mezelf iets afvragen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het de eerste keer dat je het doe?
oh, nee hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahahaha nee dit kaartjes proberen te winnen bij radio 538![]()
die gast doet geen ene moer..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
die jongen in dat witte shirt is geen barry hoor denk ik
camerageilquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gast doet geen ene moer..
zit een beetje voor zich uit te staren
Draagt meer sieraden dan ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet z'n bovenarm eens schoonpoetsen.
Mooie toevoeging.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Draagt meer sieraden dan ik![]()
Ok, ik draag bijna niets
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Draagt meer sieraden dan ik![]()
Ok, ik draag bijna niets
oh ja...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan is Marlalala geen internetmysterie meer.
Hey je ben klaar met etenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
je hebt nog niks gemistquote:Op donderdag 29 april 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey je ben klaar met etenkaartjes winnen voor mij. Ik sta nog in de Gamma
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee het begin was een béétje krakkemikkig maar vond het verder wel goed. Leuk nummer ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klonk samen niet echt bijster goed
Je hebt echt een goede smaak.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
te laat!
Jammer, ze hadden die 'Special Onion' niet, ben nu maar voor de 'Sweet Onion' gegaan. En de Kipcorn
Haha, ik lees net dit en tegelijkertijd verschijnt je tweet, was ik even aan 't Stereo-Vaduzzen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak.![]()
We kregen er bij de snackbar nog een gratis patatje joppiesaus bij, zomaar.Nou ja, ook maar opgegeten. Ik veelvraat.
Net terrasje gepakt, ouderwets en ongegeneerd mensen beoordelen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We kregen er bij de snackbar nog een gratis patatje joppiesaus bij, zomaar.Nou ja, ook maar opgegeten. Ik veelvraat.
Wát is joppiesaus nou weer?
Net terrasje gepakt, ouderwets en ongegeneerd mensen beoordelen.
Heerlijk! Behalve als ik er zelf voorbij loop haha![]()
Voor kaartenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, ik lees net dit en tegelijkertijd verschijnt je tweet, was ik even aan 't Stereo-Vaduzzen.
Ik weet nog steeds niet waarom we naar 538 aan het luisteren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |