Dat zou kunnen... hangt even van mijn gezelschap afquote:
ook al bij Caro om 17.15 uur, of moet jij nog eerst gewoon werken ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Caro
Ik ben 's avonds ook in Den Bosch te vinden
hier is de foto te vinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:31 schreef creno het volgende:
goedemorgen koffiebliksems, we rijden nu terug van pinknation. Veel jaren 80 hits maar verder een leuk feest ! En griekenland gaf een superoptreden. En we staan op de foto met die servische jongen met dàt háár !
Oh komt ze al om 17.15?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al bij Caro om 17.15 uur, of moet jij nog eerst gewoon werken ?
van 17.15 tot 18.15 uur op de Paradequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh komt ze al om 17.15?
Ik zit overdag in Haarlem en verwacht pas rond 6 uur in Den Bosch te zijn
Warmer douchen de volgende keer.quote:
Waar schrok je van?quote:
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die warenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leuk. Maar ik was niet dronken genoeg, en we waren met stomme mensen verder
Je hebt dus een uur geslapen?
Mag je vriend ons niet zien?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... hangt even van mijn gezelschap af
Dan was het uitgelopen op een kwartetje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die waren.
Bas en Boudewijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat andere koppeltje had meteen mee moeten gaan, dan was ik nog langer gebleven, die waren.
Be silent.quote:
Eh... stroop op de koelkast smeren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze vervelend worden, gewoon stroop op de koelkast smeren.
Euj pukkel! Er zijn twee betekenissenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
De kersen uit het molenraam vissen.
Opletten!
quote:
Ik schrok daar ook wel vanquote:
Die is er dan al niet meer bijquote:
Nou, ik ben 's avonds al weer vroeg weg... moet weer gewoon werken donderdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is er dan al niet meer bij
Hij heeft 's avonds een andere afspraak
Ik moet ook werken donderdag... maar we zien wel woensdag... anders meeten we wel een andere keerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik ben 's avonds al weer vroeg weg... moet weer gewoon werken donderdag
Hijs best cutequote:
Niet terug krabbelen nu!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet ook werken donderdag... maar we zien wel woensdag... anders meeten we wel een andere keer
rustig maar... ik krabbel niet terugquote:
Heerlijk... die glimlach, die ogen, dat lijfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen vast alsnog onder de slagroom te zien bij Paul de Leeuw
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Paranormal Activity echt fucking eng.
He, je zegt eens iets!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou ik maar eens langs de dokter gaan want dat was echt een van de saaiste films doe ik ooit gezien heb
hij is nog wel steeds heel erg lief schuchter/verlegenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijk... die glimlach, die ogen, dat lijf
Yuri heeft een meningquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou ik maar eens langs de dokter gaan want dat was echt een van de saaiste films doe ik ooit gezien heb
quote:
alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik het gek dat ik naar de dokter moet als het een van de saaiste films is die hij heeft gezien. Mag nog wel even oefenen in het geven van zijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |