Ze zegt toch dat ze een selectie gaan maken met maar 6 opleidingen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:43 schreef BaasD het volgende:
100%zeker dat dit keihard faalt!
Jullie opleidingen aanbod is veel te groot!
Hoeveel heb jij er dan vandaag gepost?quote:
en ik dacht dat mensen die in laboratoria werken altijd zo slim warenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:48 schreef sibbele het volgende:
[..]
Vrijwel alle laborantenopleidingen zijn op MBO niveau
Tot nu toe 150quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:49 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan vandaag gepost?
Geef 'm nou niet een kans om weer een post te makenquote:
Neu, het ziet er intelligent uit een beetje titreren en monstertjes afnemen, maar ze staan helemaal onderaan in de hiërarchie, de resultaten uit de proefjes gaan naar de (assistenten) van de slimme mensen toe die het beoordelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:49 schreef poo het volgende:
[..]
en ik dacht dat mensen die in laboratoria werken altijd zo slim waren
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Beste Sylvana.
Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik uit bij de opleiding tot basislasser. Ik ben zeer geïnteresseerd, maar heb eerst wat vragen. Als ik een groot project wil gaan doen, mag ik dan echt alleen de binnenste balken doen (de basis van het onderwerp?) Dat lijkt me namelijk minder. Ik heb het helaas niet breed dus ga ervan uit dat ik gratis les krijg. Nog een vraag: Is het de opleiding basis-lasser of bas-islasser. Want ik wil het graag worden en straks pikt Bas mijn baan.
Greotjes Ria en de kisd.
100 posts per dag valt nog wel mee iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tot nu toe 150![]()
Baasd heeft een tenminste een leven wat verder gaat dan FOK
Met je post gemiddelde van 100 per dag, juistquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tot nu toe 150![]()
Baasd heeft een tenminste een leven wat verder gaat dan FOK
die posts maak ik in anderhalf uur tijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Met je post gemiddelde van 100 per dag, juist![]()
Ik ben gewoon bezig met een recordpoging, anders heb ik er ook maar 20/30 per dag of zo, m.u.v. zondagavond.
mijn opleiding naar keuze staat er niet tussenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef sibbele het volgende:
Jullie verbneuken een serieus opgezette enquete. Ik ga Silvana wel even helpen.![]()
Stel het is 1943 en de Duitsers denderen met 8 man jullie huis binnen omdat een paar NSB-ers zeiden dat jullie van joodse komaf zijn. Ze nemen jullie mee naar Auschzwitz, je staat daar in een lange rij wachtend tot je aan de beurt bent om een beoordeling van de beul te krijgen, sommige mensen geeft hij de vrijheid en andere stuurt hij de gaskamers in. Maar als jij aan de beurt bent heeft de beul zijn twijfels, je hebt best een grote neus en toch zie je er niet heel joods uit, en jij smeekt hem m je in leven te laten omdat je geen jood bent.
De beul zegt tenslotte goed; je bent geen jood he? maar dan stel ike je voor de keuze, Of!! je gaat vrijwillig de gaskamer in, of je gaat je moeder neuken terwijl wij de cameras laten draaien, of je kiest 3 opleidingen uit uit het rijtje van Silvana. Welke opleidingen zou je dan kiezen?? Bij die laatste twee keuzes krijg je overigens de vrijheid.
dan ga je de gaskamer in, je MOET 1 kiezenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef poo het volgende:
[..]
mijn opleiding naar keuze staat er niet tussen
ik denk dat ik dan voor toezichthouder ga beetje breezers in de gate houden dat lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef sibbele het volgende:
[..]
dan ga je de gaskamer in, je MOET 1 kiezen
Waarom zou ze het niet? het kan tochquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef RadioSlut het volgende:
Wie vraagt dit nou op Fok!, dé site waar iedereen hoogbegaafd is en cum laude is geslaagd op het gymnasium en/of universiteit?
Spreek voor jezelf swa, ik ga niet naar scorro! Leef de levuh van de straat, jeweetz!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef RadioSlut het volgende:
Wie vraagt dit nou op Fok!, dé site waar iedereen hoogbegaafd is en cum laude is geslaagd op het gymnasium en/of universiteit?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hallo Silvana,
Ik heb zojuist de opleidingen doorgenomen. Wat een assortiment zeg!![]()
Mij leek de opleiding Basislasser erg uitdagend. Ik heb echter nog een vraagje hierover:
Mag ik met die opleiding ook andere dingen dan basissen lassen?
Groetjes, Manfred
Ik was eerderquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Beste Sylvana.
Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik uit bij de opleiding tot basislasser. Ik ben zeer geïnteresseerd, maar heb eerst wat vragen. Als ik een groot project wil gaan doen, mag ik dan echt alleen de binnenste balken doen (de basis van het onderwerp?) Dat lijkt me namelijk minder. Ik heb het helaas niet breed dus ga ervan uit dat ik gratis les krijg. Nog een vraag: Is het de opleiding basis-lasser of bas-islasser. Want ik wil het graag worden en straks pikt Bas mijn baan.
Greotjes Ria en de kisd.
Je bent nog minder grappig dan ik en dat zegt heel wat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef _Alkaline het volgende:
Tuurlijk, ik wil kapster worden. (Operatie inbegrepen?)
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je bent nog minder grappig dan ik en dat zegt heel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |