quote:
Gister zelf gespoten, maar ik merk eigenlijk nog helemaal niks. Dus alles gaat goed, of slecht, afhankelijk van je perspectiefquote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "ben jij dat tegenwoordig" maar ik zal eens serieus zijn: hoe gaat het nu met... laat ik het samenvatten als "alles"?
Niet eens een beertje met een regenboog?quote:
Nee ik vind de gele leukerquote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet eens een beertje met een regenboog?
Eh... nee die keek ik vroeger ook!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Troetelbeertjes?Zijn die niet van vóór jouw tijd?
Was jij ook niet meer van de My Little Pony?
Dan doe ik het zelf wel. Hij is nog roze ookquote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik vind de gele leuker![]()
Met de zon en zo
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister zelf gespoten, maar ik merk eigenlijk nog helemaal niks. Dus alles gaat goed, of slecht, afhankelijk van je perspectief
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf wel. Hij is nog roze ook
[ afbeelding ]
Ik word 34.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ben je in een opperbeste stemming vandaag?
Jaaa ach, let niet op mij, ik ben twee keer in de Ikea geweest afgelopen week en dan kom jij voorbij en dan begint het balletje te rollen, zeg maar. Ik bedoelde die bekertjes eigenlijk... Maar ik vraag me er wel eens af, maar dat weet jij natuurlijk ook niet, of er mensen zijn die gewoon een uur gaan staan tanken bij dat frisdrankapparaat omdat ze de kans hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... nee die keek ik vroeger ook!
Maar hoe bedoelde je dat met de hotdogs?
Nieuwe accu deed wonderen. Hij rijdt weer, hij rammelt alleen een beetje bij het remmen dus ik denk dat ik maar even langs de garage ga.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel echt "een moment" he?? Lijkt me trouwens een raar iets ook, om jezelf zo voor het eerst te spuiten. Maar nog raarderer inderdaad om de gevolgen te merken.
Maar goed, als het eenmaal zo ver is, dan breng je ook maar eens de Volvo aan de praat, kerel.
Wil je een knuffel van het knuffelbeertje?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vind ik nie passen...
Zo'n stereotype!
Ow ja absoluut hoor! En ijshoorntjes nog een keer vullen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa ach, let niet op mij, ik ben twee keer in de Ikea geweest afgelopen week en dan kom jij voorbij en dan begint het balletje te rollen, zeg maar. Ik bedoelde die bekertjes eigenlijk... Maar ik vraag me er wel eens af, maar dat weet jij natuurlijk ook niet, of er mensen zijn die gewoon een uur gaan staan tanken bij dat frisdrankapparaat omdat ze de kans hebben.
Bij de IKEAquote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa ach, let niet op mij, ik ben twee keer in de Ikea geweest afgelopen week
Binnen enkele urenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer dan??En wat is daar mis mee?
31 is pas erg!
Maar wannéér?? Deze week?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nieuwe accu deed wonderen. Hij rijdt weer, hij rammelt alleen een beetje bij het remmen dus ik denk dat ik maar even langs de garage ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |