Eens.quote:
ja fijn voor hem maar dan hoef ik er nog niet de dupe van te zijnquote:
Nee ik ben brak van vannachtquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo daniane![]()
![]()
en hallo jotch![]()
![]()
Nog iets doen met koninginnedag?
Jij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef mstr het volgende:
Er liep zo'n leuk meisje gisteravond in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij?Blond, +- 1.70, leuk koppie, leuk jurkje met een haltertje, leuke spijkerbroek, leuke laarzen aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard blondquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Blond, +- 1.70, leuk koppie, leuk jurkje met een haltertje, leuke spijkerbroek, leuke laarzen aan
Daar heb ik al ervaring mee?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:58 schreef Desunoto het volgende:
Yo mister als jij nou iets krijgt met een blondje en later blijkt dat ze haar haar steeds blondeert, wat dan?
Volgens mij is er iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Blond, +- 1.70, leuk koppie, leuk jurkje met een haltertje, leuke spijkerbroek, leuke laarzen aan
Ik vind haar wenkbrauwen beetje lelijkquote:
die is tof.quote:
Altijd lekker zo'n meevaller.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:33 schreef Marco001 het volgende:
relaxt.. pauze loopt uit omdat ze niks te doen hebben voor mij..zit nu lekker thuis.
inderdaad.quote:
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.want pauze word gewoon doorbetaald volgens mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |