Victoria Koblenko is een goddelijke vrouw. Ze maakt alleen af en toe wat verkeerde keuzes qua haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Isabelle en Ronja. Isabella vind ik er weluitzien
.
Das niet lullig bedoeld, ik weet het gewoon steds nietquote:
Hermafrodiet.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet lullig bedoeld, ik weet het gewoon steds nietDan denk ik: jongen en dan zegt iemand weer iets waardoor ik meisje denk en nu heb ik tegenwoordig zoiets van: naja, t zal wel
is Ado een meisje?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, Bp kijkt geen voetbal, dus moet het wel een meisje zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Victoria Koblenko is een goddelijke vrouw. Ze maakt alleen af en toe wat verkeerde keuzes qua haar.Ik snap niet dat er mensen zijn die haar lelijk vinden.
Je moeder ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef gers het volgende:
[..]
^212
victoria koblenko ziet eruit als een oostblokhoer
Dat is gewoon triestquote:
Ben je weer aan 't trollen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef gers het volgende:
[..]
^212
victoria koblenko ziet eruit als een oostblokhoer
tuurlijk niet meidquote:
Sjembek dicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Bragi wil graag een man zijn en is dus voetbal gaan kijken, maar schijnt bedriegt.
Dat zal ik ook nooit doenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is gewoon triestOok al hou je niet van voetbal, dat moet iedereen toch gewoon weten. Ik haat het ook echt als vrouwen zo giechelig dom doen van 'hihi nee ik snap echt niets van dat buitenspel hoor'.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |