mezelf iets afvragen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het de eerste keer dat je het doe?
oh, nee hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahahaha nee dit kaartjes proberen te winnen bij radio 538![]()
die gast doet geen ene moer..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
die jongen in dat witte shirt is geen barry hoor denk ik
camerageilquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gast doet geen ene moer..
zit een beetje voor zich uit te staren
Draagt meer sieraden dan ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet z'n bovenarm eens schoonpoetsen.
Mooie toevoeging.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Draagt meer sieraden dan ik![]()
Ok, ik draag bijna niets
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Draagt meer sieraden dan ik![]()
Ok, ik draag bijna niets
oh ja...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan is Marlalala geen internetmysterie meer.
Hey je ben klaar met etenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
je hebt nog niks gemistquote:Op donderdag 29 april 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey je ben klaar met etenkaartjes winnen voor mij. Ik sta nog in de Gamma
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee het begin was een béétje krakkemikkig maar vond het verder wel goed. Leuk nummer ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klonk samen niet echt bijster goed
Je hebt echt een goede smaak.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
te laat!
Jammer, ze hadden die 'Special Onion' niet, ben nu maar voor de 'Sweet Onion' gegaan. En de Kipcorn
Haha, ik lees net dit en tegelijkertijd verschijnt je tweet, was ik even aan 't Stereo-Vaduzzen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak.![]()
We kregen er bij de snackbar nog een gratis patatje joppiesaus bij, zomaar.Nou ja, ook maar opgegeten. Ik veelvraat.
Net terrasje gepakt, ouderwets en ongegeneerd mensen beoordelen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We kregen er bij de snackbar nog een gratis patatje joppiesaus bij, zomaar.Nou ja, ook maar opgegeten. Ik veelvraat.
Wát is joppiesaus nou weer?
Net terrasje gepakt, ouderwets en ongegeneerd mensen beoordelen.
Heerlijk! Behalve als ik er zelf voorbij loop haha![]()
Voor kaartenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, ik lees net dit en tegelijkertijd verschijnt je tweet, was ik even aan 't Stereo-Vaduzzen.
Ik weet nog steeds niet waarom we naar 538 aan het luisteren zijn.
Goh wat apartquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Net onder de douche vandaan en weet je, ik blijf lekker thuis vanavond
Waren we aan het synchroondouchen, al bleef ik er langer onderstaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Net onder de douche vandaan en weet je, ik blijf lekker thuis vanavond
Ja, had allemaal plannen maar pfff ben de hele dag al op pad geweest. Morgen weer hoor...quote:
quote:
Staat gewoon in de supermarktquote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
@joppiesaus: ik denk dat ze het cadeau doen omdat bijna niemand het kent. Was wel okee, maar niet voor herhaling vatbaar
wat vind je er dan zo aardig aan?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hier onweert het aardig
ben een beetje bang voor onweer
Wel makkelijk, dat hoeven ze nooit te spiegelen, geen hond die het koopt.quote:
Ik heb Radiohead aan staan, het nodigt niet uit tot het Wilhelmus.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zin om morgen knetterhard het Wilhelmus mee te zingen bij de aubade die hier gehouden wordt.
Het staat hier ook in de koelkastquote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel makkelijk, dat hoeven ze nooit te spiegelen, geen hond die het koopt.
Straksquote:
En het wordt er nooit uitgehaald?quote:
*cam aanzet.quote:
Ik wilde flink gaan feesten, maar heb onverwacht mijn kindjes dus wordt iets rustiger feestenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, had allemaal plannen maar pfff ben de hele dag al op pad geweest. Morgen weer hoor...
Ga je morgen nog iets doen?
quote:
quote:
Doe mij jouw portie dan maarquote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks! Het zou verboden moeten worden
Ik ben voetbal moe eigenlijk, ik wil F1 maar dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voetbal aan het kijken. Maar is een beetje saai, dus ik verveel me
Voetbal is leukquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit voetbal.
Jawel. Maar dat geldt voor alles in de koelkast, dus ik dacht dat dat het vermelden niet waard wasquote:
Hier ook en niet zo'n beetjequote:
Dat is een mening.quote:
Precies. Een vrouw die van F1 houdt en gaat douchen, who could resist?quote:
Ik wel, als Nederland speelt om een WK/EKquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit voetbal.
Dan ook niet. Ik snap de regels niet eens geheelquote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel, als Nederland speelt om een WK/EK
*uit het raam kijkt waar het blijftquote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stuurt het onweer naar D. Toe
Want je zwager kijkt nu uit het raam?quote:
Je moet meer doelpunten maken dan de tegenpartij, en dan win jequote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ook niet. Ik snap de regels niet eens geheelIk vind er echt niets aan, dus dan verdiep ik me er ook niet in.
Hier in de straat is het altijd feest. Opera op straat as we speakquote:Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde flink gaan feesten, maar heb onverwacht mijn kindjes dus wordt iets rustiger feesten,
gaan wel lekker de stad in en we vermaken ons wel![]()
En jij wel lekker feesten morgen?
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want je zwager kijkt nu uit het raam?
O dat is wel lekker en handig ivm drinken enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hier in de straat is het altijd feest. Opera op straat as we speakMorgen gaat het verder met muziek, dans en van alles en nog wat. Ik hoef niet echt de deur uit
Dan zou het kunnen, maar waarom heeft mijn vrouw dan niets gezegd over een broer?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee mijn zwager snapt ook geen voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |