Een trap na (de uitdrukking zegt het al) geef je iemand nadat het duel is afgelopen. Deze beschuldiging is onzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef Regal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nooit gezegd dat mijn Nederlands perfect was, alhoewel jij heus wel weet wat er staat. Of wou je mij weer eens een trap nageven, zoals je altijd doet.
Ik zie in het volgende een prachtig staaltje Badr Hari-ethiek:quote:En dat wil en kan jij weer niet. Jij loopt overal voor weg en gaat nooit ergens inhoudelijk op in.
quote:Weet je zeker dat dit geen lijst is van zoveel mogelijk namen verzamelen? Natuurlijk, ik zie een hoop Joodse mensen in die lijst, die wel invloedrijk zijn, maar toch. Tenslotte begrijp ik je frustratie erg goed, maar probeer die frustratie zo goed en keurig mogelijk te formuleren. Zo'n lijst met allemaal namen schieten veel mensen die zoeken naar antwoorden niets mee op. Verder weet je dat een aantal leden op fok, die wel erg opvallend in elk topic over dit soort onderwerpen die ze maar kunnen vinden, Israël en Joden proberen te verdedigen. Ze weten niet hoe snel ze moeten reageren en om jou vervolgens de grond in te boren. Dus doe het een beetje zorgvuldig
Wat bedoel je in godsnaam? Heb ik ooit op Nederland afgegeven?quote:Maar één ding weet ik wel, Nederland is een prachtig land. Daar gaat het uiteindelijk om. Hopelijk denk jij ook ooit zo...
Wanneer begin jij nou eens met serieus posten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een trap na (de uitdrukking zegt het al) geef je iemand nadat het duel is afgelopen. Deze beschuldiging is onzin.
[..]
Ik zie in het volgende een prachtig staaltje Badr Hari-ethiek:
[..]
''Pas op, er zijn handlangers van de Mossad aanwezig op het forum, dus wees zorgvuldig!'' En over welke frustratie heb je het precies?
[..]
Wat bedoel je in godsnaam? Heb ik ooit op Nederland afgegeven?
Waarom houd jij niet eens op met het uitdelen van lukrake sneren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wanneer begin jij nou eens met serieus posten?
Dat je leuk kan typen wil niet zeggen dat je een discussie enige diepgang danwel vorm kan geven.
Altijd dat autoritaire gedoe.![]()
Is er dan niets waar je OT over kan discussieren? En dan niet alleen in dit topic.
Ik denk dat je best weet hebt van de materie, maar liever een makkelijke uitweg kiest dan in de diepte te discussieren. Dat vind ik gewoon jammer, ik zie liever een discussie op hoog niveau over de materie, dan over de taal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom houd jij niet eens op met het uitdelen van lukrake sneren?
Maar ik probeer, juist in het bericht dat je aanhaalde, bepaalde perikelen te bespreken, en dat komt mij dan op het verwijt te staan dat ik niet besef dat Nederland een mooi land is, alsof ik de soevereiniteit heb overgedragen aan een bende zionisten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weet hebt van de materie, maar liever een makkelijke uitweg kiest dan in de diepte te discussieren. Dat vind ik gewoon jammer, ik zie liever een discussie op hoog niveau over de materie, dan over de taal.
Ik vind dit eigenlijk ook maar een raar forumquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar ik probeer, juist in het bericht dat je aanhaalde, bepaalde perikelen te bespreken, en dat komt mij dan op het verwijt te staan dat ik niet besef dat Nederland een mooi land is, alsof ik de soevereiniteit heb overgedragen aan een bende zionisten.
Maar af en toe wat minder ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:49 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
afhankelijk van wat je goed vind...ik vind dat ze regelmatig goed werk verrichten!
Oh, over de AIVD dus ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef -jos- het volgende:
Dit topic gaat niet over de Mossad maar over Wilders.
http://wakeupfromyourslumber.com/node/6283quote:Wilders verklaarde zelfs een keer informatie te hebben van de inlichtingendienst Mossad over terreurcellen in de Benelux die chemische wapens zouden hebben. Wilders is "een vriend van Israel", zei de persattache van de ambassade in Den Haag vorige week nog..'.
http://www.vkblog.nl/beri(...)ulistische_xenofobie
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:46 schreef Ticker het volgende:
Zet dan gelijk deze erbij..
http://misdaadjournalist.(...)rs-verklaring-nw.pdf
Ik vind het reuze interessant...
Je gaat ervan uit dat de NL regering volledig op de hoogte zou zijn van een Israelisch paspoort?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
GW kan nooit een Israelies en een NL paspoort hebben gehad. Het is pas sinds relatief kort dat Nederland toestemming geeft aan volwassen Nederlanders die in het buitenland wonen, om de nationaliteit van het land waar ze wonen, aan te nemen. En dat onder zeer strenge voorwaarden.Je moet bijv. getrouwd zijn met een persoon van dat land die zelf de nationaliteit van dat land heeft. Dus ook als je weduwe bent of gescheiden, verlies je je NL nationaliteit, als je de nationaliteit van het land waar je woont, aanneemt.
Of het waar is, dat schuif je terzijde, dat vind ik nog al verassend en onbekwaam in je stuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat de NL regering volledig op de hoogte zou zijn van een Israelisch paspoort?
Israel staat erom bekend veel grappen uit te halen met paspoorten.
Of het waar is, even terzijde.
Ik vind het grappig dat jij schijnbaar een voorval in je gedachten hebt, waarvan je denkt dat ik die dus ook in mijn hoofd hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of het waar is, dat schuif je terzijde, dat vind ik nog al verassend en onbekwaam in je stuk.
Desalniettemin doen alle inlichtingendiensten dit, bovendien waren ze het met de moord niet oneens, alleen met betrekking tot het gebruik van paspoorten hier
daarnaast is het niet eens zeker of het wel de Mossad was hoe waarschijnlijk het ook kan lijken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
GW kan nooit een Israelies en een NL paspoort hebben gehad. Het is pas sinds relatief kort dat Nederland toestemming geeft aan volwassen Nederlanders die in het buitenland wonen, om de nationaliteit van het land waar ze wonen, aan te nemen. En dat onder zeer strenge voorwaarden.Je moet bijv. getrouwd zijn met een persoon van dat land die zelf de nationaliteit van dat land heeft. Dus ook als je weduwe bent of gescheiden, verlies je je NL nationaliteit, als je de nationaliteit van het land waar je woont, aanneemt.
Neem aan dat het over de Dubai-kwestie ging, maar je hebt gelijk, mijn excuses.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij schijnbaar een voorval in je gedachten hebt, waarvan je denkt dat ik die dus ook in mijn hoofd hebt.
Een nieuwe reactie danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat de NL regering volledig op de hoogte zou zijn van een Israelisch paspoort?
Israel staat erom bekend veel grappen uit te halen met paspoorten.
Of het waar is, even terzijde.
Of misschien wil hij van Nederland een nieuw thuisland maken voor de Joden door te beginnen met onderstaande:quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, zionist is misschien een eng woord maar het betekent niets anders dan dat Wilders vind dat de Joden ofwel de Israelieten een eigen thuisland mogen vestigen in het huidige Israel.
Overigens heeft Nederland heeft helemaal geen Joodse cultuur, traditie of wortels. Ergens in de late middeleeuwen zijn de eerste Joodse immigranten in Nederland komen wonen maar dat heeft niets te maken met dat Nederland ooit (traditioneel) Joods zou zijn geweest. Sterker nog, in de 14e eeuw werden de paar Joden die in Nederlande woonden zelfs verdreven uit Nederland.quote:De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden...
[..]
En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Nou, laten we die passage over het humanisme dan ook maar schrappen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:35 schreef Dlocks het volgende:
Overigens heeft Nederland heeft helemaal geen Joodse cultuur, traditie of wortels. Ergens in de late middeleeuwen zijn de eerste Joodse immigranten in Nederland komen wonen maar dat heeft niets te maken met dat Nederland ooit (traditioneel) Joods zou zijn geweest. Sterker nog, in de 14e eeuw werden de paar Joden die in Nederlande woonden zelfs verdreven uit Nederland.
Idd, gewoon vast laten leggen in dat artikel dat we een brute listige landrovende boevebende zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nou, laten we die passage over het humanisme dan ook maar schrappen.
http://www.jerusalemdispatch.com/2010/06/356-geert-wilders/quote:Geert Wilders, who leads the right-wing Party for Freedom (PVV) in Holland, said last week he believes Jordan should be renamed Palestine. The Jordanian government responded by saying Wilders' speech was reminiscent of the Israeli right wing.
quote:"The radical Right's success is good news for Israel. Wilders supports Israel and is known for his good relations with Israeli Foreign Minister Avigdor Lieberman," said Moss, who added that if Wilders joins the government, he will likely visit the Jewish state.
Dus? (het zijn allemaal artikel van deze maand hoor)quote:Op maandag 21 juni 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuws uit 2008 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |