En die witte melkflessen van d'r.quote:
You know I love you.quote:
Haha, ik weet hetquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
jurkjesquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
quote:
Mijn stagebegeleider had het met mijn mede-stagaire over haar uggs van 325 euro.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
Jij zo lopen op de stoep. Iedereen verblinden met je reflecterende benen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik voelde me nog wel een beetje ongemakkelijk vandaag met blote benen, het was toch wel heel wit allemaal zo in het zonlicht
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbakquote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.
Ik heb een heel mooi jurkje, zwart met witte vlinders, mja, heb jij niet zoveel aan hequote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbak
quote:
Ik weet ook niet wat ik aan moet doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |