Wie?! Dan gaan we die in elkaar slaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee hoor, er zijn er zeker een aantal die zich doodergeren aan mijn aanwezigheid.Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
Relnichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie?! Dan gaan we die in elkaar slaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Aawww... sorry. Mijn G_L zegt nou ook "ooh, c'est ne pas gentil" of zoiets
Gokverslaafdequote:
En toch vind ik je liefquote:
"Gatverdamme, moeten we weer die kùt spelletjes doen! En het regent nog ook in dat godvergeten Zeeland! Wat een klote dag!"quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat die koninklijke familie echt denkt als ze voor de 300e keer moeten spijkerpoepen en ringsteken
Whehe. Ik mezelf ookquote:
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Of is het eigenlijk c'est pas gentil, zonder ne?
Het lijkt me een geringe tegenprestatie naar het Nederlandsche Volk, die hun in een riant inkomen voorziet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat die koninklijke familie echt denkt als ze voor de 300e keer moeten spijkerpoepen en ringsteken
Da's ook weer zo... daar mogen die prinsessen wel een partijtje voor vlaworstelen... die prinsen zijn te lelijk om uit de kleren te gaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt me een geringe tegenprestatie naar het Nederlandsche Volk, die hun in een riant inkomen voorziet.
Nicequote:
Kennikallang!quote:
denk niet dat je hier iets aan hebtquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
denk niet dat je hier iets aan hebt
[ afbeelding ]
Lawaaiig. Kutdiscodreunen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, hoe is koninginnedag to zover
niks bijzondersquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
ga je zelf toch ook feesten of zoquote:
blijf je thuis of ga je nog wat doen ?quote:
misschien dat ik morgen nog uitga maar vandaag nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
blijf je thuis of ga je nog wat doen ?
is er geen feest in Assen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien dat ik morgen nog uitga maar vandaag niet
Een vrije dag waarop we naar het tuincentrum zijn geweest, en vanavond naar pink nation in Antwerpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
Hoezo dat dan?quote:
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Da's wel heel suf ja...
Hoe gaan ze bewijzen dat iemand Feyenoorder is?
Ik was twee jaar terug ook in Eindhoven op deze datum (vorig jaar in de buurt van Apeldoorn trouwens, dat was wel spannend). Biggest mistake ever (maar wel leuk om Ang3l te zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
*moest trouwens even opzoeken wat een sleutelroman is*
Ja, slecht he?quote:
Nu is het geloof ik ook niet echt een sleutelroman. Dat zou meer zijn als het echt over dit topic zou gaan. En dat je personages bijna 1-op-1 kunt koppelen met echte personen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, slecht he?Kan me ook niet herinneren dat we dat ooit bij Nederlands hebben gehad, trouwens.
Dat moet je zelf maar lezenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:52 schreef creno het volgende:
Hee won, komen er van mij of ryan_r dan dingen voor in het boek ?
Nee, het is ook geen sleutelromanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nu is het geloof ik ook niet echt een sleutelroman. Dat zou meer zijn als het echt over dit topic zou gaan. En dat je personages bijna 1-op-1 kunt koppelen met echte personen.
Was de IKEA niet dicht vandaag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest IEDEREEN* vandaag naar IKEA?![]()
Het was zo ontiegelijk druk vandaag...
* lees: heul veul mensen
Zou het dan niet heel gek zijn als het er zo druk was, en is dat dan niet een beetje een domme vraag?quote:
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?quote:
Ach stel je niet aan. het is supergezellig in de stad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.
nee, duh..dat begrijp ik ook wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou het dan niet heel gek zijn als het er zo druk was, en is dat dan niet een beetje een domme vraag?
duhquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah Bartje herhaalt weer eens wat ik zeg. Soulmates.
En jij uitleggen dat het MORGEN feest is in Nederland?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen leuke dingen gedaan vandaag?
\
Ik had gisteren mijn opblaaskroon opgehad met uitgaan. Ik moet tig keer uitleggen waarom..
gewoon zeggen dat je een queen bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
\
Ik had gisteren mijn opblaaskroon opgehad met uitgaan. Ik moet tig keer uitleggen waarom..
Maar hoe wil je dan dat ik daarop reageer?quote:
Nee. Jij vindt het misschien supergezellig, maar ik vind het kutherrie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. het is supergezellig in de stad.
ik gedraag mij altijd en overal als een heer, dat heb je toch zelf kunnen zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag popjes![]()
Iedereen al laveloos?
heb bijna een uur in Eindhoven gestaan om te mogen afrekenenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest IEDEREEN* vandaag naar IKEA?![]()
Het was zo ontiegelijk druk vandaag...
* lees: heul veul mensen
had Eindhoven als enige die kortingsbonnen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?
maar je kan in NYC toch geen Oranje bitter vinden ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
\
dat wordt dan volgend jaar een lang weekend vluchen naar Parijs ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee. Jij vindt het misschien supergezellig, maar ik vind het kutherrie.
Sommige mensen doen dingen die zij leuk vinden en zorgen daarbij voor overlast voor andere mensen. Dat irriteert mij mateloos, ik bezorg andere mensen ook geen overlast met de dingen die ik leuk vind.
you crazy bitch, dat gelooft niemand.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je een queen bent
ik weet niet wat ik van dat liedje moet vinden. Misschien moet het nog groeien. Maar ze ziet er errug goed uit.quote:
je was er maar even, dus ik kan dat nog niet beoordelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gedraag mij altijd en overal als een heer, dat heb je toch zelf kunnen zien
Liedje vind ik wel wat hebben. Doet me denken aan housemuziek begin jaren '90 ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van dat liedje moet vinden. Misschien moet het nog groeien. Maar ze ziet er errug goed uit.
Ik begrijp alleen niet al die vergelijkingen met lady GaGa. X-tina was er veel eerder mee.
Alsof die kroon het enige opblaasbare is in je huisquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy bitch, dat gelooft niemand.![]()
alhoewel ik er erg fuckable uitzag in mijn Mischa Badgley dress en opblaaskroon.
plan maar vast iets voor na begin juli 2010quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je was er maar even, dus ik kan dat nog niet beoordelen.
Ik ging niet naar een 'oranjefeest' in NY o.i.d. Ik ging met Brock en Peter naar de kroeg en omdat het koninginenacht had ik mijn opblaaskroon mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je kan in NYC toch geen Oranje bitter vinden ?
ik hou niet van dingen op mijn hoofd, geen kroon, petjes of hoeden, dat gaat maar jeukenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ging niet naar een 'oranjefeest' in NY o.i.d. Ik ging met Brock en Peter naar de kroeg en omdat het koninginenacht had ik mijn opblaaskroon mee.ik weet het als je 18 bent is het leuk, maar als je 34 is toch wel triest. Nee hoor, ik kreeg veel aandacht en gratis drank.
![]()
Oranjebitter heb ik nog nooit gedronken.
ja, ik ben wel erg benieuwd naar haar album, Bionic.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Liedje vind ik wel wat hebben. Doet me denken aan housemuziek begin jaren '90 ofzo.
das waar, een opblaashamer heb ik ook en een oranjeopblaasstoel van, ik dacht, Philips.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof die kroon het enige opblaasbare is in je huis
de drank-avond.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plan maar vast iets voor na begin juli 2010
ik heb wel tijd
je vergeet het schaap dat een tijdlang een verkoophit in nederland wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar, een opblaashamer heb ik ook en een oranjeopblaasstoel van, ik dacht, Philips.
Ik heb helemaal geen opblaaspop. Toen ie witte oogjes kreeg heb ik em maar weggedaan. omdat ie vol zat
of moet ik voor die tijd nog komen klussen om je huis op orde te brengen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de drank-avond.![]()
zal wel na Nijmegen worden denk ik. Ligt eraan wanneer ik in Nederland ben.
en ja dit jaar kom je wel naar nijmegen toe, want Baltar en ik hebben dat mega spandoek vorig jaar niet voor niets gemaakt en bewaardquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de drank-avond.![]()
zal wel na Nijmegen worden denk ik. Ligt eraan wanneer ik in Nederland ben.
Nja sorry, maar een uur is wel erg absurd...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb bijna een uur in Eindhoven gestaan om te mogen afrekenen
denk je?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy bitch, dat gelooft niemand.![]()
Nee, was bij iedere IKEA vandaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had Eindhoven als enige die kortingsbonnen ?
5 extra euro's?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die 5 extra euro's zijn dus opgegaan aan extra wachttijd voor de kassa, wat een chaos
Ow moet je doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komen Xiance in ik volgens jaar wel bij jullie in de winkel in de rij staan
niet verkleed als prinses/koningin bij de ingang bij de koekjes ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow moet je doen!
Ik ben vrij volgend jaar![]()
Ow ja... troost je met het gegeven dat je dan gewoon een normale Nederlander bent...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
door vandaag te gaan in plaats van morgen of volgende week kreeg ik 5 euro exta korting
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet verkleed als prinses/koningin bij de ingang bij de koekjes ?
quote:Ik ben vrij volgend jaar![]()
nee, ik kreeg bonnen voor Amersfoort en mijn moeder van Haarlem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had Eindhoven als enige die kortingsbonnen ?
en niemand gelooft het vast maar ik ben sinds vandaag pas geen ikea zweedse balletjes maagd meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja... troost je met het gegeven dat je dan gewoon een normale Nederlander bent...
Zelfs klanten gehad die hun kaart terug wouden zodat ze daar nog een keer gebruik van wouden maken. En dan boos werden omdat het een eenmalige korting is.
Volgens mij hadden wij ook helemaal niet zoiets georganiseerd bij de ingang...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet verkleed als prinses/koningin bij de ingang bij de koekjes ?
waren best lekkere koekjes met chocoladequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij ook helemaal niet zoiets georganiseerd bij de ingang...
Die had je kunnen kopen bij de Swedish Food Marketquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren best lekkere koekjes met chocolade
ik had al 3 zwarte nisse, 4 bewaardozen en 1 RVS Ikea 365 serveerschaal op de kar staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die had je kunnen kopen bij de Swedish Food Market
en moet die bidundbut tag dan ook nog komen of is die dit voorjaar alweer geweest?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Morgen dag 2 met drukte...
De Duitsers zijn massaal vrij...
ook zo'n extra vrije dag voor onze oosterburen, waarop ze hier massaal einkaufen komen machenquote:
Ik heb ff gezocht, maar ik kan zoiets niet terug vinden op wikipedia bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook zo'n extra vrije dag voor onze oosterburen, waarop ze hier massaal einkaufen komen machen
en volgens mij was dat dus een soort van bid en dankdag voor gewas en arbeid en noemen ze dat daar dus bid und buttag,. Maar Waxxer wil mij vast corrigeren en voorzien van details aangezien hij een grensgeval is
deze dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Voor zover ik weet hebben de Duitsers 3 specifieke nationale feestdagen;
1 mei - Dag van de arbeid
3 oktober - Dag van de Duitse eenheid
1 november - Allerheiligen.
Dat zijn ook de 3 dagen waar we bij IKEA echt rekening moeten houden met een massale toeloop.
Ik denk dat je het een en ander door elkaar haalt...
Ja hoor... wel brakkigquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze dus
http://de.wikipedia.org/wiki/Bu%C3%9F-_und_Bettag
maar ik dacht dat deze juist in het voorjaar was
Dat staat ook al zo pontificaal in het x-factor survival topicquote:
Wat ga je eten?quote:
in mijn geheugen was dat zeg maar voor de eenwording nog wel een vrije dag in heel West-Duitslandquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Maar dat is geen nationale feestdag joh! Dat is alleen in Sachsen een feestdag.
Ik ben nog jong, heb geen geraniums nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu in trainingskamp voor de geraniummarkt ?
Ik trek mensen graag uit de kastquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat staat ook al zo pontificaal in het x-factor survival topic!
Jeses wat een clipquote:
euh..xie er niet uit als een handtas.quote:
ben je gek, ik kan ook klussen. Trouwens, ik pak het niet groots aan. Een likkie verf en ik geloof het wel. MOcht ik het aanhouden dan kan ik altijd nog wel gaan verbouwen. Tis nu dat ik in de buurt van mijn familie wil zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of moet ik voor die tijd nog komen klussen om je huis op orde te brengen ?
quote:
ja, geweldig he.quote:
Platte kip (kipfilet onder de hamer), rice pilaf en gestoomde boontjes. Was lekker. Ga nu naar een feestjequote:
Waarom zou je je kip plathameren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Platte kip (kipfilet onder de hamer), rice pilaf en gestoomde boontjes. Was lekker. Ga nu naar een feestje
Ja sorry hoor, maar dan moet je gewoon niet in de stad gaan wonen. Die 2 a 3 keer per jaar. Gun anderen iets.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee. Jij vindt het misschien supergezellig, maar ik vind het kutherrie.
Sommige mensen doen dingen die zij leuk vinden en zorgen daarbij voor overlast voor andere mensen. Dat irriteert mij mateloos, ik bezorg andere mensen ook geen overlast met de dingen die ik leuk vind.
Als ze vervelend worden, gewoon stroop op de koelkast smeren.quote:
Om iets af te pakken moet je het toch gehad hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Deceit het volgende:
Ang3l in a'dam gezien en hij heeft Jeroen van me afgepakt
In z'n hoofd zal ie 'm vast wel gehad hebben, en nie te zuunig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om iets af te pakken moet je het toch gehad hebben
obsessieve mannen vind ik altijd zo'n afknapperquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:08 schreef Deceit het volgende:
Hij is mijn obsessie, hijs van mij, mij mij mij
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik was in de Keerweer en het was vreselijk!!
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Keerweer is de ultieme plek als je lazerus bent en dom wil lullen tegen iedereen
Was trouwens met koninginnenacht half 9 sochtends terug in het hotel en moest er half 11 weer uit
Jaaa zie je, keerweer is de foutste tent, maar daar gebeurt wel van alles.. Dat maakt het juist leuk! Kan ook eigenlijk geen uitgaan in rdam herinneren waar ik niet in de Keerweer beland benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leuk. Maar ik was niet dronken genoeg, en we waren met stomme mensen verder
Je hebt dus een uur geslapen?
*vijlt nagels*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Deceit het volgende:
Ang3l in a'dam gezien en hij heeft Jeroen van me afgepakt
Nou gewoon, het was fijnquote:
Een taxi naar de Kruiskamp is qua tijd net zo ver als lopen naar het centrum... je zult wel geil zijn geweest door die jongenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jaaa zie je, keerweer is de foutste tent, maar daar gebeurt wel van alles.. Dat maakt het juist leuk! Kan ook eigenlijk geen uitgaan in rdam herinneren waar ik niet in de Keerweer beland ben
Hmm 2 uurtjes, van half 9 tot half 11..
En vannacht half 2 eindelijk in Denbosch aangekomen met de trein.. Uiteindelijk maar bij een jongen in het centrum geslapen want Taxi trok ik niet meer! was dood!
ten eerste woon niet op de kruiskamp maar op de maaspoort sinds vorige weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een taxi naar de Kruiskamp is qua tijd net zo ver als lopen naar het centrum... je zult wel geil zijn geweest door die jongen
Je hapte 5 keerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
ten eerste woon niet op de kruiskamp maar op de maaspoort sinds vorige week
ten tweede was er geen taxi te bekennen
ten derde station naar mex-winkel is 4 min lopen. taxi 14 min en 17 euro minder
ten vierde heb ik geeneens gezoend met die jongen
ten vijfde geeneens geil
Ik heb me een week vergist, en hoef maandag dus niet om 6u opquote:
Oh tof, maar hoe laat wil je me hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me een week vergist, en hoef maandag dus niet om 6u op
Ehm. Geen idee. Ik heb altijd het idee dat jij helemaal niet van koken houdt dus dan lijkt me halen makkelijker/minder stressvolquote:Enne, wat doen we met eten? Halen of koken?
Weeknie? Uuuuuuuhm.... dick is om 23:00 bij mij dus dan moeten we klaar zijn. Uur of ..................... 14:00? Of is dat te vroeg?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh tof, maar hoe laat wil je me hebben?
quote:[..]
Ehm. Geen idee. Ik heb altijd het idee dat jij helemaal niet van koken houdt dus dan lijkt me halen makkelijker/minder stressvol.
Is prima hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie? Uuuuuuuhm.... dick is om 23:00 bij mij dus dan moeten we klaar zijn. Uur of ..................... 14:00? Of is dat te vroeg?
Oeh ik ga voor noodlesquote:[..]'t gaat wel. We kunnen ook noodles bij de soho halen of zo. Bij de soessiebar!
Deel 4quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik kan vandaag de hele dag in joggingbroek blijven luieren en de supermarkt ontwijken?
O en er moet al wel weer een deel 4 komen, want ik geloof dat we de Wrestler ook nog moeten kijken samen
Kei- en keiharde buttsexquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen met elkaar
Is dat voor of na de noodles?quote:
of tijdens ?quote:
Waaahahaha, is dat ff toevalligquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:.
* Tha_Erik Florence and the Machine luistert.
Begin er toch aan te wennen![]()
.
Lotsbestemming, dat kán níét ándérs!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaahahaha, is dat ff toevallig
Zie post hierboven
Caroquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast naar Caro Emerald kijken en luisteren
WA LIEF!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Wat had ik toch een handige oranje Koninginnedag-rugzak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Caro
Ik ben 's avonds ook in Den Bosch te vinden
Dat zou kunnen... hangt even van mijn gezelschap afquote:
ook al bij Caro om 17.15 uur, of moet jij nog eerst gewoon werken ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Caro
Ik ben 's avonds ook in Den Bosch te vinden
hier is de foto te vinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:31 schreef creno het volgende:
goedemorgen koffiebliksems, we rijden nu terug van pinknation. Veel jaren 80 hits maar verder een leuk feest ! En griekenland gaf een superoptreden. En we staan op de foto met die servische jongen met dàt háár !
Oh komt ze al om 17.15?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al bij Caro om 17.15 uur, of moet jij nog eerst gewoon werken ?
van 17.15 tot 18.15 uur op de Paradequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh komt ze al om 17.15?
Ik zit overdag in Haarlem en verwacht pas rond 6 uur in Den Bosch te zijn
Warmer douchen de volgende keer.quote:
Waar schrok je van?quote:
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die warenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leuk. Maar ik was niet dronken genoeg, en we waren met stomme mensen verder
Je hebt dus een uur geslapen?
Mag je vriend ons niet zien?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... hangt even van mijn gezelschap af
Dan was het uitgelopen op een kwartetje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die waren.
Bas en Boudewijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die waren.
Be silent.quote:
Eh... stroop op de koelkast smeren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze vervelend worden, gewoon stroop op de koelkast smeren.
Euj pukkel! Er zijn twee betekenissenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
De kersen uit het molenraam vissen.
Opletten!
quote:
Ik schrok daar ook wel vanquote:
Die is er dan al niet meer bijquote:
Nou, ik ben 's avonds al weer vroeg weg... moet weer gewoon werken donderdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is er dan al niet meer bij
Hij heeft 's avonds een andere afspraak
Ik moet ook werken donderdag... maar we zien wel woensdag... anders meeten we wel een andere keerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik ben 's avonds al weer vroeg weg... moet weer gewoon werken donderdag
Hijs best cutequote:
Niet terug krabbelen nu!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet ook werken donderdag... maar we zien wel woensdag... anders meeten we wel een andere keer
rustig maar... ik krabbel niet terugquote:
Heerlijk... die glimlach, die ogen, dat lijfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen vast alsnog onder de slagroom te zien bij Paul de Leeuw
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Paranormal Activity echt fucking eng.
He, je zegt eens iets!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou ik maar eens langs de dokter gaan want dat was echt een van de saaiste films doe ik ooit gezien heb
hij is nog wel steeds heel erg lief schuchter/verlegenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijk... die glimlach, die ogen, dat lijf
Yuri heeft een meningquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou ik maar eens langs de dokter gaan want dat was echt een van de saaiste films doe ik ooit gezien heb
quote:
alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik het gek dat ik naar de dokter moet als het een van de saaiste films is die hij heeft gezien. Mag nog wel even oefenen in het geven van zijn mening.
Heb je het ook gevierd?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ik had ook een leuke koninginnedag. Hoor.
Feestje. Niks met koninginnedag te maken, maar was wel leukquote:
"Sorry maar ik vind je niet leuk genoeg"quote:Op zondag 2 mei 2010 03:15 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. bitches, jullie als getrainde homo'shoe laat je iemand weten dat je niet geïnteresseerd bent in iemand? polite...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben jullie me gemist?Was je wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben jullie me gemist?Om iets te missen moet je er gevoelens voor hebben tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hij was vrijdag ook op dat feest in Antwerpen, maar gewoon als bezoeker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hijs best cute
En natuurlijk zit ie in de porno business
De plinten liggen inmiddels in de bergingquote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga je daar soms plinten plakken?
Er zijn meer mensen die jouw mening delen dan die van hem.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik het gek dat ik naar de dokter moet als het een van de saaiste films is die hij heeft gezien. Mag nog wel even oefenen in het geven van zijn mening.
Nee, ik kots al lang niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt niet heel goed Ang3l. Als je maar hier hoeft te kotsen vanmiddag.
Morgen naar de dokter danquote:Op zondag 2 mei 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik kots al lang niet meer
Da's al een week geleden. En ik eet ook gewoon.
Doet alleen zeer. *denkt aan blindedarm of zoiets*
Hoef je nietquote:
Mja ik ook. Maar iets zegt me dat dit NIET overgaat zomaar door niks doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:. Maar dokters zijn kut
. Ik haat dokters, dus ik zou wel een beetje een
nodig hebben
. Denk altijd bij alles "ach, dat gaat wel over" en tot nu toe is dat ook altijd eigenlijk zo geweest.
Tim Minchinquote:
Dat je buik pijn doet na het overgeven is nog niet zo raar... wel dat je moet overgeven... verstandig dus om naar de dokter te gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Urgh. Morgen toch maar 's naar de dokter gaan
Ik haat dokters. Maar mijn buik doet al een week zeer, nat het overgeven.
Kan eten binnenhouden etc, niet meer misselijk, maar het blijft pijn doen.
En nu ook steeds meer op 1 plek. Ew
Ok ik ben bijna aangekleed. Maar niet op m'n paasbest hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tim Minchin!
Nou ik ben bijna onderweg, Ang3l!
Ik moest overgeven vorige week, 2 dagen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je buik pijn doet na het overgeven is nog niet zo raar... wel dat je moet overgeven... verstandig dus om naar de dokter te gaan
Beterschap
De maand is ook pas net begonnen dus je piekt vroegquote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb volgens mij echt de beste dag van de maand uitgekozen om de stad in te gaan
Nee dat klinkt niet goed... misschien een ontsteking.. blinde darm ofzoquote:Op zondag 2 mei 2010 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest overgeven vorige week, 2 dagen.
En sindsdien heb ik al een week buikpijn.
Dat ie net na het overgeven pijn doet, oké.
Vandaar dat ik ook dacht "ooow, nawee van 2 dagen overgeven".
Maar een stekende nawee van een week?
Mja, dat dacht ik dus idd ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat klinkt niet goed... misschien een ontsteking.. blinde darm ofzo
Ik zou niet eens meer tot morgen wachten, als het vanavond nog niet over is gewoon naar de 1e hulpquote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik dus idd ook.
Eerst was het een zeurende overall pijn.
Nu wordt het steeds meer een stekende pijn, op 1 plek.
En als ik op die plek op m'n buik duw doet het ook zeer.
als je dat al fucking eng vond dan is er toch echt wat mis met je. want er gebeurd geen kut in die film,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En met een groot deel van de wereldbevolking. Want er staan er meer aan de eng-kant dan aan de niet-eng-kant volgens alle recensies en commentaren.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je dat al fucking eng vond dan is er toch echt wat mis met je.
Laat me raden, je vond Blair Witch ook niks?quote:want er gebeurd geen kut in die film,
Ze gaan slapen, de deur beweegt, zo worden wakker, ze lullen er een eind over weg,
ze gaan weer slapen. je hoort wat voetstappen, ze worden wakker en weer een saai gesprek.
enz, enz,
alleen het einde was leuk
Ik hou het al 4 dagen vol hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer tot morgen wachten, als het vanavond nog niet over is gewoon naar de 1e hulp
die vond ik juist wel leuk maar die is ook heel anders.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En met een groot deel van de wereldbevolking. Want er staan er meer aan de eng-kant dan aan de niet-eng-kant volgens alle recensies en commentaren.
[..]
Laat me raden, je vond Blair Witch ook niks?
Als er 2 films qua genre, stijl, cameravoering etc veel op elkaar lijken dan zijn het die 2 welquote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die vond ik juist wel leuk maar die is ook heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |