Sanne92quote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe heette die kloon van Lamon dan ook alweer? Dat was toch ook zoiets?
Je hebt me nog gePM'd btw met Shirley92.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje, vond mezelf te belangrijk.
Lamon = Sanne92
Ja jij woont ook wel in een uithoek wat dat betreft. Paas me je last.fm nog eens. Of zijn we vrienden?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar mijn Last.fm agenda zit nogal vol en aangezien ik nu niet om de hoek woon bij Tivoli / Paradiso / watdanook is dat ook een punt.
We zijn matties, ik luister nu Foals.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja jij woont ook wel in een uithoek wat dat betreft. Paas me je last.fm nog eens. Of zijn we vrienden?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt me nog gePM'd btw met Shirley92.
Sanne92.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe heette die kloon van Lamon dan ook alweer? Dat was toch ook zoiets?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die eerste.![]()
Maar dan niet met zo'n raar hoofd.
Waarschijnlijk de Lux of Monza of iets anders. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Die gozer waar we naar toe gaan weet wel waar het feestje het beste is neem ik aan. En jij dan?
Hummerrrrquote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
We zijn matties, ik luister nu Foals.
link?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
De nieuwe kloon van Lamon is Mourinho btw.
Ik zou er echt niks vanaf weten.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb net me inbox leeggeknikkerd, dus je hebt geluk.
Jaja.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou er echt niks vanaf weten.
Hahaha soms zitten er van die stomme geluidjes in nummers. Ik luisterde toen ook heel vaak zo'n nummer en ik dacht altijd dat ik mijn moeder me hoorde roepen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:17 schreef WillFerrell het volgende:
Maar boh, met Foals - This Orient zit er zo een synth in, lijkt net of mijn oude mobiel afgaat.
Waitwat, nieuwe?quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha soms zitten er van die stomme geluidjes in nummers. Ik luisterde toen ook heel vaak zo'n nummer en ik dacht altijd dat ik mijn moeder me hoorde roepen.
Hehequote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de Lux of Monza of iets anders. Ik weet het allemaal niet meer.
Denk alleen niet dat ze hun eerste album zullen overtreffen. Die is echt meesterlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef WillFerrell het volgende:
Na het laatste album van Kasabian draai ik deze ook plat, zeker weten.
quote:
Nee, beide zijn geniaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat ze hun eerste album zullen overtreffen. Die is echt meesterlijk.
AS WE DIE, BOTH, YOU AND Iquote:
Het gaat sowieso een helse avond worden. En spreek gewoon iedereen aan die opcmij lijkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
HeheAch er is waarschijnlijk genoeg te doen.
ITS MY LIFE.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AS WE DIE, BOTH, YOU AND I
WITH MY HEAD IN MY HANDS
I SIT AND CRYYYYYYYYYYY
Boh, ik zat vanochtend al Coco Jambo te luisteren.quote:
Is goedquote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat sowieso een helse avond worden. En spreek gewoon iedereen aan die opcmij lijkt.
Die hoorde ik gister nog.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik zat vanochtend al Coco Jambo te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |