quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Assistent fietstechnicus lijkt mij persoonlijk erg interessant. Ik heb er graag een jaar van mijn leven voor over om te leren hoe ik correct een fietsbel door moet geven .
Hey Henry!! Zou ik even naar de wc mogen ? Ik wil permissie ik weet dat we eigenlijk 24/7 moeten leren om alles fatsoenlijk te halen! Maar mijn blaas staat op springen en jij bent hier de enige toezichthouder in opleiding!quote:
Silvana is universitair opgeleid en gaat niet in op ondrmaatse reacties, Je mengen in resonerende energieën is geen constructieve bezigheid als je succesvol wilt zijn.quote:
toe is nied zo onaardigquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef sibbele het volgende:
[..]
Silvana is universitair opgeleid en gaat niet in op ondrmaatse reacties, Je mengen in resonerende energieën is geen constructieve bezigheid als je succesvol wilt zijn.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey Henry!! Zou ik even naar de wc mogen ? Ik wil permissie ik weet dat we eigenlijk 24/7 moeten leren om alles fatsoenlijk te halen! Maar mijn blaas staat op springen en jij bent hier de enige toezichthouder in opleiding!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef henrydg het volgende:
bgijeoa silvana dieT?ijwel wantuij is vagrjioa
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
Ik weet niet hoor, ik neem het voor Silvana op, mensen doen zo negatief hier, negativiteit is hier de norm geworden. Er dreigt geen normvervaging op FOK nee er is al normvervaging en dat is diep in de FOK cultuur ingesleten. Als ik een dagje dictator zou zijn zou ik alle normen en waarden subtiel bij schaven door iedereen die niet respectvol is naar andere mensen een nekschot te geven of om het leven brengen door een vuurpeleton. Net zoals ten tijde van de Franse revolutie toen dagelijks karren met lijken werden afgevoerd van mensen die zich niet wilde schikken naar het beleid.
Als ik het een dagje voor het zeggen had zou bijna de helft van de users hier afgevoerd worden in karren en gedumpt worden in de ijssel. Dat is naar mijn inziens de enige mogelijkheid om de normen en waarden van deze generatie bij te schaven want het adminbeleid schikt zich naar het collectief van de mensen hier.
misschien is de opleiding tot beul iets voor je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
Ik weet niet hoor, ik neem het voor Silvana op, mensen doen zo negatief hier, negativiteit is hier de norm geworden. Er dreigt geen normvervaging op FOK nee er is al normvervaging en dat is diep in de FOK cultuur ingesleten. Als ik een dagje dictator zou zijn zou ik alle normen en waarden subtiel bij schaven door iedereen die niet respectvol is naar andere mensen een nekschot te geven of om het leven brengen door een vuurpeleton. Net zoals ten tijde van de Franse revolutie toen dagelijks karren met lijken werden afgevoerd van mensen die zich niet wilde schikken naar het beleid.
Als ik het een dagje voor het zeggen had zou bijna de helft van de users hier afgevoerd worden in karren en gedumpt worden in de ijssel. Dat is naar mijn inziens de enige mogelijkheid om de normen en waarden van deze generatie bij te schaven want het adminbeleid schikt zich naar het collectief van de mensen hier.
Jij wilt zeker met haar neuken ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Jij wilt zeker met haar neuken ofzo
Jij bent echt een simpele ziel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
Jij bent echt dom. Zo erg dat het angstaanjagend is. Ik raad je aan de 1-jarige MBO opleiding "Hoe wordt ik slimmer" of "Hoe overleef ik een forum op internet".quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef sibbele het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angstaanjagend kan ik mij in jouw situatie goed voorstellenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Zo erg dat het angstaanjagend is. Ik raad je aan de 1-jarige MBO opleiding "Hoe wordt ik slimmer" of "Hoe overleef ik een forum op internet".
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Zo erg dat het angstaanjagend is. Ik raad je aan de 1-jarige MBO opleiding "Hoe wordt ik slimmer" of "Hoe overleef ik een forum op internet".Ik neem genoegen met mijn afgeronde HBO opleiding, veel slimmer dan dat ik ben wil ik niet worden anders is het zo lonely at the top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die snap ik niet, je moet waarschijnlijk een erg laag niveau hebben om die te begrijpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef sibbele het volgende:
[..]
Angstaanjagend kan ik mij in jouw situatie goed voorstellen
Dan snap jij hem dondersgoed jij deugnietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die snap ik niet, je moet waarschijnlijk een erg laag niveau hebben om die te begrijpen.
Als we nu eens een oriënterend gesprek gaan doen met zijn tweetjes en kijken wat de mogelijkheden zijn? is dat wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben nog steeds niet uit wat ik wil
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef sibbele het volgende:
[..]
Dan snap jij hem dondersgoed jij deugniet
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef sibbele het volgende:
[..]
Als we nu eens een oriënterend gesprek gaan doen met zijn tweetjes en kijken wat de mogelijkheden zijn? is dat wat?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die snap ik niet, je moet waarschijnlijk een erg laag niveau hebben om dat te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |