mezelf iets afvragen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het de eerste keer dat je het doe?
oh, nee hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahahaha nee dit kaartjes proberen te winnen bij radio 538![]()
die gast doet geen ene moer..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
die jongen in dat witte shirt is geen barry hoor denk ik
camerageilquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gast doet geen ene moer..
zit een beetje voor zich uit te staren
Draagt meer sieraden dan ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet z'n bovenarm eens schoonpoetsen.
Mooie toevoeging.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Draagt meer sieraden dan ik![]()
Ok, ik draag bijna niets
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Draagt meer sieraden dan ik![]()
Ok, ik draag bijna niets
oh ja...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan is Marlalala geen internetmysterie meer.
Hey je ben klaar met etenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
je hebt nog niks gemistquote:Op donderdag 29 april 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey je ben klaar met etenkaartjes winnen voor mij. Ik sta nog in de Gamma
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee het begin was een béétje krakkemikkig maar vond het verder wel goed. Leuk nummer ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klonk samen niet echt bijster goed
Je hebt echt een goede smaak.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
te laat!
Jammer, ze hadden die 'Special Onion' niet, ben nu maar voor de 'Sweet Onion' gegaan. En de Kipcorn
Haha, ik lees net dit en tegelijkertijd verschijnt je tweet, was ik even aan 't Stereo-Vaduzzen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak.![]()
We kregen er bij de snackbar nog een gratis patatje joppiesaus bij, zomaar.Nou ja, ook maar opgegeten. Ik veelvraat.
Net terrasje gepakt, ouderwets en ongegeneerd mensen beoordelen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We kregen er bij de snackbar nog een gratis patatje joppiesaus bij, zomaar.Nou ja, ook maar opgegeten. Ik veelvraat.
Wát is joppiesaus nou weer?
Net terrasje gepakt, ouderwets en ongegeneerd mensen beoordelen.
Heerlijk! Behalve als ik er zelf voorbij loop haha![]()
Voor kaartenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, ik lees net dit en tegelijkertijd verschijnt je tweet, was ik even aan 't Stereo-Vaduzzen.
Ik weet nog steeds niet waarom we naar 538 aan het luisteren zijn.
Goh wat apartquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Net onder de douche vandaan en weet je, ik blijf lekker thuis vanavond
Waren we aan het synchroondouchen, al bleef ik er langer onderstaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Net onder de douche vandaan en weet je, ik blijf lekker thuis vanavond
Ja, had allemaal plannen maar pfff ben de hele dag al op pad geweest. Morgen weer hoor...quote:
quote:
Staat gewoon in de supermarktquote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
@joppiesaus: ik denk dat ze het cadeau doen omdat bijna niemand het kent. Was wel okee, maar niet voor herhaling vatbaar
wat vind je er dan zo aardig aan?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hier onweert het aardig
ben een beetje bang voor onweer
Wel makkelijk, dat hoeven ze nooit te spiegelen, geen hond die het koopt.quote:
Ik heb Radiohead aan staan, het nodigt niet uit tot het Wilhelmus.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zin om morgen knetterhard het Wilhelmus mee te zingen bij de aubade die hier gehouden wordt.
Het staat hier ook in de koelkastquote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel makkelijk, dat hoeven ze nooit te spiegelen, geen hond die het koopt.
Straksquote:
En het wordt er nooit uitgehaald?quote:
*cam aanzet.quote:
Ik wilde flink gaan feesten, maar heb onverwacht mijn kindjes dus wordt iets rustiger feestenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, had allemaal plannen maar pfff ben de hele dag al op pad geweest. Morgen weer hoor...
Ga je morgen nog iets doen?
quote:
quote:
Doe mij jouw portie dan maarquote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks! Het zou verboden moeten worden
Ik ben voetbal moe eigenlijk, ik wil F1 maar dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voetbal aan het kijken. Maar is een beetje saai, dus ik verveel me
Voetbal is leukquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit voetbal.
Jawel. Maar dat geldt voor alles in de koelkast, dus ik dacht dat dat het vermelden niet waard wasquote:
Hier ook en niet zo'n beetjequote:
Dat is een mening.quote:
Precies. Een vrouw die van F1 houdt en gaat douchen, who could resist?quote:
Ik wel, als Nederland speelt om een WK/EKquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit voetbal.
Dan ook niet. Ik snap de regels niet eens geheelquote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel, als Nederland speelt om een WK/EK
*uit het raam kijkt waar het blijftquote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stuurt het onweer naar D. Toe
Want je zwager kijkt nu uit het raam?quote:
Je moet meer doelpunten maken dan de tegenpartij, en dan win jequote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ook niet. Ik snap de regels niet eens geheelIk vind er echt niets aan, dus dan verdiep ik me er ook niet in.
Hier in de straat is het altijd feest. Opera op straat as we speakquote:Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde flink gaan feesten, maar heb onverwacht mijn kindjes dus wordt iets rustiger feesten,
gaan wel lekker de stad in en we vermaken ons wel![]()
En jij wel lekker feesten morgen?
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want je zwager kijkt nu uit het raam?
O dat is wel lekker en handig ivm drinken enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hier in de straat is het altijd feest. Opera op straat as we speakMorgen gaat het verder met muziek, dans en van alles en nog wat. Ik hoef niet echt de deur uit
Dan zou het kunnen, maar waarom heeft mijn vrouw dan niets gezegd over een broer?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee mijn zwager snapt ook geen voetbal
Is jou vrouw Spaans en heb je een kindje van bijna 8 maandenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen, maar waarom heeft mijn vrouw dan niets gezegd over een broer?
Ja nou.....deal with itquote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, foei
Want nu zitten wij met al die fantasieën opgescheept
Ow ok , een leuke schoonzusquote:Op donderdag 29 april 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
'Een leuke schoonzus' moet je dan zeggen
quote:
Een ervan is goed! Nee dusquote:Op donderdag 29 april 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is jou vrouw Spaans en heb je een kindje van bijna 8 maanden
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik ben Hairspray aan het kijken.Morgen naar een Koninginnedagvieringfestivaldinges, wilde eigenlijk vandaag naar Tilburg Zingt maar ik kreeg niemand mee.
Wel jammer want meestal klimt Guus Meeuwis om 12 uur het podium op om nog wat te lallen. Maar ik ben toch te moe om tussen een meute mensen domme liedjes te staan zingen.
Ik ook! En te vaak naar de musical geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hairspray is zo leuk! Ik heb hem op dvd
Die laat ik even in het midden, wat al lastig is met een even aantal.quote:
Oh wat leuk. Heeft hij zijn moeder uitgenodigd?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Klopt, daar zit nu een "superheld" die trucjes kan doen met scheten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laat ik even in het midden, wat al lastig is met een even aantal.
nee, maar ik ga binnenkort wel naar http://www.travelandleisure.com/activities/ice-cream-cityquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar ik ga binnenkort wel naar http://www.travelandleisure.com/activities/ice-cream-city
Ik in al die vreemde ijssmaken. Kaasijsquote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg gelijk trek in ben & Jerry's
Wat gaaf zeg! Ik zou er dagen kunnen rondlopen denk ik. IJsquote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik in al die vreemde ijssmaken. KaasijsOnce in a lifetime
Tonijnijs hebben ze daar ookquote:Op donderdag 29 april 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Kaasijs? Bestaat dat?
Geef mij maar fish foodzo lekker!
Ja, met mijn misselijkheid daarna. Wasabi-ijsquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg! Ik zou er dagen kunnen rondlopen denk ik. IJs![]()
Maak je een verslagje?
Ik heb verdorie al 1.5 fles op.quote:
Dat kan dus gezellig worden op fokquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik heb verdorie al 1.5 fles op.
Vroege borrel met wat mensen en nu al thuis zijn, zo raar. Maar was gezellig. VBen wel etwas duuzelig.
Hmzzz lekker, mangoquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even een mango/banaan/aardbeien in mijn blender. Smoothy
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker hoor ik zou ook wel willen, maar helaas. Klein ca-tje is even belangrijker
We zullen heel stil zitten, dan gaat het al gauw minder draaienquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik heb verdorie al 1.5 fles op.
Vroege borrel met wat mensen en nu al thuis zijn, zo raar. Maar was gezellig. VBen wel etwas duuzelig.
Ik ben dol op kaas en ijs lust ik ook wel. Maar kaasijs lijkt me echt te ranzig voor woorden.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik in al die vreemde ijssmaken. KaasijsOnce in a lifetime
O + aan elkaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz lekker, mango
Ik zit op iPhone hoe doe je hartje smiley?
Een smoothie is toch een kaalgeschoren man?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even een mango/banaan/aardbeien in mijn blender. Smoothy
Yup. Maar ik eet en drink de meest wazige dingen, zeker als ik weer eens in Japan ben, dus deze kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dol op kaas en ijs lust ik ook wel. Maar kaasijs lijkt me echt te ranzig voor woorden.
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Een smoothie is toch een kaalgeschoren man?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit op iPhone hoe doe je hartje smiley?
Ben je zwanger??? Wat leukquote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
Oidale neem nog maar een glas van mij
wat ga je morgen doen ?
Ookquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Een smoothie is toch een kaalgeschoren man?
Oh , nu lieg ik, ik hars mezelf nietquote:
Okeequote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Maar ik eet en drink de meest wazige dingen, zeker als ik weer eens in Japan ben, dus deze kan er ook nog wel bij.
Straks smaakt hij je des te lekkerderquote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Maar verlang wel naar een glas witte wijnestrella valencia. Heerlijke Spaanse zoete wijn
maar dat komt wel weer
het is nog nooit zo druk geweest in de sc
Was het maar waar!!! Nee we zitten weer in de klusperiodequote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ben je zwanger??? Wat leuk![]()
Ik twijfel. Goede vriend wil me naar Amsterdam lokken, maar stiekem wil ik hele dag in bed blijven liggenIk hou van gezelligheid en drank, maar haat Koninginnedag. En jij??
quote:
Spike-cityquote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar!!! Nee we zitten weer in de klusperiode
ik ga naar Spijkenisse centrum, wesley en Kim komen optreden
Dat geloof ik graag, ik denk dat ik dan ook na 1 glas aangeschoten benquote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Straks smaakt hij je des te lekkerder
Als we weer we moeten moet je het maar zeggen hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
het is nog nooit zo druk geweest in de sc
Ik vind het wel gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we weer we moeten moet je het maar zeggen hoor
Kan ook heel leuk zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, ik denk dat ik dan ook na 1 glas aangeschoten ben
Mja, uit een ander ben ik al gekickedquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig
na het voetbal ga ik naar bed
Ik ken alleen de volgende uit me hoofd:quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
En dan nog niet weet hoe ze een smiley maakt
Uit welke sc ben jij gekickt?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, uit een ander ben ik al gekicked
Is er alweer voetbal?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig
na het voetbal ga ik naar bed
Sommige moet ik ook zoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken alleen de volgende uit me hoofd:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die ge bruik ik het meest
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, uit een ander ben ik al gekicked
Oh KSC, zo'n maandje geleden, denk ik. Dan niet hoor, het is maar een SC, daar ga ik me niet druk om makenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit welke sc ben jij gekickt?
Volgens mij is er altijd voetbalquote:
Vrouwen poepen toch niet?quote:
Niet? Goffer doe ik dat dus verkeerdquote:
Live SC. Maar RTL weigert X-factor op donderdag live uit te zenden.quote:
quote:
Verdomme, ik heb een sterke verbeelding.quote:
Ja het is de schuld van RTL, niet van mij, ik wilde voor de 60 gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Live SC. Maar RTL weigert X-factor op donderdag live uit te zenden.
Ik ook, zeer beeldendquote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb een sterke verbeelding.
True. Het lucht zo op als je nodig moet, maar je bent nog in bv de auto, op weg naar huis. Als dan de nood het hoogst is en dan naar binnenrennend het net halen. Relief!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Poepen is lekker
Mja, dat was het probleem geloof ikquote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:hoe kan je nou gekickt worden uit een SC
daar praat iedereen onzin
Ja dat zeg je nou wel, maar ondertussenquote:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben, kan ik 2 dingen te gelijk doenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik voetbal kijk dan zit ik niet achter een pc. Ik ben man he, per definitie is multitasken dan te moeilijk.
Gewoon langer laten wachten, dan is dat beest uiteindelijk ook gelukkiger.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ga even mijn hond uitlaten, ze moet poepen geloof ik
Je gaat de hond laten poepen en ondertussen fokken?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een vrouw ben, kan ik 2 dingen te gelijk doen
Oh kut, ik ben man, kijk geen voetbal en kan wel multitasken.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik voetbal kijk dan zit ik niet achter een pc. Ik ben man he, per definitie is multitasken dan te moeilijk.
Tozoquote:
Nee laat mijn iPhone thuis, het regent, anders gaat hij nat wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat de hond laten poepen en ondertussen fokken?
Niet schrikken, ik ken er meerquote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben man, kijk geen voetbal en kan wel multitasken.
*gaat nu twijfelen.....
Kelly?quote:
quote:
En nee ik ben geen manquote:
Nou ja, voor de zekerheid kruip ik straks maar tegen mijn vrouw aan.quote:
Whehehehehehe. toevallig vandaag nog gezongen op het werkquote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd gisteren op Twitter ineens aangepakt door een onbekende omdat ik Anita Meyer d'r Why tell me why tof vind. Ik was geen echte man.
Daar valt mijn gezang niet onder, kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik maak toch zelf wel even uit wat ik mooi vind.
Maakt niet uit. Gewoon zingen als je zin hebt om te zingen, doe ik ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar valt mijn gezang niet onder, kan ik je verzekeren.
Ik vind dat ook een leuk nummerquote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd gisteren op Twitter ineens aangepakt door een onbekende omdat ik Anita Meyer d'r Why tell me why tof vind. Ik was geen echte man.
Zag ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een leuk nummer
Heerlijk, onweerquote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo gaat het opeen keihard regenen en verder met onweren.
Damn ik was bang
maar ben er weer
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nou wel, maar ondertussen
Ik ook, dat boeit me niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon zingen als je zin hebt om te zingen, doe ik ook.
Hier is het alleen maar benauwd.quote:
Dat zijn het zelfde soort mensen dat andere gasten in een restaurant zomaar met chocolademousse insmeert omdat ze bij de ober iets bestellen dat ze niet lusten.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij zit vlak bij mij (Schiedam) dus die regen zie ik zo wel, jullie hadden het onweer ook eerderquote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo gaat het opeen keihard regenen en verder met onweren.
Damn ik was bang
maar ben er weer
Owquote:
Doe ik ook altijd, lips enzo op de Xboxquote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon zingen als je zin hebt om te zingen, doe ik ook.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Die IS ook tofquote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier is het helemaal niet benauwd dus onweer kan ik wel vergetenquote:
Dat denken ze alleen. Dat soort mensen durft niet eens wat te zeggen als er een duizendpoot met +1000 poten in hun soep zwemt.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn het zelfde soort mensen dat andere gasten in een restaurant zomaar met chocolademousse insmeert omdat ze bij de ober iets bestellen dat ze niet lusten.
Ze zijn de duizendpoot met +1000 poten in de soep.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat denken ze alleen. Dat soort mensen durft niet eens wat te zeggen als er een duizendpoot met +1000 poten in hun soep zwemt.
Die jongen viel overigens vandaag genadeloos van de trap, ik zie toch een verband.quote:
We hebben geen Lips op het werkquote:Op donderdag 29 april 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, lips enzo op de Xboxhet is niet om aan te horen, maar heb al een aantal zilveren
medailles gewonnen
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jongen viel overigens vandaag genadeloos van de trap, ik zie toch een verband.
Echtquote:
Dat verband, zat dat om z'n hoofd?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jongen viel overigens vandaag genadeloos van de trap, ik zie toch een verband.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echtbij wat voor bedrijf werk je dan
ow je zegt GEEN
Sharp as a knife, that's mequote:Op donderdag 29 april 2010 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zag hem al bij het typen, scherpe jongen.
Al jaaaaren niet, die lachband ben ik al tijden zatquote:
1x, er was een hoop gelach om niets. Sindsdien sla ik die zender maar over. Zoals zovelen. Ik heb geen zin in DJ's, ik wil muziekquote:
Die mis ik niet echt. Alhoewel, misschien is Sumera niet zo bang als er geen camera isquote:
Dan zie jij iig die hertenogen nietquote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mis ik niet echt. Alhoewel, misschien is Sumera niet zo bang als er geen camera is
Idd anders dan op tv. Gevat ook wel...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:29 schreef Joooo-pi het volgende:
sumera was behoorlijk relaxed, en haar Nederlands ging ook best goed
Ik vraag me af waarom iemand zo'n carriere ambieert als ze zich niet thuisvoelt op een podium?quote:
Ja pfff. Ze lachen vooral om zichzelf. Ik kan er niet naar luisteren!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Joooo-pi het volgende:
538 is verder
Het allerergst is edwin evers en die vreselijke side-kicks
Ja dat snap ik ook niet, beetje plankenkoorst is gezond, maar als je je er letterlijk ziek van voelt.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand zo'n carriere ambieert als ze zich niet thuisvoelt op een podium?
Tja, wordt dan pijpassistente, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, beetje plankenkoorst is gezond, maar als je je er letterlijk ziek van voelt.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze denkt dat ze er zo goed uitziet, grote ogen enzo
Volgens mij is het pure concentratiequote:Op donderdag 29 april 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, beetje plankenkoorst is gezond, maar als je je er letterlijk ziek van voelt.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze denkt dat ze er zo goed uitziet, grote ogen enzo
Ik weet niet of ze dat denkt, maar ik weet wel dat het zo isquote:Op donderdag 29 april 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
...
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze denkt dat ze er zo goed uitziet, ....
Of ze wordt panisch van Wendy.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij is het pure concentratie
Wie niet?quote:
Ik heb echt geen idee, ik ga er morgen eens goed op lettenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij is het pure concentratie
mhh, goede vraag.quote:
Ik kijk liever naar de ogen van Danielle.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga er morgen eens goed op letten
Die heeft zeker mooie ogenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de ogen van Danielle.
Oh, je bent toch mijn schoonzus.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo slapen, het is erg benauwd hier in de slaapkamer
Ik niet, ook al heeft ze mooie ogen, ik kijk normaal liever naar een man, maar dat is dit jaar ook een beetje jammerquote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de ogen van Danielle.
Hier is het ook benauwd.quote:
Ja het valt erg tegen dit jaarquote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ook al heeft ze mooie ogen, ik kijk normaal liever naar een man, maar dat is dit jaar ook een beetje jammer
Maar dat doet het gemiddelde zangniveau ook al. Jaap is de betere, maar echt de X-factor? Er loopt geen echt talent rond wat alles heeft: looks, zang, entertainment.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het valt erg tegen dit jaar
Ik vind hem wel erg charmant en dat maakt een hoop goed. En hij heeft ook bambi-ogenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is waar, jaap is wel heel erg goed, maar niet echt een hottie
Ja ik kruip ook naast me hottie!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even naast mijn hottie liggen. Tot morgen, bij de liveshow
Juhh. En nu weer, om zo weer terug te komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
vaduz is weer pleite, voetbal aan het kijken zeker
Hier rommelt het maar een beetjequote:Op vrijdag 30 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Hier is de bui alweer over. Ging even heftig
Nou hier is het weer gestopt. Saai....quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:40 schreef ranja het volgende:
Oh, het was echt behoorlijk aan het regenen en flink flitsen en donder
Gelukkig was ik net op tijd binnen
Hou op hahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier komt het pas over hondermiljoenmiljard uur denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |