Qdayquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef afcajos het volgende:
Of mensen die op hun hyves neerzetten: "VERJAARDAG VAN DE KONINGIN VIEREN!"
sowieso, hyvesquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef afcajos het volgende:
Of mensen die op hun hyves neerzetten: "VERJAARDAG VAN DE KONINGIN VIEREN!"
Vanmiddag wordt het beter, dan ben ik buiten, OK?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef morningstorm het volgende:
of je blijft gewoon lekker thuis met dit kankerweer en gaat gezellig met de andere nolifertjes fok!ken
Frans Duijts? omgquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Desunoto het volgende:
MAAR DAAR TREDEN WEL TOPARTIESTEN OP HOOR
GERARD JOLING, JAN SMIT, FRANS DUIJTS
DAT WIL JE TOCH NIET MISSEN?!
Frans Duijts is natuurlijk wel OKquote:
Dat wil ik liever wel missenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Desunoto het volgende:
MAAR DAAR TREDEN WEL TOPARTIESTEN OP HOOR
GERARD JOLING, JAN SMIT, FRANS DUIJTS
DAT WIL JE TOCH NIET MISSEN?!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Biels het volgende:
Ik sta nu vanaf het museumplein te fokken.
Is Frans Duijts al geweest?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Biels het volgende:
Ik sta nu vanaf het museumplein te fokken.
Nee het is voor Sienekequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor Nederlands elftal al was
Nee, dat is de kraker en komt pas om 4 uur ofzo. Vlak voor Tiesto, maar eigenlijk had hij dat tijdsblok moeten hebben natuurlijk. Fransquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
Aanstaande zondag, dan is het pas echt feest in Amsterdam.
Juistquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
quote:
Mensen die in sprookjes geloven.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
Mensen/provincialen die het hele jaar praten over 020 en Helemaal niets in Amsterdam maar op Koninginnedag wel vooraan staan omdat een pauperige radiozender een feestje organiseertquote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mensen/provincialen die het hele jaar praten over 020 en Helemaal niets in Amsterdam maar op Koninginnedag wel vooraan staan omdat een pauperige radiozender een feestje organiseert
Is gewoon hetzelfde als vorig jaar ?quote:
nee anders dan vorig jaar... Maar ik ga wel heur!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als vorig jaar ?
Extrema stand was goed
Mensen die liever achter de pc zitten ipv iets leuks te doen
Ik zou gewoon die treinen laten doorrijdenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
hahaha: http://www.nu.nl/binnenla(...)dam-stil-gelegd.html
Ben ik blij dat jij geen machinist bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die treinen laten doorrijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |