Eens.quote:
ja fijn voor hem maar dan hoef ik er nog niet de dupe van te zijnquote:
Nee ik ben brak van vannachtquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo daniane![]()
![]()
en hallo jotch![]()
![]()
Nog iets doen met koninginnedag?
Jij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef mstr het volgende:
Er liep zo'n leuk meisje gisteravond in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij?Blond, +- 1.70, leuk koppie, leuk jurkje met een haltertje, leuke spijkerbroek, leuke laarzen aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard blondquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Blond, +- 1.70, leuk koppie, leuk jurkje met een haltertje, leuke spijkerbroek, leuke laarzen aan
Daar heb ik al ervaring mee?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:58 schreef Desunoto het volgende:
Yo mister als jij nou iets krijgt met een blondje en later blijkt dat ze haar haar steeds blondeert, wat dan?
Volgens mij is er iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Blond, +- 1.70, leuk koppie, leuk jurkje met een haltertje, leuke spijkerbroek, leuke laarzen aan
Ik vind haar wenkbrauwen beetje lelijkquote:
die is tof.quote:
Altijd lekker zo'n meevaller.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:33 schreef Marco001 het volgende:
relaxt.. pauze loopt uit omdat ze niks te doen hebben voor mij..zit nu lekker thuis.
inderdaad.quote:
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.want pauze word gewoon doorbetaald volgens mij..
lekkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.want pauze word gewoon doorbetaald volgens mij..
jup, begon vaochtend al lekker.. 1e een uur bezig geweest de bus schoon maken, omdat ze nog niks te doen hadden, later een half uur stil gestaan bij een supermarkt.. en nu ditquote:
Ik ook. Het was veel erger dan vorig jaar hier! Echt veel ergerquote:
zoals stoep...quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:33 schreef DeLuna het volgende:
Zanger Rinus is dus hierWat een tokkies komen daar op af zeg.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:33 schreef DeLuna het volgende:
Zanger Rinus is dus hierWat een tokkies komen daar op af zeg.
Het was gisteravond in Utrecht ook niet meer normaal.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook. Het was veel erger dan vorig jaar hier! Echt veel erger![]()
![]()
Vanmiddag nog maar eens gegaan om te kijken of er andere mensen waren. Maar dat viel ook tegen.
Dat dit kan in Nederland.
Maar het zijn niet alleen buitenlanders die voor overlast zorgen. Tenminste niet hier. Ook genoeg Nederlandse paupers die wilden dat ze negers waren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was gisteravond in Utrecht ook niet meer normaal.
Je wilt niet weten hoeveel buitenlanders er liepen, je zou bijna vergeten dat je in Nederland was.
Oh, dat viel hier nog wel mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar het zijn niet alleen buitenlanders die voor overlast zorgen. Tenminste niet hier. Ook genoeg Nederlandse paupers die wilden dat ze negers waren.
Ja, die zitten in een theehuis.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Desunoto het volgende:
Wat me ook opvalt zijn de vrouwen met hoofddoekjes die op een kleedje zitten met een hele berg TROEP. En dan ook echt de grootste rotzooi die je maar kan bedenken. En gelukkig kijken ze niet.En de mannen zijn nergens te bekennen? Die zitten niet op kleedjes. Ja misschien op kleedjes in de moskee maar niet op straat.
![]()
Dan ga je toch rare dingen denkendat ze dus die vrouwen opdracht gegeven hebben om troep te verkopen terwijl ze zelf in de kroeg zitten.
Ja lach maar, achter die menigte was wel de pinautomaatquote:
Leuk.........quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kwam Zanger Rinus niet hier... dan hadden we nog wat leuks
Hahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:25 schreef -SG- het volgende:
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR15383&refUrl=products%2Easp%3Fbrand%3D396%26product%3D%26colour%3D%26fit%3D%26kind%3D%26special%3D%26cat%3D%26stext%3D%26pg%3D4
Geniaal shirt
Die ga ik zeker halen!
Die is echt vetquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:25 schreef -SG- het volgende:
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR15383&refUrl=products%2Easp%3Fbrand%3D396%26product%3D%26colour%3D%26fit%3D%26kind%3D%26special%3D%26cat%3D%26stext%3D%26pg%3D4
Geniaal shirt
Die ga ik zeker halen!
Ik heb er nog 895.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of deze
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR14191.
Ja Vodafone kan je Blox kopen, ¤ 9,50 'onbeperkt internet', speciaal beltarief ofzo of max 1000 smsjes in een maand voor 10 euro. En die zijn nu dus op.quote:
sms sessie met fiets.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja Vodafone kan je Blox kopen, ¤ 9,50 'onbeperkt internet', speciaal beltarief ofzo of max 1000 smsjes in een maand voor 10 euro. En die zijn nu dus op.Is me pas twee keer gelukt, één ker door een smssessie met Fiets en nu dus.
Beetje kut.
Dat dus.quote:
Ohquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bart nu kan ik je niet meer sms'en, sorry man.
Ahahahha.quote:Verbruikskosten
Binnen maandelijks tegoed: ¤ 22,50
Buiten maandelijks tegoed: ¤ 46,11
Regel dat!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet mms nog activeren want die was ineens weg.
Hmm..quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:11 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kankerdag zegEerst een falende poging om in Amsterdam te komen wat werd gedwarsboomd door tjappies op het spoor en mensen die aan noodremmen trekken. Toen naar station Haarlem terug moeten lopen over het spoor, toen met veeel moeite terug naar Leiden, waar het al uitverkocht bleek te zijn
Dat waren petjes met te veel alcohol opquote:
Niet over nagedachtquote:Denk je dat Susan de WC-bril naar beneden doet na het plassen?
JA / NEE
WTFquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
Zo'n pauper hyvesfeature faalt weer eens hard
[..]
Niet over nagedacht
Nee, want Mandy is een hoerrrrrrrrr.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want Mandy is een hoerrrrrrrrr.
Meidje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
En nu blijkt ook nog eens dat een tof meidje uit m'n klas donderdag niet komt, wat het meteen bijna nutteloos maakt om nog te gaan.
X-factor tijd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
Ik verveel me echt al de fucking hele dag.
Een tof meisje dan.quote:
Meisje.quote:
Ja fuck op.quote:
Ook goed.quote:
Een begeerlijke dame.quote:
Fuckbuddy.quote:
Nee.quote:
Nee²quote:
Welke o.quote:
Oh, ik dacht neukabject ipv neukobject. Vond ik wel scherp van jequote:
Last van je kaken joh?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik een jongen 24 uur lang oraal heb bevredigd.
Heb je dus al eens eerder gedaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
... dude. Als je zegt dat je je voelt alsof je door een vrachtwagen bent overreden wil dat ook niet zeggen dat dat is gebeurd.quote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
... dude. Als je zegt dat je je voelt alsof je door een vrachtwagen bent overreden wil dat ook niet zeggen dat dat is gebeurd.
Ja, daarom zeg ik dat soort dingen ook nooit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
... dude. Als je zegt dat je je voelt alsof je door een vrachtwagen bent overreden wil dat ook niet zeggen dat dat is gebeurd.
Nog steeds niet?quote:
Nee. Geen idee, had twee capsules maatje vier maar geen weegschaal dus denk rond de 150 mg. En geen idee, misschien wel. Ik weet nauwelijks hoe hij er uitziet joh. Wel nog twee meisjes van een ander forum toen het net insloeg, voglens mij denken die nu echt dat ik autistisch ben ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Hoeveel had je genomen? En heb je Blax0r nog gezien?
Whehehequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Geen idee, had twee capsules maatje vier maar geen weegschaal dus denk rond de 150 mg. En geen idee, misschien wel. Ik weet nauwelijks hoe hij er uitziet joh. Wel nog twee meisjes van een ander forum toen het net insloeg, voglens mij denken die nu echt dat ik autistisch ben ofzo.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Doet er niet toe.quote:
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Klik trouwens.
Jezus ik wilde naar ARnhem gaan, mensen zeiden nee we gaan zo. Twee uur later waren ze er nog dus had net zo goed wel nog even gekund. Toen besloten naar iemands huis te gaan. Gaan zij naar Vorden. Dohh.
Maar zelf ben je ook besluiteloos en daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een verhaalZo ff lezen
Zo kut zulke dingen heIk heb ook van die besluiteloze vrienden
Jaaa, maar ik ben heel makkelijk meegaandquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar zelf ben je ook besluiteloos en daar heb ik dan weer geen last van.Zullen we anders samen naar Arnhem?
Het was niet serieus, zeur.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik ben heel makkelijk meegaand
Nu nog?Nee, ik heb vandaag al 15 euro aan nutteloos treinkaartje besteed
Ik heb het wel gehad voor vandaag
Ohquote:
Muhh. Ik ga zo film kijken met een vriendin en als ik dan thuiskom ga ik op de bank liggen, Faithless weer op zetten en in slaap vallen.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Muhh. Ik ga zo film kijken met een vriendin en als ik dan thuiskom ga ik op de bank liggen, Faithless weer op zetten en in slaap vallen.
Mag nie hè!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Wat deed iedereen vandaag gestressed op de weg! Haal ik in met 130/135 gaat opeens een achterlijke audi lopen toeteren
Pleurt de fuck up
![]()
Mag ook nie!quote:
Ik weet het ook ff nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee. Nog aanraders? Wel iets relaxed.
En later weer een soort zelfde situatie. Die smerige BMW met duits kenteken: middelvingerquote:
Je hebt ja niks gedaan vandaag, Bartje, alleen maar reizen naar saaie stedenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het ook ff nietIk wil ook wat relaxts, want ik ben moe
Ik zat aan Juno te denken, maar die ken ik nou eigenlijk onderhand wel
Ja weet je hoe fucking vermoeiend dat is, de hele dag lopen en in warme treinen staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt ja niks gedaan vandaag, Bartje, alleen maar reizen naar saaie steden
Ielquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Daniane het volgende:
Vooooooooolkel is kut
hier valt ook niks te neuken,
elke keer als ik me masturbeer,
dan denk ik voooolkel is kut.
WHUTquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Daniane het volgende:
Vooooooooolkel is kut
hier valt ook niks te neuken,
elke keer als ik me masturbeer,
dan denk ik voooolkel is kut.
xDquote:
Ja, want dat heb je hiervoor nooit gedaan.quote:
Die heb ik nog nooit gezien! What's Eating Gilbert Grape is ook leuk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het ook ff nietIk wil ook wat relaxts, want ik ben moe
Ik zat aan Juno te denken, maar die ken ik nou eigenlijk onderhand wel
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien! What's Eating Gilbert Grape is ook leuk.Ook twee keer gezien maar ik heb de DVD nu en die moet ik nog kijken
Dus hopen dat vriendinnetjelief die oko wil zien.
Doe dat. Ik ga nu doeiii.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]Even kijken of ik hem kan vinden op de servert
Veel plezier Noorquote:
maar nu ben ik te oud voor pubquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want dat heb je hiervoor nooit gedaan.
Ben je al 18+?quote:
PUB!quote:
ik ontvang zelf al het volwassenminimumloonquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik ontvang zelf al het volwassenminimumloon
dat is echt een kankerfilmquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef Renesite het volgende:
Ik ga 'komt een vrouw bij de dokter' downloaden
Nah, nog niet gezien. Ik word zo op den duur wel benieuwd. Ik ga denk ik echt janken men!!!!!!quote:
geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
volwassenminimumloon - 8 euro per uur of zo?
Dat verdien ik ook als 21 jarige!
Dat stukje in de dixo met Satisfaction vond ik wel veel te geniaalquote:
Je hebt hem gezien in de bioscoopquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat stukje in de dixo met Satisfaction vond ik wel veel te geniaal![]()
![]()
Ik zat helemaal los te gaan in de bios
mannen die huilen tijdens een filmquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, nog niet gezien. Ik word zo op den duur wel benieuwd. Ik ga denk ik echt janken men!!!!!!
doe maar niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef Renesite het volgende:
Ik ga 'komt een vrouw bij de dokter' downloaden
Nah, hooguit een brok in de keel even. Vooral op een drukke dag, moe, en dan helemaal gezogen in een film. Dat gebeurt soms.quote:
Yeah, so?quote:
waarom download je hem danquote:
Nee man, vette filmquote:
Ik vind het bij zijn haar een beetje raarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
pre fotoshop (op de titel na). Moet nog ff dat scherm veranderen.
Komt denk ik vooral door die titel nuquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het bij zijn haar een beetje raar
Niks. Op de titel na is het allemaal in camera met een off camera flash gereflecteerd via een groot stuk wit karton (van een disney-standee, de achterkant)quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
Wat heb je er behalve die tekst aan gedaan?
Serieuze vraag btw.
Best wel ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef Jotcha het volgende:
Ik weet dat er al 10 topics over zijn maar ik vind het een enorme belediging naar alle mensen met een lintje dat meneer kwalbert er nu ook een heeft.
Vandaag is er geen vinger geplant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
aaaai spang, nog wat gescoord vandaag?
Mooiboy.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef mstr het volgende:
Morgen een paar foto'tjes schieten bij m'n neefje
quote:
Kunnen kampioen worden, hij speelt in de F1quote:
Doetie netjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Kunnen kampioen worden, hij speelt in de F1
Woensdag moesten ze ook spelen, hadden ze 5-1 gewoon, had ie ze alle 5 gemaakt
Ja, hij schiet er elke wedstrijd toch wel een stuk of 3 minimaal in.quote:
Als hij dat volhoudt, misschien iets voor hoger niveauquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, hij schiet er elke wedstrijd toch wel een stuk of 3 minimaal in.
Maar hij kan ook wel aardig voetballen.
Zo geniaal als je hem allemaal scharen en trucjes ziet doen in een wedstrijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij dat volhoudt, misschien iets voor hoger niveau.
Haha, en dat in de Fquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo geniaal als je hem allemaal scharen en trucjes ziet doen in een wedstrijd
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga mijn voor het leven verneukte oren eraf snijden![]()
Tering héquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:19 schreef Zeroku het volgende:
Jaarcijfers voor 2010 t/m april (tussen haakjes stand t/m maart)
001 (002) 20386 Surveillance-Fiets
002 (045) 19539 Broekpaling
003 (010) 18292 Zeroku
IK STA 8Equote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:19 schreef Zeroku het volgende:
Jaarcijfers voor 2010 t/m april (tussen haakjes stand t/m maart)
001 (002) 20386 Surveillance-Fiets
002 (045) 19539 Broekpaling
003 (010) 18292 Zeroku
Fiets blijft maar bovenaan staanquote:
Ja. KLB mod he. Als je dan overal sluitposts neer gaat gooien telt het wel lekker aan.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. KLB mod he. Als je dan overal sluitposts neer gaat gooien telt het wel lekker aan.
Ren, Fiets... Goh, wat toevallig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
Er posten hier opeens trouwens wel meer mensen niet.
Alhoewel hij hard gedaald is deze maand. Van plek 2 naar 32 ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
En er valt daar nogal wat te modden
quote:
xDquote:
Het was toch niet serieus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat wist ik, daarom dacht ik dan moet het mark wel zijn
Zoals?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
Er posten hier opeens trouwens wel meer mensen niet.
Lau, Ren, Raav, Fiets.quote:
Weet ik veel. Lekker rustig zo.quote:
Als ik deze in ga koppen dan ga ik zoooooooo Suzanne weer in 'bite modus' krijgen.quote:
Ik was er op aan het wachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik deze in ga koppen dan ga ik zoooooooo Suzanne weer in 'bite modus' krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |