Hahahahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik WIST dat jíj er iets van ging zeggen.
Ze is in ieder geval niet scheel.En als je de
hele foto
ziet, zie je dat ze niet scheel kijkt. Ze kijkt gewoon recht de camera in. Als haar linkeroog (voor ons rechts) wat verder naar buiten zou staan, zou het juist raar zijn.
Wel een bepaald slag mannen, denk ik...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook leuk, maar als ik een man wilde versieren, deed ik dat dus bewust niet.
Over het algemeen vinden mannen het fijn als ze je iets kunnen "leren" of kunnen helpen ofzo, de meeste mannen willlen toch wel de "sterkste" zijn in een relatie en daar hoort dat ook bij
O ja, mannen denken idd standaard dat je een dom wicht bent als je vraagt wat buitenspel is, of waarom mannen bij het wielrennen hun benen scheren of dat soort dingenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk om te laten zien dat ik intelligent ben en ze gewoon op hun plaats te zetten wanneer nodig.
Tsja.. Mijn vriendje vindt het ook fijn als hij me iets kan leren, en als ik uitleg van hem wil over iets vraag ik dat ook gerust. Maar omgekeerd moet het ook het geval zijn, hij hoeft zich niet meteen aangetast te voelen in zijn mannelijkheid als ik iets weet dat hij niet weet (wat ook vaak genoeg het geval is).quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook leuk, maar als ik een man wilde versieren, deed ik dat dus bewust niet.
Over het algemeen vinden mannen het fijn als ze je iets kunnen "leren" of kunnen helpen ofzo, de meeste mannen willlen toch wel de "sterkste" zijn in een relatie en daar hoort dat ook bij
Jij hebt waarschijnlijk de uitstraling van een zak hooi, waardoor die mocro dacht dat jij d'r broertje was.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef Bragi het volgende:
Ze is al een paar keer (zelfs waar ik bij was) aangesproken door vreemden vanwege haar "mooie blauwe ogen". Wollah, een keer probeerde een Marokkaan haar zelfs te playen waar ik naast stond.
Hij wilde zelfs een foto van haar maken.
Link naar KLB-topic.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef Bragi het volgende:
Ze is al een paar keer (zelfs waar ik bij was) aangesproken door vreemden vanwege haar "mooie blauwe ogen". Wollah, een keer probeerde een Marokkaan haar zelfs te playen waar ik naast stond.
Hij wilde zelfs een foto van haar maken.
Waarom hadden Noormannen een baard?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, mannen denken idd standaard dat je een dom wicht bent als je vraagt wat buitenspel is, of waarom mannen bij het wielrennen hun benen scheren of dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de uitstraling van een zak hooi, waardoor die mocro dacht dat jij d'r broertje was.
Waarom zou ik het vragen als ik het al weet? Ik gun mannen dat plezier slechts heel zelden, en ik zou zeker niet liegen over zoiets simpels.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, mannen denken idd standaard dat je een dom wicht bent als je vraagt wat buitenspel is, of waarom mannen bij het wielrennen hun benen scheren of dat soort dingen
Ik heb het dus niet over: hoeveel is twee x tweequote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel een bepaald slag mannen, denk ik...
Ik wil toch altijd wel een vrouw met enige intelligentie en ik ben er dan ook niet op uit om haar te outsmarten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk de uitstraling van een zak hooi, waardoor die mocro dacht dat jij d'r broertje was.
Nee.quote:
Wat lach je, gek!quote:
Hey hey, waarom meteen grof tegen mij?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij moet al helemaal je bek houden.
Nee, maar je hebt het net over doen alsof je het antwoord niet weet en zo...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet over: hoeveel is twee x twee
Ik kom echt wel intelligent over en er is geen enkele man die me dom zal noemen, maar dat ze je graag dingen uiteggen, is gewoon meestal zo. En dat heeft niets te maken met het soort man hoor
Omdat je grof doet over m'n chickie.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey hey, waarom meteen grof tegen mij?
Daar heb ik het toch ook helemaal niet over?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja.. Mijn vriendje vindt het ook fijn als hij me iets kan leren, en als ik uitleg van hem wil over iets vraag ik dat ook gerust. Maar omgekeerd moet het ook het geval zijn, hij hoeft zich niet meteen aangetast te voelen in zijn mannelijkheid als ik iets weet dat hij niet weet (wat ook vaak genoeg het geval is).
Liegenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik het vragen als ik het al weet? Ik gun mannen dat plezier slechts heel zelden, en ik zou zeker niet liegen over zoiets simpels.
Jammer dan als ze me dan niet zien zitten, maar dat betekent dus ook meteen dat ze toch niet overweg zouden kunnen met het feit dat ik geen onderdanig dommig meisje ben.
Goedzo, Fasquote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef Fascination het volgende:
Ik had vandaag een decollete en ik zag de mannen gewoon staren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef Fascination het volgende:
Ik had vandaag een decollete en ik zag de mannen gewoon staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |