Is verplaatst vanuit KLBquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:11 schreef sibbele het volgende:
Waarom staat deze vraag eigenlijk in onzin voor je leven als je serieuse bedoellingen hebt?
Hed is ook een heel goet inidiatdefquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Die Silvana geeft dus echt niet op hé?
Er zijn genoeg mensen met een universitaire opleiding die de regels van het kofschip niet kennen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef Silvana18 het volgende:
Ik ben met een paar andere personen van plan een eigen particuliere mbo school op te richten. Voor mensen die een mbo diploma willen halen in een jaar. Dus alle opleidingen duren 1 jaar en geen vooropleiding heb je daarvoor nodig. Je moet wel minstens 16 jaar zijn en abn spreken.
Wij bieden de volgende vak-opleidingen aan en je krijgt natuurlijk een erkend mbo diploma.
-Badmeester
-Toezichthouder
-Taxichauffeur
-Marktkoopman/vrouw
-Barkeeper/Barkeepster
-Serveerster/serveerder
-Winkelassistent
-Etaleur
-Visagist
-Nagelstylist
-Sociaal zorgende
-Receptionist
-Medewerker mode/maatkleding
-Medewerker Dierenverzorging
-Gastvrouw/heer
-Assistend Bakker
-Assistent schilder
-Audiovisueel Medewerker
-Basislasser
-Junior kapper
-Kok
-Assistent Leisure & Hospitality
-Laborant
-Assistent fietstechnicus
-Facilitair Medewerker
-Sport- en Bewegingsbegeleider
En mijn vraag is zou jij geïnteresseerd zijn in 1 van de opleidingen en zo Ja, Welke dan?,
Zo nee, waarom niet?
Ik stel antwoorden heel erg op prijs. Daar kan ik veel mee.
Alvast bedankt.
Silvana
Dan faal je even keihardquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef sibbele het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen met een universitaire opleiding die de regels van het kofschip niet kennen.
Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurig marokaantje.,quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef Multivitamine het volgende:
Silvana,
Het was allemaal een grapje, ik zal het nooit meer doen! Oke? Afgesproken? Deal? No deal? Neuken?
iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:43 schreef BaasD het volgende:
100%zeker dat dit keihard faalt!
Jullie opleidingen aanbod is veel te groot!
Assistent van een vakkenvuller.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef nicknicknickname het volgende:
ehhm Winkelassistent??? wat is dat? een vakkenvuller met opleiding?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef First het volgende:
[..]
Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurige Noord-Afrikaan
Degene die die hoge kar duwt naar de schappenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef nicknicknickname het volgende:
ehhm Winkelassistent??? wat is dat? een vakkenvuller met opleiding?
idd, de meeste beta mensen falen in spellingquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef First het volgende:
[..]
Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurig marokaantje.,
Ken jij die persoonlijk?? echt? ken jij een professor??? het is toch niet een gesjeesde geneeskunde student maar een échte professor he? wat is de professie van deze professor dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef First het volgende:
[..]
Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurig marokaantje.,
Inderdaad maar de meeste fokkers zijn zo kortzichtig dat ze denken dat als je een grammatica fout maakt of je de d/t regels niet kent gelijk een MBO'er bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef poo het volgende:
[..]
idd, de meeste beta mensen falen in spelling
Vrijwel alle laborantenopleidingen zijn op MBO niveauquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef poo het volgende:
[..]
idd![]()
hoe kan je sowieso laborant worden op mbo niveau?
maak er dan een opleiding geschiedenis van op mbo zodat ik in t archeon kan werken
Nog niet eens zo bedoelt, eerder in de zin van hoeveel docenten zul je wel niet moeten hebben voor een curus waar maar een cursist voor is..quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef poo het volgende:
[..]
idd![]()
hoe kan je sowieso laborant worden op mbo niveau?
maak er dan een opleiding geschiedenis van op mbo zodat ik in t archeon kan werken
Ik post tot aan 12 uur, 3 reacties per minuut. Dan heb ik 1425 posts gemaakt en kom ik dus op de 5e plek van de records per dag, en heb ik de meeste reacties op Koninginnedag ooit gepost.quote:
Falerquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik post tot aan 12 uur, 3 reacties per minuut. Dan heb ik 1425 posts gemaakt en kom ik dus op de 5e plek van de records per dag, en heb ik de meeste reacties op Koninginnedag ooit gepost.
Ze zegt toch dat ze een selectie gaan maken met maar 6 opleidingen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:43 schreef BaasD het volgende:
100%zeker dat dit keihard faalt!
Jullie opleidingen aanbod is veel te groot!
Hoeveel heb jij er dan vandaag gepost?quote:
en ik dacht dat mensen die in laboratoria werken altijd zo slim warenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:48 schreef sibbele het volgende:
[..]
Vrijwel alle laborantenopleidingen zijn op MBO niveau
Tot nu toe 150quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:49 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan vandaag gepost?
Geef 'm nou niet een kans om weer een post te makenquote:
Neu, het ziet er intelligent uit een beetje titreren en monstertjes afnemen, maar ze staan helemaal onderaan in de hiërarchie, de resultaten uit de proefjes gaan naar de (assistenten) van de slimme mensen toe die het beoordelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:49 schreef poo het volgende:
[..]
en ik dacht dat mensen die in laboratoria werken altijd zo slim waren
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Beste Sylvana.
Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik uit bij de opleiding tot basislasser. Ik ben zeer geïnteresseerd, maar heb eerst wat vragen. Als ik een groot project wil gaan doen, mag ik dan echt alleen de binnenste balken doen (de basis van het onderwerp?) Dat lijkt me namelijk minder. Ik heb het helaas niet breed dus ga ervan uit dat ik gratis les krijg. Nog een vraag: Is het de opleiding basis-lasser of bas-islasser. Want ik wil het graag worden en straks pikt Bas mijn baan.
Greotjes Ria en de kisd.
100 posts per dag valt nog wel mee iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tot nu toe 150![]()
Baasd heeft een tenminste een leven wat verder gaat dan FOK
Met je post gemiddelde van 100 per dag, juistquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tot nu toe 150![]()
Baasd heeft een tenminste een leven wat verder gaat dan FOK
die posts maak ik in anderhalf uur tijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Met je post gemiddelde van 100 per dag, juist![]()
Ik ben gewoon bezig met een recordpoging, anders heb ik er ook maar 20/30 per dag of zo, m.u.v. zondagavond.
mijn opleiding naar keuze staat er niet tussenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef sibbele het volgende:
Jullie verbneuken een serieus opgezette enquete. Ik ga Silvana wel even helpen.![]()
Stel het is 1943 en de Duitsers denderen met 8 man jullie huis binnen omdat een paar NSB-ers zeiden dat jullie van joodse komaf zijn. Ze nemen jullie mee naar Auschzwitz, je staat daar in een lange rij wachtend tot je aan de beurt bent om een beoordeling van de beul te krijgen, sommige mensen geeft hij de vrijheid en andere stuurt hij de gaskamers in. Maar als jij aan de beurt bent heeft de beul zijn twijfels, je hebt best een grote neus en toch zie je er niet heel joods uit, en jij smeekt hem m je in leven te laten omdat je geen jood bent.
De beul zegt tenslotte goed; je bent geen jood he? maar dan stel ike je voor de keuze, Of!! je gaat vrijwillig de gaskamer in, of je gaat je moeder neuken terwijl wij de cameras laten draaien, of je kiest 3 opleidingen uit uit het rijtje van Silvana. Welke opleidingen zou je dan kiezen?? Bij die laatste twee keuzes krijg je overigens de vrijheid.
dan ga je de gaskamer in, je MOET 1 kiezenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef poo het volgende:
[..]
mijn opleiding naar keuze staat er niet tussen
ik denk dat ik dan voor toezichthouder ga beetje breezers in de gate houden dat lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef sibbele het volgende:
[..]
dan ga je de gaskamer in, je MOET 1 kiezen
Waarom zou ze het niet? het kan tochquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef RadioSlut het volgende:
Wie vraagt dit nou op Fok!, dé site waar iedereen hoogbegaafd is en cum laude is geslaagd op het gymnasium en/of universiteit?
Spreek voor jezelf swa, ik ga niet naar scorro! Leef de levuh van de straat, jeweetz!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef RadioSlut het volgende:
Wie vraagt dit nou op Fok!, dé site waar iedereen hoogbegaafd is en cum laude is geslaagd op het gymnasium en/of universiteit?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hallo Silvana,
Ik heb zojuist de opleidingen doorgenomen. Wat een assortiment zeg!![]()
Mij leek de opleiding Basislasser erg uitdagend. Ik heb echter nog een vraagje hierover:
Mag ik met die opleiding ook andere dingen dan basissen lassen?
Groetjes, Manfred
Ik was eerderquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Beste Sylvana.
Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik uit bij de opleiding tot basislasser. Ik ben zeer geïnteresseerd, maar heb eerst wat vragen. Als ik een groot project wil gaan doen, mag ik dan echt alleen de binnenste balken doen (de basis van het onderwerp?) Dat lijkt me namelijk minder. Ik heb het helaas niet breed dus ga ervan uit dat ik gratis les krijg. Nog een vraag: Is het de opleiding basis-lasser of bas-islasser. Want ik wil het graag worden en straks pikt Bas mijn baan.
Greotjes Ria en de kisd.
Je bent nog minder grappig dan ik en dat zegt heel wat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef _Alkaline het volgende:
Tuurlijk, ik wil kapster worden. (Operatie inbegrepen?)
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je bent nog minder grappig dan ik en dat zegt heel wat.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Assistent fietstechnicus lijkt mij persoonlijk erg interessant. Ik heb er graag een jaar van mijn leven voor over om te leren hoe ik correct een fietsbel door moet geven .
Hey Henry!! Zou ik even naar de wc mogen ? Ik wil permissie ik weet dat we eigenlijk 24/7 moeten leren om alles fatsoenlijk te halen! Maar mijn blaas staat op springen en jij bent hier de enige toezichthouder in opleiding!quote:
Silvana is universitair opgeleid en gaat niet in op ondrmaatse reacties, Je mengen in resonerende energieën is geen constructieve bezigheid als je succesvol wilt zijn.quote:
toe is nied zo onaardigquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef sibbele het volgende:
[..]
Silvana is universitair opgeleid en gaat niet in op ondrmaatse reacties, Je mengen in resonerende energieën is geen constructieve bezigheid als je succesvol wilt zijn.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey Henry!! Zou ik even naar de wc mogen ? Ik wil permissie ik weet dat we eigenlijk 24/7 moeten leren om alles fatsoenlijk te halen! Maar mijn blaas staat op springen en jij bent hier de enige toezichthouder in opleiding!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef henrydg het volgende:
bgijeoa silvana dieT?ijwel wantuij is vagrjioa
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
Ik weet niet hoor, ik neem het voor Silvana op, mensen doen zo negatief hier, negativiteit is hier de norm geworden. Er dreigt geen normvervaging op FOK nee er is al normvervaging en dat is diep in de FOK cultuur ingesleten. Als ik een dagje dictator zou zijn zou ik alle normen en waarden subtiel bij schaven door iedereen die niet respectvol is naar andere mensen een nekschot te geven of om het leven brengen door een vuurpeleton. Net zoals ten tijde van de Franse revolutie toen dagelijks karren met lijken werden afgevoerd van mensen die zich niet wilde schikken naar het beleid.
Als ik het een dagje voor het zeggen had zou bijna de helft van de users hier afgevoerd worden in karren en gedumpt worden in de ijssel. Dat is naar mijn inziens de enige mogelijkheid om de normen en waarden van deze generatie bij te schaven want het adminbeleid schikt zich naar het collectief van de mensen hier.
misschien is de opleiding tot beul iets voor je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
Ik weet niet hoor, ik neem het voor Silvana op, mensen doen zo negatief hier, negativiteit is hier de norm geworden. Er dreigt geen normvervaging op FOK nee er is al normvervaging en dat is diep in de FOK cultuur ingesleten. Als ik een dagje dictator zou zijn zou ik alle normen en waarden subtiel bij schaven door iedereen die niet respectvol is naar andere mensen een nekschot te geven of om het leven brengen door een vuurpeleton. Net zoals ten tijde van de Franse revolutie toen dagelijks karren met lijken werden afgevoerd van mensen die zich niet wilde schikken naar het beleid.
Als ik het een dagje voor het zeggen had zou bijna de helft van de users hier afgevoerd worden in karren en gedumpt worden in de ijssel. Dat is naar mijn inziens de enige mogelijkheid om de normen en waarden van deze generatie bij te schaven want het adminbeleid schikt zich naar het collectief van de mensen hier.
Jij wilt zeker met haar neuken ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Jij wilt zeker met haar neuken ofzo
Jij bent echt een simpele ziel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
Jij bent echt dom. Zo erg dat het angstaanjagend is. Ik raad je aan de 1-jarige MBO opleiding "Hoe wordt ik slimmer" of "Hoe overleef ik een forum op internet".quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angstaanjagend kan ik mij in jouw situatie goed voorstellenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Zo erg dat het angstaanjagend is. Ik raad je aan de 1-jarige MBO opleiding "Hoe wordt ik slimmer" of "Hoe overleef ik een forum op internet".
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Zo erg dat het angstaanjagend is. Ik raad je aan de 1-jarige MBO opleiding "Hoe wordt ik slimmer" of "Hoe overleef ik een forum op internet".Ik neem genoegen met mijn afgeronde HBO opleiding, veel slimmer dan dat ik ben wil ik niet worden anders is het zo lonely at the top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die snap ik niet, je moet waarschijnlijk een erg laag niveau hebben om die te begrijpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef sibbele het volgende:
[..]
Angstaanjagend kan ik mij in jouw situatie goed voorstellen
Dan snap jij hem dondersgoed jij deugnietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die snap ik niet, je moet waarschijnlijk een erg laag niveau hebben om die te begrijpen.
Als we nu eens een oriënterend gesprek gaan doen met zijn tweetjes en kijken wat de mogelijkheden zijn? is dat wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben nog steeds niet uit wat ik wil
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef sibbele het volgende:
[..]
Dan snap jij hem dondersgoed jij deugniet
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef sibbele het volgende:
[..]
Als we nu eens een oriënterend gesprek gaan doen met zijn tweetjes en kijken wat de mogelijkheden zijn? is dat wat?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die snap ik niet, je moet waarschijnlijk een erg laag niveau hebben om dat te begrijpen.
Zag het alquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
"Die" als in "die opmerking" kan ook.
Wat zou je graag willen in dit leven? wat zijn je doelen? werk je graag met mensen of ben je liever met je handen bezig? Werk je graag in een teamverband of loiever solistisch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In die tijd dat wij gaan praten hadden allebei binnen 1 dag
1 van die pauper kut 'opleidingen' kunnen afronden
Daar was het niet meer leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef sibbele het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen in dit leven? wat zijn je doelen? werk je graag met mensen of ben je liever met je handen bezig? Werk je graag in een teamverband of loiever solistisch?
Of werk je liever met je handen bij mensen?
In dat laatste geval weet ik wel een geschikte opleiding, vrachtwagenchauffeurs aftrekken bij de A7 bij de total, je moet goede communicatieve eigenschappen hebben en aanvoelen wat mensen willen, je moet ook commercieel talent hebben en goed met je handen kunnen werken.
Dus.. Je wist van FOK! af, dat betekent dat je er al eerder moet zijn geweest.. Dan weet je wat FOK! is, en dan nog post je zo'n vraag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Oke, maar wat wil je graag in dit leven? we kunnen echt wel kijken of er mogelijkheden zijn. Jij wilt toch later ook een autotje een huisje etc?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar was het niet meer leukDie opleiding staat er niet tussen
Momenteel zijn mijn doelen hangjeugd van straat te plukkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:55 schreef sibbele het volgende:
[..]
Oke, maar wat wil je graag in dit leven? we kunnen echt wel kijken of er mogelijkheden zijn. Jij wilt toch later ook een autotje een huisje etc?
ja maar lieve schat, om rechten te studeren heb je een aansluitende vooropleiding nodig, met alleen MBO kom je niet op de universiteit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Momenteel zijn mijn doelen hangjeugd van straat te plukken
en naar school krijgen, handen vol dus. Ambieer nog wel om
dit jaar nog Rechten te gaan doen als bij-studie.
Wees wat creatiever met die bananen, je kan ze gewoon ook in je hol stoppen tijdens werktijd, zo maak je van je werk je hobbie, lol in je hol.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk een opstap naar mijn droombaan hagelslagknipper! Ik ben dat bananen buigen inmiddels spuugzat.
Die geeft Marcel R aan de Universiteit van Silvana.quote:
Voor de opleiding tot pooier moet u de volgende boeken bestellen:quote:
Daar ben ik van op de hoogte. Ik heb een goede vriendin die uni doet, en hebquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef sibbele het volgende:
[..]
ja maar lieve schat, om rechten te studeren heb je een aansluitende vooropleiding nodig, met alleen MBO kom je niet op de universiteit.
Geef het gewoon op, universiteit moet je nooit doen voor andere mensen, alleen als je bereid bent je hart en je ziel erin te steken. Het belangrijkste is om gelukkig te zijn, met een MBO opleiding kun je ook hele lekkere chick neuken hoor, het gaat er gewoon om of je het in je hebt, die Goddelijke flow.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte. Ik heb een goede vriendin die uni doet, en heb
haar lesstof eens mogen in zien. Verbazingwekkend was het, dat ik het eigenlijk
helemaal niet zo heel moeilijk vond.
Scheelt dat het in KLB geplaatst was, en daarmee een klacht was naar de huidige maatschappij met haar 3 tot 4-jarige opleidingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Silvana mijn complimenten voor de keuze om jouw initiatief in ONZ te plaatsen, gegarandeerd de reacties waarop je had gehoopt toen je wat vooronderzoek deed naar de geschikte plekken om je product op de markt te brengen.
Nee jijquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef Multivitamine het volgende:
Sibbele is een kankerkloontje van Silvana, of haar beftekkel. Jij bent echt lelijk, stom en dom!!!
Wehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |