Krijg je niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, graag, want ik kan me er geen voorstelling van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Met haar opgespoten lippen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef Lugan het volgende:
Ik ben verliefd op Megan Fox, en ga niet huilen over duimen. Dikke care aan duimen.
[ afbeelding ]
En nou eentje zonder extreme fotoshop?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik op Sara Carbonero.
[ afbeelding ]
Die 1e doet het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met haar opgespoten lippen.
[ afbeelding ]
Met haar uitstralingloze bakkes.
[ afbeelding ]
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Ensaf het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben nieuw hier in dit forum.
Wat is dit?
Het lijkt net of ik deze post al eerder heb gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met haar opgespoten lippen.
[ afbeelding ]
Met haar uitstralingloze bakkes.
[ afbeelding ]
Geen probleem.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
En nou eentje zonder extreme fotoshop?
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbijquote:
Doe even pics dan, anders moet ik helemaal goolen enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben alleen maar verliefd op Stephanie Sadorra.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
Bob, post die foto's van Sanna eens.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg je niet.En al had ik ze wel, kreeg je ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik zag WF posten dat ie dibs op dr hadquote:
Micle lijkt op picle.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbij
Dit ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag WF posten dat ie dibs op dr had![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe even pics dan, anders moet ik helemaal goolen enzo
Zo vervelend als iemand dit doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbij
quote:
HAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag WF posten dat ie dibs op dr had![]()
![]()
Wil je nog meer weten?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een azuurblauwe ogen, bruin haar en een ripped body.
Jij ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef WillFerrell het volgende:
Die Lilly heeft me toch een lelijke mik zeg.
Hege is het knapste meisje van de hele aarde.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aftaaien met die schele, petje.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky was je voor. Niet dat dat veel zegt.
Ik ben er niet eens verder op in gegaanquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef Lugan het volgende:
[..]
Zo vervelend als iemand dit doet.
Hij: Canberra is de hoofdstad van Nieuw-Zeeland.
Ik: Nee, dat is Wellington diepe nerd.
Hij: Nee hoor, sukkel. Ik heb het goed.
Ik: Wedden?
Hij:okay man, jij hebt het goed, jaja helemaal goed.
Sky heeft dikke pech nu ie opnieuw is begonnen met z'n kloon.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky was je voor. Niet dat dat veel zegt.
quote:
Het kan allemaal, alhoewel Ik houd schrijven, het lezen moeilijker maakt.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens verder op in gegaan
Hij zei ik houd en dat vind ik een beetje plat, dus daar knap ik op af WTF?
Het is ik houd en niet ik hou, officieel
Toch Bragi?
Buitenaards bedoel je?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hege is het knapste meisje van de hele aarde.![]()
Nee. Fact. Ze heeft haar lippen laten opspuiten.quote:
Zoeken dan bitch.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een foto vinden.
Zij heeft echt nog zoveel meer gedaan dan alleen lippen opspuitenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Fact. Ze heeft haar lippen laten opspuiten.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In die eerste pic is ze veel leuker.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Fact. Ze heeft haar lippen laten opspuiten.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei Sky.quote:
Officieel mag het allebei.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens verder op in gegaan
Hij zei ik houd en dat vind ik een beetje plat, dus daar knap ik op af WTF?
Het is ik houd en niet ik hou, officieel
Toch Bragi?
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind r mooi
Mn dochter heeft nu zomersproetjes
Doe maarquote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders maak ik er even eentje, mijn haren zitten wel niet goed nu.
QUOTED FOR TRUTH, BITCHES!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik vond Evangeline eerst ook niet zo knap, maar door Bragi ben ik haar wel meer gaan waarderen. Bovendien is ze ook knap zonder make-up.
Echt wel. Vast ook nog wel wat botox en een neuscorrectie.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij heeft echt nog zoveel meer gedaan dan alleen lippen opspuiten
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan moppie erop zetten (met minder aan dan op die foto)
Oké, doei.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo moe van al die lelijke mensen...
Die verwachtte ik al toen ik aan het typen was.quote:
Ze heeft volgens mij ook iets met haar wangen en wenkbrauwen gedaan. En vast ook haar tietenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
QUOTED FOR TRUTH, BITCHES!
[..]
Echt wel. Vast ook nog wel wat botox en een neuscorrectie.
vooruit dan, maar ik houd is toch niet plat?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Officieel mag het allebei.'Ik hou' is wel gebruikelijker.
[..]
Mijn vriendin begint ze nu ook te krijgen.![]()
Both.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Wie houd er nog meer van konten, of toch liever tieten?
Beide.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Waar ze echt eens wat aan zou moeten doen is d'r IQ.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook iets met haar wangen en wenkbrauwen gedaan. En vast ook haar tieten
Ik hou van konten.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
tietenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Precies dit dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is het 70% kont en 30% tiet.
Plat?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vooruit dan, maar ik houd is toch niet plat?
Vind het zo leuk staan
Laatst schoolfoto's, ze lijkt wel 12 ofzoZe is ook heel groot voor dr leeftijd, kan mn moeders schoenen aan en mn zusje en stiefzusje dr shirtjes
Zo genoeg weer over kinderen
Laat dat nou net het enige zijn wat je niet kunt kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ze echt eens wat aan zou moeten doen is d'r IQ.
Dit dus, Ik ben gek van konten, alleen er is niks met met volle borsten, en tieten moeten ook zeker aanwezig zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hou van konten.maar mooie volle borsten kan ik ook zeker wel waarderen.
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind r mooi
Mn dochter heeft nu zomersproetjes
En toch doortypen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die verwachtte ik al toen ik aan het typen was.![]()
Jammer voor haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Laat dat nou net het enige zijn wat je niet kunt kopen
Ja, ik had toch m'n hoop op net wat meer gevatte reacties gevestigd.quote:
Eh...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
Voor mij is het 70% kont en 70% borsten. HA!
Ja, dat vond ik dus ook, maar zij vond het plat en stemde hem daarom wegquote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Plat?"Ik houd" oogt juist wat formeler. En qua spraak doet het juist ouderwets aan.
Whehe.Scheelt weer nieuwe aankopen dan.
Ja ik ben ook heel trots op mijnequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Oh wacht, Bragi is zo iemand die er ook voor 200% ergens voor gaat zeker
Speciaal voor mijquote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik moet een nieuwe foto maken, heb geen recente, dan maar even met de webcam.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
Voor mij is het 70% kont en 70% borsten. HA!
Ja, maar dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel trots op mijneik ben in de zomer serieus ook echt way knapper dan in de winter omdat sproetjes en 'gezonde' kleur!
En die witte melkflessen van d'r.quote:
You know I love you.quote:
Haha, ik weet hetquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
jurkjesquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
quote:
Mijn stagebegeleider had het met mijn mede-stagaire over haar uggs van 325 euro.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
Jij zo lopen op de stoep. Iedereen verblinden met je reflecterende benen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik voelde me nog wel een beetje ongemakkelijk vandaag met blote benen, het was toch wel heel wit allemaal zo in het zonlicht
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbakquote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.
Ik heb een heel mooi jurkje, zwart met witte vlinders, mja, heb jij niet zoveel aan hequote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbak
quote:
Ik weet ook niet wat ik aan moet doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
Wat is dat nou weer voor fotoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
Hier ben ik met verwilderde haren.
[ afbeelding ]
Uggs van fucking 325 euro?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider had het met mijn mede-stagaire over haar uggs van 325 euro.
Dus ik zeg: "Waarom zou je sloffen kopen van 325 euro? Dat past toch helemaal niet goed bij dat hema pyjamatje"
Ze moesten allebei lachen.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo lopen op de stoep. Iedereen verblinden met je reflecterende benen.
Een JPEG-afbeelding, gehost bij www.tinypic.com van 61,73 KB (63.213 bytes) groot en met als formaat 194 bij 194 pixels.quote:
Kom maar brengenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi jurkje, zwart met witte vlinders, mja, heb jij niet zoveel aan he
OH HET IS WEER EENS NIET GOED HOOR!quote:
Je gaat met hem naar zijn vriendengroep? En die hebben allemaal geen vriendin?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom maar brengen! Maar zal ik met blote benen? Dat is ook weer zo overdone. Bovendien zit ik most likely de komende paar uur in een kleine kamer met minimaal 10 jongens als enige vrouw
!
Het is zo lastig.. Blote benen lijkt leuk, maar als je dat dan aan hebt voel je je toch weer iets te naakt ten opzichte van de rest van de mensen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik aan moet doen.
Nou, daar heb je je antwoord. Geen blote benen dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zo lastig.. Blote benen lijkt leuk, maar als je dat dan aan hebt voel je je toch weer iets te naakt ten opzichte van de rest van de mensen.
Dan JUISTquote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom maar brengen! Maar zal ik met blote benen? Dat is ook weer zo overdone. Bovendien zit ik most likely de komende paar uur in een kleine kamer met minimaal 10 jongens als enige vrouw
!
Dan zou ik niet met blote benen gaan en ook niet een kledingstuk met easy access.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik ga naar zijn huis, er komt een vriend van hem, en de jaarclub van een huisgenoot van hem komt ook. En die hebben misschien wel een vriendin, maar die nemen ze in ieder geval niet mee want dat kan eeeecht niet jwz.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je gaat met hem naar zijn vriendengroep? En die hebben allemaal geen vriendin?
Ja, en die had ook een ritje of zoiets, en die ging kapot, en toen ze die ging laten repareren bleek dat het ritjes alleen al 75 euro kost.quote:
En daar zit jij dan bij? GEZELLIG!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga naar zijn huis, er komt een vriend van hem, en de jaarclub van een huisgenoot van hem komt ook. En die hebben misschien wel een vriendin, maar die nemen ze in ieder geval niet mee want dat kan eeeecht niet jwz.
Ik zou geen blote benen doen. Panty eronder of broek, volgens mij kan het vanavond nog best koud worden weer.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zo lastig.. Blote benen lijkt leuk, maar als je dat dan aan hebt voel je je toch weer iets te naakt ten opzichte van de rest van de mensen.
Ja I knowquote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord. Geen blote benen dus.
Ja maar een paar drankjes verder doe ik m'n benen vast niet meer zo netjes over elkaar en dan komt er een dramatisch eindequote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan JUIST
Ik heb geen idee wat er in je kast hangt, dus verder advies is fictie
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik niet met blote benen gaan en ook niet een kledingstuk met easy access.
Blote benen stond voor mij al vast. Maar met alleen maar mannen had ik voor iets anders gekozen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja I knowmaar wat dan wel!
Ik heb alleen maar rare panty's.
Als er maar licht aan het eind van de tunnel is.quote:Ja maar een paar drankjes verder doe ik m'n benen vast niet meer zo netjes over elkaar en dan komt er een dramatisch einde..
Doe zo een met stippeltjes van de H&Mquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja I knowmaar wat dan wel!
Ik heb alleen maar rare panty's.
Ritje waarheen, van hieruit naar A'dam zit ik ook ZEKER wel aan dat bedragquote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en die had ook een ritje of zoiets, en die ging kapot, en toen ze die ging laten repareren bleek dat het ritjes alleen al 75 euro kost.
Mooie kleur ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
Hier ben ik met verwilderde haren.
[ afbeelding ]
ritsje, letter vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ritje waarheen, van hieruit naar A'dam zit ik ook ZEKER wel aan dat bedrag
Whehehehhe.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Als die handtastelijke vriend van je vriend er ook bij is, zou ik niet voor blote benen kiezen, Bt.
Wat is een ritje?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en die had ook een ritje of zoiets, en die ging kapot, en toen ze die ging laten repareren bleek dat het ritjes alleen al 75 euro kost.
Ogen van m'n chickiequote:
Beetje plagen is leukquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar een paar drankjes verder doe ik m'n benen vast niet meer zo netjes over elkaar en dan komt er een dramatisch einde..
Da's niet whehehehhe, ik heb dan medelijden met Bt.quote:
Die is stuk, je kunt m'n halve bil zien en hij scheurt elke seconde verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe zo een met stippeltjes van de H&M
Hoe lang zijn jullie nu samen?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ogen van m'n chickie:
[ afbeelding ]
quote:
Wat zit je haar nou een zo sexy mogelijk outfitje aan te praten?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon een sexy shirtje op een strakke broek dan
Vraag je dat aan die ogen?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nu samen?
Goede vraag. Aankomende zaterdag een jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nu samen?
WHAHAHHAHAHA.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's niet whehehehhe, ik heb dan medelijden met Bt.
Tuurlijk, met alleen mannen is dat heel erg leukquote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Wat zit je haar nou een zo sexy mogelijk outfitje aan te praten?
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, met alleen mannen is dat heel erg leuk
Ik vond dat iig altijd, en dan zo net een beetje verkeerd gaan zitten, dat ze het randje van mn kousen zagen
Die goeie ouwe tijd
De Koningin is nu teleurgesteld.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef MiVer het volgende:
nee ik ga morgen niet de koningin in middelburg bekijken
heb wel een Spore verslaving:
[ afbeelding ]
Doei! Veel plezier morgenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ervandoor. Huilen in een hoekje of zo.
Fijn weekend allemaal.
Nee, aan Bragiquote:
as ook al een tijdjequote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede vraag. Aankomende zaterdag een jaar.![]()
![]()
Ik vind jullie een leuk stelletje.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede vraag. Aankomende zaterdag een jaar.![]()
![]()
Ik had geen vriendje als ik dat deedquote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
[..]! Ik mag toch hopen dat m'n vriendin niet zo doet als ik er niet bij ben...
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
Verkapte zoektocht naar bevestiging, dat is het.
Yep.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
as ook al een tijdje
Gaat goed, geen gezeik of twijfels ofzo?
heb je een ijsje gevonden die 'ja' tegen je zei?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Koningin is nu teleurgesteld.
Ik ga even een ijsje halen.
Thanks.quote:
Oh, dat scheelt.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had geen vriendje als ik dat deed
Vriendlief is een koning met google, kent het van dale en het groene boekje uit zijn hoofd en spendeert zijn vrije tijd op fok.quote:
Tis ook gewoon leuk om te zien hoe gemakkelijk mannen zijn als je je een beetje houding weet te gevenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
Verkapte zoektocht naar bevestiging, dat is het.
Dat is ook wel heel moeilijk, voor iedereen die erbij betrokken is en brengt ook spanningen mee.\quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yep.Alleen is er wel iets wat het allemaal soms lastig maakt. Ze heeft een ongeneeslijk zieke moeder.
En dat heeft echt superveel invloed op haar en op haar familie en zo... Echt superkut en soms botsen dingen daarom wel eens met onze relatie, maar ja, niks aan te doen. En ik wist van tevoren dat het niet makkelijk zou worden, maar ik heb bewust voor haar gekozen en daar blijf ik bij.
En puur tussen ons gaat het gewoon nog steeds erg goed.
Leuk, leuk... 't is gewoon: eenmaal kom je erachter en vanaf dan zijn zoveel dingen en acties doorzichtig.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis ook gewoon leuk om te zien hoe gemakkelijk mannen zijn als je je een beetje houding weet te geven
Was 16 ofzo toen k daar achter kwam en heb er heel veel gebruik/misbruik van gemaakt
Ook dat mannen het leuk vinden als ze je kunnen helpen, dingen vragen die je al lang weet enzo
Omdat ze het fijn vinden om slimmer te zijn. En dan zelf denken: Jezus, wat doe ik dom
Bragi heeft zijn vriendin op Google gevonden.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vriendlief is een koning met google, kent het van dale en het groene boekje uit zijn hoofd en spendeert zijn vrije tijd op fok.
Vriendin lief weten we niks vanaf. Wat een leuk stelletje inderdaad.
Weet ik toch.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bragi heeft zijn vriendin op Google gevonden.
Ja, echt, het hele gezin lijdt er gigantisch onder en zij is eigenlijk de enige die zich (nog) staande houdt.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel moeilijk, voor iedereen die erbij betrokken is en brengt ook spanningen mee.\
Wel fijn dat t goed gaat
En ik vind het juist fantastisch als vrouwen mij weten te outsmarten.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het juist altijd heerlijk om mannen te 'outsmarten'
Ze kijkt scheelquote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ogen van m'n chickie:
[ afbeelding ]
Ach joh, soms is het gewoon leuk. Moet wel zeggen dat t lang geleden is dat ik dat op die manier heb gedaan en soms is het gewoon onbewust. Vroeg ik iets aan mn vriendje en dan dacht ik tijdens het vragen: waarom vraag ik dat, ik wéét het gewoonquote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leuk, leuk... 't is gewoon: eenmaal kom je erachter en vanaf dan zijn zoveel dingen en acties doorzichtig.En dat geldt heus niet alleen voor het mannelijke geslacht.
Vind het persoonlijk zelf vrij debiel om daar 'misbruik' van te maken. Je opereert dan toch 'onder je stand' als je daar bepaalde mensen mee weet te strikken. Ik heb daar geen behoefte aan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
En ik vind het juist fantastisch als vrouwen mij weten te outsmarten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Wat zit je haar nou een zo sexy mogelijk outfitje aan te praten?
En volgens mij epileert ze haar wenkbrauwen niet.quote:
Ik WIST dat jíj er iets van ging zeggen.quote:
Ik help mijn vriend regelmatig met zijn wiskunde.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om te laten zien dat ik intelligent ben en ze gewoon op hun plaats te zetten wanneer nodig.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis ook gewoon leuk om te zien hoe gemakkelijk mannen zijn als je je een beetje houding weet te geven
Was 16 ofzo toen k daar achter kwam en heb er heel veel gebruik/misbruik van gemaakt
Ook dat mannen het leuk vinden als ze je kunnen helpen, dingen vragen die je al lang weet enzo
Omdat ze het fijn vinden om slimmer te zijn. En dan zelf denken: Jezus, wat doe ik dom
En jij moet al helemaal je bek houden.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
En volgens mij epileert ze haar wenkbrauwen niet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, echt, het hele gezin lijdt er gigantisch onder en zij is eigenlijk de enige die zich (nog) staande houdt.Ben wat dat betreft echt supertrots op haar, hoe ze dat doet.
En ja, dat 't verder goed gaat, dat scheelt wel enorm.Ik vraag me af hoe makkelijk we ons er doorheen zouden slepen als 't in onze relatie zelf ook nog 's rommelde...
Dat is ook leuk, maar als ik een man wilde versieren, deed ik dat dus bewust niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik WIST dat jíj er iets van ging zeggen.
Ze is in ieder geval niet scheel.En als je de
hele foto
ziet, zie je dat ze niet scheel kijkt. Ze kijkt gewoon recht de camera in. Als haar linkeroog (voor ons rechts) wat verder naar buiten zou staan, zou het juist raar zijn.
Wel een bepaald slag mannen, denk ik...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook leuk, maar als ik een man wilde versieren, deed ik dat dus bewust niet.
Over het algemeen vinden mannen het fijn als ze je iets kunnen "leren" of kunnen helpen ofzo, de meeste mannen willlen toch wel de "sterkste" zijn in een relatie en daar hoort dat ook bij
O ja, mannen denken idd standaard dat je een dom wicht bent als je vraagt wat buitenspel is, of waarom mannen bij het wielrennen hun benen scheren of dat soort dingenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk om te laten zien dat ik intelligent ben en ze gewoon op hun plaats te zetten wanneer nodig.
Tsja.. Mijn vriendje vindt het ook fijn als hij me iets kan leren, en als ik uitleg van hem wil over iets vraag ik dat ook gerust. Maar omgekeerd moet het ook het geval zijn, hij hoeft zich niet meteen aangetast te voelen in zijn mannelijkheid als ik iets weet dat hij niet weet (wat ook vaak genoeg het geval is).quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook leuk, maar als ik een man wilde versieren, deed ik dat dus bewust niet.
Over het algemeen vinden mannen het fijn als ze je iets kunnen "leren" of kunnen helpen ofzo, de meeste mannen willlen toch wel de "sterkste" zijn in een relatie en daar hoort dat ook bij
Jij hebt waarschijnlijk de uitstraling van een zak hooi, waardoor die mocro dacht dat jij d'r broertje was.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef Bragi het volgende:
Ze is al een paar keer (zelfs waar ik bij was) aangesproken door vreemden vanwege haar "mooie blauwe ogen". Wollah, een keer probeerde een Marokkaan haar zelfs te playen waar ik naast stond.
Hij wilde zelfs een foto van haar maken.
Link naar KLB-topic.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef Bragi het volgende:
Ze is al een paar keer (zelfs waar ik bij was) aangesproken door vreemden vanwege haar "mooie blauwe ogen". Wollah, een keer probeerde een Marokkaan haar zelfs te playen waar ik naast stond.
Hij wilde zelfs een foto van haar maken.
Waarom hadden Noormannen een baard?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, mannen denken idd standaard dat je een dom wicht bent als je vraagt wat buitenspel is, of waarom mannen bij het wielrennen hun benen scheren of dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de uitstraling van een zak hooi, waardoor die mocro dacht dat jij d'r broertje was.
Waarom zou ik het vragen als ik het al weet? Ik gun mannen dat plezier slechts heel zelden, en ik zou zeker niet liegen over zoiets simpels.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, mannen denken idd standaard dat je een dom wicht bent als je vraagt wat buitenspel is, of waarom mannen bij het wielrennen hun benen scheren of dat soort dingen
Ik heb het dus niet over: hoeveel is twee x tweequote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel een bepaald slag mannen, denk ik...
Ik wil toch altijd wel een vrouw met enige intelligentie en ik ben er dan ook niet op uit om haar te outsmarten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de uitstraling van een zak hooi, waardoor die mocro dacht dat jij d'r broertje was.
Nee.quote:
Wat lach je, gek!quote:
Hey hey, waarom meteen grof tegen mij?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij moet al helemaal je bek houden.
Nee, maar je hebt het net over doen alsof je het antwoord niet weet en zo...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet over: hoeveel is twee x twee
Ik kom echt wel intelligent over en er is geen enkele man die me dom zal noemen, maar dat ze je graag dingen uiteggen, is gewoon meestal zo. En dat heeft niets te maken met het soort man hoor
Omdat je grof doet over m'n chickie.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey hey, waarom meteen grof tegen mij?
Daar heb ik het toch ook helemaal niet over?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja.. Mijn vriendje vindt het ook fijn als hij me iets kan leren, en als ik uitleg van hem wil over iets vraag ik dat ook gerust. Maar omgekeerd moet het ook het geval zijn, hij hoeft zich niet meteen aangetast te voelen in zijn mannelijkheid als ik iets weet dat hij niet weet (wat ook vaak genoeg het geval is).
Liegenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik het vragen als ik het al weet? Ik gun mannen dat plezier slechts heel zelden, en ik zou zeker niet liegen over zoiets simpels.
Jammer dan als ze me dan niet zien zitten, maar dat betekent dus ook meteen dat ze toch niet overweg zouden kunnen met het feit dat ik geen onderdanig dommig meisje ben.
Goedzo, Fasquote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef Fascination het volgende:
Ik had vandaag een decollete en ik zag de mannen gewoon staren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef Fascination het volgende:
Ze mogen me best dingen uitleggen, maar dan wel dingen die ik ook daadwerkelijk niet weet/snap.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet over: hoeveel is twee x twee
Ik kom echt wel intelligent over en er is geen enkele man die me dom zal noemen, maar dat ze je graag dingen uiteggen, is gewoon meestal zo. En dat heeft niets te maken met het soort man hoor
Wie en wie?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo, Fas. Je moet gtst gaan kijken, binnenkort komt er vrouwenporno
.
Nee. Je lacht me uit en krenkt dus m'n ego.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mevrouw gek, voor jou.
En verder mondje toe.
Welk ego?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Je lacht me uit en krenkt dus m'n ego.
Je begint serieus Krentenbol-trekjes te krijgen.quote:
Maar dat heeft niet zoveel te maken met dom overkomen, ik heb geen zak verstand van voetbal, maar weet wel wat buitenspel is, als ik flirt met een vent die van voetbal houdt, kan ik best zeggen dat ik t niet weet en het hem uit laten leggen. Omdat ik weet dat ie dat ws leuk vindt om te doen, niet om dommer over te komen dan ik ben.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt het net over doen alsof je het antwoord niet weet en zo...
Jij ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ikfijne avond/nacht allemaal
![]()
!
Baby, bye, bye, bye. Have fun!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ikfijne avond/nacht allemaal
![]()
!
Ja, nou, dat vind ik dus al vrij debiel.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet zoveel te maken met dom overkomen, ik heb geen zak verstand van voetbal, maar weet wel wat buitenspel is, als ik flirt met een vent die van voetbal houdt, kan ik best zeggen dat ik t niet weet en het hem uit laten leggen. Omdat ik weet dat ie dat ws leuk vindt om te doen, niet om dommer over te komen dan ik ben.
Ik vind haar haar zo echt mooi, dat blondequote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Isabelle en Ronja. Isabella vind ik er weluitzien
.
Ik wrijf m'n voeten in je gezicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je grof doet over m'n chickie.
Moet je hier komen, spuug ik je in je gezicht.
Oké, oké, ik geef me al over.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wrijf m'n voeten in je gezicht.
Kan, jammer dat je niet weet wanneer een vrouw dat bij jou doetquote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nou, dat vind ik dus al vrij debiel.
Ja, het staat haar ook echt leuk. Vooral nu het lang isquote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind haar haar zo echt mooi, dat blonde
Hubba.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan, jammer dat je niet weet wanneer een vrouw dat bij jou doet
Ik weet het echt niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
Mannen die mij uit zouden willen leggen wat buitenspel is
Je kan ook vragen of ze je willen helpen je ketting erop te leggenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
Mannen die mij uit zouden willen leggen wat buitenspel is
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent op dit moment de enige jongen hier. Beter doe je dus maar lief.
Victoria Koblenko is een goddelijke vrouw. Ze maakt alleen af en toe wat verkeerde keuzes qua haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Isabelle en Ronja. Isabella vind ik er weluitzien
.
Das niet lullig bedoeld, ik weet het gewoon steds nietquote:
Hermafrodiet.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet lullig bedoeld, ik weet het gewoon steds nietDan denk ik: jongen en dan zegt iemand weer iets waardoor ik meisje denk en nu heb ik tegenwoordig zoiets van: naja, t zal wel
is Ado een meisje?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, Bp kijkt geen voetbal, dus moet het wel een meisje zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Victoria Koblenko is een goddelijke vrouw. Ze maakt alleen af en toe wat verkeerde keuzes qua haar.Ik snap niet dat er mensen zijn die haar lelijk vinden.
Je moeder ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef gers het volgende:
[..]
^212
victoria koblenko ziet eruit als een oostblokhoer
Dat is gewoon triestquote:
Ben je weer aan 't trollen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef gers het volgende:
[..]
^212
victoria koblenko ziet eruit als een oostblokhoer
tuurlijk niet meidquote:
Sjembek dicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Bragi wil graag een man zijn en is dus voetbal gaan kijken, maar schijnt bedriegt.
Dat zal ik ook nooit doenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is gewoon triestOok al hou je niet van voetbal, dat moet iedereen toch gewoon weten. Ik haat het ook echt als vrouwen zo giechelig dom doen van 'hihi nee ik snap echt niets van dat buitenspel hoor'.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |