abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80928314
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op mijn opmerking dat het geen consumentensoftware is?
is het wel want voor consumenten is het goed software
  zondag 2 mei 2010 @ 13:02:32 #102
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_80928420
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

is het wel want voor consumenten is het goed software
Ja hoor, schotel jij een gemiddelde consument Premiere en Windows Movie Maker voor en dan mag jij raden wie er het eerste z'n vakantiefilmpje af heeft
pi_80928648
dat weten we niet windows movie maker beetje gaar
pi_80928976
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat een valide argument zeg.
Je kan als scholier zijnde het negen van de tien keer goedkoop krijgen.
En je jat het wel degelijk omdat je er niet voor betaald hebt.
Als HBO'er misschien, maar ik doe MBO ICT beheer, het lijkt mij sterk dat ik het goedkoper krijg
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_80929269
Kunnen we niet iemand vragen om brein te blokkeren?
Conscience do cost.
  zondag 2 mei 2010 @ 14:20:39 #106
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_80931116
Dat moet Ziggo vooral doen, ik zeg dan principieel mijn internet bij hun op
  zondag 2 mei 2010 @ 14:29:36 #107
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_80931393
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:08 schreef Athlon64x het volgende:
dat weten we niet windows movie maker beetje gaar
jouw taal beetje gaar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80931618
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

jouw taal beetje gaar
ben je een duitser
pi_80933270
In 1995 betaalde men 20 euro voor een CD. De consument werd toen belazerd, nu nog.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_80933399
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat moet Ziggo vooral doen, ik zeg dan principieel mijn internet bij hun op
Als de rechter hier in mee gaat moet Ziggo wel. En dan zullen andere providers snel volgen. Ik mag alleen wel hopen dat de rechter zo verstandig is hier niet in mee te gaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_80933526
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:17 schreef Super_Fucker het volgende:
In 1995 betaalde men 20 euro voor een CD. De consument werd toen belazerd, nu nog.
In 1995 waren er nog geen euro's
  zondag 2 mei 2010 @ 15:29:30 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80933674
Brein
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 2 mei 2010 @ 15:31:33 #113
263818 Bleekscheet
wijs me de weg
pi_80933733
Stichting Brein sleept Ziggo voor de rechter.

Stichting Brein sleept Ziggo voor de rechter. Het internetbedrijf weigert om de website The Pirate Bay te blokkeren. Eerder deze week eiste Brein dat Ziggo de site 'op zwart' zou zetten. Maar het bedrijf ziet zichzelf als doorgeefluik van websites en is een voorstander van openbaar internet. Brein wil het conflict nu voor de rechter uitvechten.

Via The Pirate Bay kunnen internetters gratis bestanden downloaden. Dat valt vaak onder piraterij, waar Brein tegen strijdt. The Pirate Bay werd eerder al door een rechter verboden.

© ANP
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-voor-de-rechter.xml

:
routine
pi_80933889
tim kuik moge de download goden hem zwaar straffen anyway zie ze graag proberen usenet aan te pakken usenet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:38:58 #115
132191 -jos-
Money=Power
pi_80933994
Tim Kuik mag kapot
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:41:40 #116
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_80934104
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:37 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ben je een duitser
Hoezo dat

Kom nou niet met grammar nazi aanzetten want je praat echt als Zanger Rinus gedeeld door 2.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 2 mei 2010 @ 15:42:27 #117
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_80934142
Om te beginnen zouden alle providers in NL de sites van BREIN kunnen blokkeren. Als niemand in NL informatie over hen kan vinden zijn ze gelijk hun bestaansrecht kwijt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:46:52 #118
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_80934330
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Om te beginnen zouden alle providers in NL de sites van BREIN kunnen blokkeren. Als niemand in NL informatie over hen kan vinden zijn ze gelijk hun bestaansrecht kwijt.
Dat zou geweldig zijn
pi_80934703
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo dat

Kom nou niet met grammar nazi aanzetten want je praat echt als Zanger Rinus gedeeld door 2.
wie is rinus wat rare naam klinkt als wc schoon maak middel
  zondag 2 mei 2010 @ 17:54:37 #120
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_80939803
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:17 schreef Super_Fucker het volgende:
In 1995 betaalde men 20 euro 30 gulden voor een CD. De consument werd toen belazerd, nu nog.
en voor de rest heb je gelijk
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 3 mei 2010 @ 02:26:11 #121
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_80957349
quote:
De Piratenpartij maakt zich grote zorgen over het aangekondigde kort geding van stichting BREIN tegen Ziggo. De auteursrechten industrie probeert op deze manier het Nederlands parlement buiten spel te zetten door jurisprudentie te kopen met top-advocaten.

De Piratenpartij heeft vernomen dat BREIN en Ziggo achter gesloten deuren al enige tijd in gesprek zijn. BREIN zou, onder dreiging van het aanpassen van de licentievoorwaarden van diensten die Ziggo nu of in de toekomst aanbied, grote druk hebben uitgeoefend op Ziggo om zich tijdens het kort geding sub-optimaal te laten verdedigen. Het is de Piratenpartij niet bekend of het hier om licentievoorwaarden van online on-demand TV diensten gaat, of reguliere doorgifte van bestaande Ziggo TV diensten.
Los van de timing, BREIN opent namelijk de aanval terwijl het parlement met mei-reces is, valt op dat BREIN iedere Nederlander met een snelle internetverbinding op voorhand schuldig verklaart door te beweren dat zij "vooral op het internet zitten vanwege de toegang tot illegale muziek, films, televisieseries en games". Op deze manier criminaliseert BREIN ten onrechte bijna alle internetgebruikers.

BREIN heeft aangekondigd dat de uit het kort geding voortvloeiende jurisprudentie zal worden gebruikt om ook aan andere internetproviders de dure censuurtechnologie op te leggen. Op deze manier dreigt, buiten de politiek om, de discussie over netwerkneutraliteit, het gelijkheidsbeginsel van het internet, beëindigd te worden voordat deze begonnen is. Tevens negeert men wederom doelbewust het feit dat het maken van een kopie voor eigen lering en gebruik expliciet is vrijgesteld in de auteurswet van 1912.

Recentelijk is door de Europese volksvertegenwoordiging bepaald dat de aansprakelijkheid van de inhoud die over een internetverbinding gaat, niet bij de internetproviders ligt. BREIN gaat hier direct tegenin, door het creëren van een precedent op nationaal niveau, zodat de internetprovider wél inhoud van het internet moet gaan censureren. Lijsttrekker Samir Allioui: "De rechten van de burger mogen niet buiten de democratie om worden beperkt, hiermee verklaart BREIN zich vijandig tegenover de democratie en de rechtsstaat". Daarnaast vindt de Piratenpartij dat discussie over censuur en netwerkneutraliteit binnen het parlement moet plaatsvinden en niet via de rechter.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_80957457
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:15 schreef AchJa het volgende:
Muziek downloaden is NIET illegaal.
Dat weet ik en daarom had ik het woord ook tussen aanhalingstekens gezet.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 02:26 schreef Sitethief het volgende:
Los van de timing - BREIN opent namelijk de aanval terwijl het parlement met mei-reces is - valt op dat BREIN iedere Nederlander met een snelle internetverbinding op voorhand schuldig verklaart door te beweren dat zij "vooral op het internet zitten vanwege de toegang tot illegale muziek, films, televisieseries en games". Op deze manier criminaliseert BREIN ten onrechte bijna alle internetgebruikers.
Mee eens. En dit is precies wat D66 wil gaan doen. Die partij wil een internetheffing invoeren.
pi_80957531
quote:
Op maandag 3 mei 2010 02:40 schreef Boldface het volgende:

Mee eens. En dit is precies wat D66 wil gaan doen. Die partij wil een internetheffing invoeren.
Eigenlijk vind ik dat stiekem een veel beter idee. Net zoals de extra heffing die je betaalt op lege CD's. Dat geld kan dan mooi naar de muzikanten, filmmakers etc.

Zolang het een laag bedrag blijft, vind ik het best OK, als het gezeik dan eens ophoudt en het geld niet aan de verkeerde handen blijft plakken.

Ik kan me namelijk ook wel inleven in het standpunt van bv. muzikanten die geen droge boterham meer verdienen met hun CD-verkoop, omdat iedereen met een beetje internetverbinding hun hele oeuvre gratis kan binnenhalen op een uurtje tijd zonder ervoor te betalen. Daar heb je dan tien of twintig jaar voor gewerkt, dat is dus zeker ook niet eerlijk. Maar de internetproviders er voor verantwoordelijk stellen is natuurlijk ook weer nonsens.
pi_80957538
Ahh piratebay...
elke keer als ik ergens mee zit, een beetje down ben.. een kleine dip heb..
http://thepiratebay.org/legal
een minuut of 10 lezen, en ik ben weer helemaal het ventje
  maandag 3 mei 2010 @ 10:20:15 #125
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_80959843
quote:
Op maandag 3 mei 2010 02:57 schreef Krantenman het volgende:

Ik kan me namelijk ook wel inleven in het standpunt van bv. muzikanten die geen droge boterham meer verdienen met hun CD-verkoop, omdat iedereen met een beetje internetverbinding hun hele oeuvre gratis kan binnenhalen op een uurtje tijd zonder ervoor te betalen. Daar heb je dan tien of twintig jaar voor gewerkt, dat is dus zeker ook niet eerlijk.
Dat is wel eerlijk.

Muziek is geen product. Het is een trilling in de lucht die zich verplaats, die voorbijgangers kunnen horen en opnemen.

De platenmaatschappijen verdienden vroeger geld aan geluidsdragers. Die hebben we niet meer nodig en nu proberen ze ons wijs te maken dat muziek een product is. Maar als je iets zo maar op kunt vangen en kopiëren, kan je er als industrie geen geld mee verdienen.

De platenmaatschappijen moeten stoppen met het misbruiken van overheden om geld te vragen voor niets. Als je geld wilt verdienen met een product moet je geen zuurstoffabriek beginnen en dan mensen verbieden gewone lucht te ademen omdat je "recht hebt op een fatsoenlijk inkomen". Je moet gewoon een product bedenken waar mensen geld voor willen neertellen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')