Zag het alquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
"Die" als in "die opmerking" kan ook.
Wat zou je graag willen in dit leven? wat zijn je doelen? werk je graag met mensen of ben je liever met je handen bezig? Werk je graag in een teamverband of loiever solistisch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In die tijd dat wij gaan praten hadden allebei binnen 1 dag
1 van die pauper kut 'opleidingen' kunnen afronden
Daar was het niet meer leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef sibbele het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen in dit leven? wat zijn je doelen? werk je graag met mensen of ben je liever met je handen bezig? Werk je graag in een teamverband of loiever solistisch?
Of werk je liever met je handen bij mensen?
In dat laatste geval weet ik wel een geschikte opleiding, vrachtwagenchauffeurs aftrekken bij de A7 bij de total, je moet goede communicatieve eigenschappen hebben en aanvoelen wat mensen willen, je moet ook commercieel talent hebben en goed met je handen kunnen werken.
Dus.. Je wist van FOK! af, dat betekent dat je er al eerder moet zijn geweest.. Dan weet je wat FOK! is, en dan nog post je zo'n vraag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Oke, maar wat wil je graag in dit leven? we kunnen echt wel kijken of er mogelijkheden zijn. Jij wilt toch later ook een autotje een huisje etc?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar was het niet meer leukDie opleiding staat er niet tussen
Momenteel zijn mijn doelen hangjeugd van straat te plukkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:55 schreef sibbele het volgende:
[..]
Oke, maar wat wil je graag in dit leven? we kunnen echt wel kijken of er mogelijkheden zijn. Jij wilt toch later ook een autotje een huisje etc?
ja maar lieve schat, om rechten te studeren heb je een aansluitende vooropleiding nodig, met alleen MBO kom je niet op de universiteit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Momenteel zijn mijn doelen hangjeugd van straat te plukken
en naar school krijgen, handen vol dus. Ambieer nog wel om
dit jaar nog Rechten te gaan doen als bij-studie.
Wees wat creatiever met die bananen, je kan ze gewoon ook in je hol stoppen tijdens werktijd, zo maak je van je werk je hobbie, lol in je hol.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk een opstap naar mijn droombaan hagelslagknipper! Ik ben dat bananen buigen inmiddels spuugzat.
Die geeft Marcel R aan de Universiteit van Silvana.quote:
Voor de opleiding tot pooier moet u de volgende boeken bestellen:quote:
Daar ben ik van op de hoogte. Ik heb een goede vriendin die uni doet, en hebquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef sibbele het volgende:
[..]
ja maar lieve schat, om rechten te studeren heb je een aansluitende vooropleiding nodig, met alleen MBO kom je niet op de universiteit.
Geef het gewoon op, universiteit moet je nooit doen voor andere mensen, alleen als je bereid bent je hart en je ziel erin te steken. Het belangrijkste is om gelukkig te zijn, met een MBO opleiding kun je ook hele lekkere chick neuken hoor, het gaat er gewoon om of je het in je hebt, die Goddelijke flow.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte. Ik heb een goede vriendin die uni doet, en heb
haar lesstof eens mogen in zien. Verbazingwekkend was het, dat ik het eigenlijk
helemaal niet zo heel moeilijk vond.
Scheelt dat het in KLB geplaatst was, en daarmee een klacht was naar de huidige maatschappij met haar 3 tot 4-jarige opleidingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Silvana mijn complimenten voor de keuze om jouw initiatief in ONZ te plaatsen, gegarandeerd de reacties waarop je had gehoopt toen je wat vooronderzoek deed naar de geschikte plekken om je product op de markt te brengen.
Nee jijquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef Multivitamine het volgende:
Sibbele is een kankerkloontje van Silvana, of haar beftekkel. Jij bent echt lelijk, stom en dom!!!
Wehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |