abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:28:59 #151
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80877515
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef BrandX het volgende:

[..]

En de landing de elfde?
begrafenis de 12e dan
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:29:19 #152
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80877524
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef DeBassist het volgende:

[..]

begrafenis de 12e dan
Monument op de 13e?
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_80877529
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef henrydg het volgende:

[..]

Maar Michielos is fake
Wie weet, maar over fake gesproken we krijgen niks meer te horen. Deze opleiding is toch wel real heh ? Want ik heb de school directeur al gebeld en uitgescholden en zijn huis met rotte eieren bekogeld. Zal hij genoegen nemen met een sorry ?
pi_80877587
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Wie weet, maar over fake gesproken we krijgen niks meer te horen. Deze opleiding is toch wel real heh ? Want ik heb de school directeur al gebeld en uitgescholden en zijn huis met rotte eieren bekogeld. Zal hij genoegen nemen met een sorry ?
ik hoop het niet ik wil niet met tokkies als jij in de klas zitten
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:33:17 #155
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80877615
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef poo het volgende:

[..]

pi_80877639
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:33 schreef henrydg het volgende:

[..]

Moedig hem nou niet aan! Ik ben heulemaal geen tokkie! Maar de directeur heeft, mijn zusje..........
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:34:38 #157
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80877650
quote:

[..]

zegt de man met de slimme vrienden
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_80877718
Ik wil putjes schepper worden graag zou ik willen horen of dat mogelijk is.
M.v.g -DatDus-
pi_80877740
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef -Datdus- het volgende:
M.v.g -DatDus-
Dat duurt minimaal 4 jaar het niveau ligt erg hoog!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 17:39:10 ]
pi_80877756
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:34 schreef DeBassist het volgende:

[..]

zegt de man met de slimme vrienden
ik ben zo slim dat het nu mijn vrienden niet meer zijn.
hey, misschien kan ik deze opleiding wel in 6 maanden afronden. is dit mogelijk silvana?
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:39:44 #161
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80877764
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:37 schreef -Datdus- het volgende:
M.v.g -DatDus-
Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,

HenryDG
Toezichthouder SilvanaCollege
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:41:42 #162
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80877801
Waar is Ts gebleven ??

info zat nu
pi_80877825
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:41 schreef DeBassist het volgende:
Waar is Ts gebleven ??

info zat nu
Ts is zelf aan het leren, ts wilt waarschijnlijke eerst iedere opleiding testen. Dus dat wordt hard werken!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 17:43:14 ]
pi_80877843
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:

[..]

Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,

HenryDG
Toezichthouder (in opleiding) SilvanaCollege
Niet vergeten je bent pas begonnen het duurt een jaar heh!
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:45:22 #165
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_80877880
MBO Badmeester
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_80877886
quote:

[..]

HenryDG
Jammer te horen dat het niveau van deze opleiding te hoog is. Een vriend informeerde mij over de opleiding straten maker op zee. Het schijnt ook zee goed te verdienen. geven jullie deze opleiding wel op jullie school?
pi_80877894
quote:

[..]

HenryDG
hey jij, kan ik de opleiding geschiedenis in 6 maanden afronden? ik ben best wel slim dus daar ligt het niet aan.

groet.
pi_80878016
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Jammer te horen dat het niveau van deze opleiding te hoog is. Een vriend informeerde mij over de opleiding straten maker op zee. Het schijnt ook zee goed te verdienen. geven jullie deze opleiding wel op jullie school?
Dit lijkt me ook een leuk beroep wellicht komen we in dezelfde klas! Het word denk ik wel Assistent straten maker op zee, of assistend ligt eraan. Want dit is ook een college waar je assistend bakker kan doen!
pi_80878034
Ik vind het spijtig dat er zo gereageerd wordt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook mensen zijn die het niet zo mee hebben zitten. Mensen die geen opleiding of school hebben afgerond en die nu ergens werken in een fabriek.
Voor deze mensen wil ik grag wat betekenen.
Veel opleidingen die wij willen gaan oprichten zijn dan niet haalbaar voor die mensen. En veel van onze beroepen die wij willen gaan aanbieden zijn niet te doen zonder opleiding.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen naar de universiteit kan. heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Ik vind dit erg spijtig.
Gelukkig heb ik ook een paar reacties gelezen die wel serieus waren en waar ik wat mee kon.
pi_80878048
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind het spijtig dat er zo gereageerd wordt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook mensen zijn die het niet zo mee hebben zitten. Mensen die geen opleiding of school hebben afgerond en die nu ergens werken in een fabriek.
Veel opleidingen die wij willen gaan oprichten zijn dan niet haalbaar voor die mensen. En veel van onze beroepen die wij willen gaan aanbieden zijn niet te doen zonder opleiding.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen naar de universiteit kan. heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Ik vind dit erg spijtig.
Gelukkig heb ik ook een paar reacties gelezen die wel serieus waren en waar ik wat mee kon.
je post in ONZ
er lopen hier een paar labiele rond maar die wil je echt niet hebben heur.
pi_80878065
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Wij zijn bijna allemaal serieus. De vragen zijn gewoon uit pure interesse.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:54:24 #172
236046 NotYou
tigerblood
pi_80878088
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Maar mijn vraag of "18" in je nickname verwijst naar je leeftijd negeer je geheel. Niet lief! Je wel laten helpen door Fok! maar vervolgens niets terugdoen, te beroerd om ook maar een vraag te beantwoorden.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:54:54 #173
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878097
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef poo het volgende:

[..]

hey jij, kan ik de opleiding geschiedenis in 6 maanden afronden? ik ben best wel slim dus daar ligt het niet aan.

groet.
natuurlijk kunne we een regeling tref fen.
belm e o phet volg endenum mer : 06 87 944156213584
groet,
koos hertogs
pi_80878100
Hangt van de opleidingsconstructie af en het moet wel goed gekeurd worden zo'n opleiding. Dus hoe zijn jullie van plan om aan die normen te voldoen? Hoeveel uur stage? hoeveel lesuren? welk niveau? heb je ook vakanties in dat jaar? hoeveel keer mag je absent zijn? heb je ook examens tentamens?
pi_80878114
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Klopt maar deze mensen vind je meestal niet op een forum waar veel jongeren bijeen komen! Ik kan ook geen universaliteit maar dan nog een opleiding kan je altijd doen! Ongeacht hij 1 of 4 jaar duurt. Denk jij dat de door jouw genoemde beroepen momenteel niet kunnen worden gedaan, omdat er geen opleidingen voor zijn ? En in assistent bakker zit trouwens geen toekomst meer. Ze willen op vandaag de dag alleen nog maar een brood of banket bakker, of een allround brood/banket bakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')