Dat zou kunnen... hangt even van mijn gezelschap afquote:
ook al bij Caro om 17.15 uur, of moet jij nog eerst gewoon werken ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Caro
Ik ben 's avonds ook in Den Bosch te vinden
hier is de foto te vinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:31 schreef creno het volgende:
goedemorgen koffiebliksems, we rijden nu terug van pinknation. Veel jaren 80 hits maar verder een leuk feest ! En griekenland gaf een superoptreden. En we staan op de foto met die servische jongen met dàt háár !
Oh komt ze al om 17.15?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al bij Caro om 17.15 uur, of moet jij nog eerst gewoon werken ?
van 17.15 tot 18.15 uur op de Paradequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh komt ze al om 17.15?
Ik zit overdag in Haarlem en verwacht pas rond 6 uur in Den Bosch te zijn
Warmer douchen de volgende keer.quote:
Waar schrok je van?quote:
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die warenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leuk. Maar ik was niet dronken genoeg, en we waren met stomme mensen verder
Je hebt dus een uur geslapen?
Mag je vriend ons niet zien?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... hangt even van mijn gezelschap af
Dan was het uitgelopen op een kwartetje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die waren.
Bas en Boudewijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die waren.
Be silent.quote:
Eh... stroop op de koelkast smeren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze vervelend worden, gewoon stroop op de koelkast smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |