Wie?! Dan gaan we die in elkaar slaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee hoor, er zijn er zeker een aantal die zich doodergeren aan mijn aanwezigheid.Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
Relnichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie?! Dan gaan we die in elkaar slaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Aawww... sorry. Mijn G_L zegt nou ook "ooh, c'est ne pas gentil" of zoiets
Gokverslaafdequote:
En toch vind ik je liefquote:
"Gatverdamme, moeten we weer die kùt spelletjes doen! En het regent nog ook in dat godvergeten Zeeland! Wat een klote dag!"quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat die koninklijke familie echt denkt als ze voor de 300e keer moeten spijkerpoepen en ringsteken
Whehe. Ik mezelf ookquote:
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Of is het eigenlijk c'est pas gentil, zonder ne?
Het lijkt me een geringe tegenprestatie naar het Nederlandsche Volk, die hun in een riant inkomen voorziet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat die koninklijke familie echt denkt als ze voor de 300e keer moeten spijkerpoepen en ringsteken
Da's ook weer zo... daar mogen die prinsessen wel een partijtje voor vlaworstelen... die prinsen zijn te lelijk om uit de kleren te gaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt me een geringe tegenprestatie naar het Nederlandsche Volk, die hun in een riant inkomen voorziet.
Nicequote:
Kennikallang!quote:
denk niet dat je hier iets aan hebtquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
denk niet dat je hier iets aan hebt
[ afbeelding ]
Lawaaiig. Kutdiscodreunen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, hoe is koninginnedag to zover
niks bijzondersquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
ga je zelf toch ook feesten of zoquote:
blijf je thuis of ga je nog wat doen ?quote:
misschien dat ik morgen nog uitga maar vandaag nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
blijf je thuis of ga je nog wat doen ?
is er geen feest in Assen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien dat ik morgen nog uitga maar vandaag niet
Een vrije dag waarop we naar het tuincentrum zijn geweest, en vanavond naar pink nation in Antwerpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
Hoezo dat dan?quote:
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Da's wel heel suf ja...
Hoe gaan ze bewijzen dat iemand Feyenoorder is?
Ik was twee jaar terug ook in Eindhoven op deze datum (vorig jaar in de buurt van Apeldoorn trouwens, dat was wel spannend). Biggest mistake ever (maar wel leuk om Ang3l te zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
*moest trouwens even opzoeken wat een sleutelroman is*
Ja, slecht he?quote:
Nu is het geloof ik ook niet echt een sleutelroman. Dat zou meer zijn als het echt over dit topic zou gaan. En dat je personages bijna 1-op-1 kunt koppelen met echte personen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, slecht he?Kan me ook niet herinneren dat we dat ooit bij Nederlands hebben gehad, trouwens.
Dat moet je zelf maar lezenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:52 schreef creno het volgende:
Hee won, komen er van mij of ryan_r dan dingen voor in het boek ?
Nee, het is ook geen sleutelromanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nu is het geloof ik ook niet echt een sleutelroman. Dat zou meer zijn als het echt over dit topic zou gaan. En dat je personages bijna 1-op-1 kunt koppelen met echte personen.
Was de IKEA niet dicht vandaag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest IEDEREEN* vandaag naar IKEA?![]()
Het was zo ontiegelijk druk vandaag...
* lees: heul veul mensen
Zou het dan niet heel gek zijn als het er zo druk was, en is dat dan niet een beetje een domme vraag?quote:
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?quote:
Ach stel je niet aan. het is supergezellig in de stad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.
nee, duh..dat begrijp ik ook wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou het dan niet heel gek zijn als het er zo druk was, en is dat dan niet een beetje een domme vraag?
duhquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah Bartje herhaalt weer eens wat ik zeg. Soulmates.
En jij uitleggen dat het MORGEN feest is in Nederland?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen leuke dingen gedaan vandaag?
\
Ik had gisteren mijn opblaaskroon opgehad met uitgaan. Ik moet tig keer uitleggen waarom..
gewoon zeggen dat je een queen bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
\
Ik had gisteren mijn opblaaskroon opgehad met uitgaan. Ik moet tig keer uitleggen waarom..
Maar hoe wil je dan dat ik daarop reageer?quote:
Nee. Jij vindt het misschien supergezellig, maar ik vind het kutherrie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. het is supergezellig in de stad.
ik gedraag mij altijd en overal als een heer, dat heb je toch zelf kunnen zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag popjes![]()
Iedereen al laveloos?
heb bijna een uur in Eindhoven gestaan om te mogen afrekenenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest IEDEREEN* vandaag naar IKEA?![]()
Het was zo ontiegelijk druk vandaag...
* lees: heul veul mensen
had Eindhoven als enige die kortingsbonnen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?
maar je kan in NYC toch geen Oranje bitter vinden ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
\
dat wordt dan volgend jaar een lang weekend vluchen naar Parijs ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee. Jij vindt het misschien supergezellig, maar ik vind het kutherrie.
Sommige mensen doen dingen die zij leuk vinden en zorgen daarbij voor overlast voor andere mensen. Dat irriteert mij mateloos, ik bezorg andere mensen ook geen overlast met de dingen die ik leuk vind.
you crazy bitch, dat gelooft niemand.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je een queen bent
ik weet niet wat ik van dat liedje moet vinden. Misschien moet het nog groeien. Maar ze ziet er errug goed uit.quote:
je was er maar even, dus ik kan dat nog niet beoordelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gedraag mij altijd en overal als een heer, dat heb je toch zelf kunnen zien
Liedje vind ik wel wat hebben. Doet me denken aan housemuziek begin jaren '90 ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van dat liedje moet vinden. Misschien moet het nog groeien. Maar ze ziet er errug goed uit.
Ik begrijp alleen niet al die vergelijkingen met lady GaGa. X-tina was er veel eerder mee.
Alsof die kroon het enige opblaasbare is in je huisquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy bitch, dat gelooft niemand.![]()
alhoewel ik er erg fuckable uitzag in mijn Mischa Badgley dress en opblaaskroon.
plan maar vast iets voor na begin juli 2010quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je was er maar even, dus ik kan dat nog niet beoordelen.
Ik ging niet naar een 'oranjefeest' in NY o.i.d. Ik ging met Brock en Peter naar de kroeg en omdat het koninginenacht had ik mijn opblaaskroon mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je kan in NYC toch geen Oranje bitter vinden ?
ik hou niet van dingen op mijn hoofd, geen kroon, petjes of hoeden, dat gaat maar jeukenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ging niet naar een 'oranjefeest' in NY o.i.d. Ik ging met Brock en Peter naar de kroeg en omdat het koninginenacht had ik mijn opblaaskroon mee.ik weet het als je 18 bent is het leuk, maar als je 34 is toch wel triest. Nee hoor, ik kreeg veel aandacht en gratis drank.
![]()
Oranjebitter heb ik nog nooit gedronken.
ja, ik ben wel erg benieuwd naar haar album, Bionic.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Liedje vind ik wel wat hebben. Doet me denken aan housemuziek begin jaren '90 ofzo.
das waar, een opblaashamer heb ik ook en een oranjeopblaasstoel van, ik dacht, Philips.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof die kroon het enige opblaasbare is in je huis
de drank-avond.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plan maar vast iets voor na begin juli 2010
ik heb wel tijd
je vergeet het schaap dat een tijdlang een verkoophit in nederland wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar, een opblaashamer heb ik ook en een oranjeopblaasstoel van, ik dacht, Philips.
Ik heb helemaal geen opblaaspop. Toen ie witte oogjes kreeg heb ik em maar weggedaan. omdat ie vol zat
of moet ik voor die tijd nog komen klussen om je huis op orde te brengen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de drank-avond.![]()
zal wel na Nijmegen worden denk ik. Ligt eraan wanneer ik in Nederland ben.
en ja dit jaar kom je wel naar nijmegen toe, want Baltar en ik hebben dat mega spandoek vorig jaar niet voor niets gemaakt en bewaardquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de drank-avond.![]()
zal wel na Nijmegen worden denk ik. Ligt eraan wanneer ik in Nederland ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |