Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha soms zitten er van die stomme geluidjes in nummers. Ik luisterde toen ook heel vaak zo'n nummer en ik dacht altijd dat ik mijn moeder me hoorde roepen.
Hehequote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de Lux of Monza of iets anders. Ik weet het allemaal niet meer.
Denk alleen niet dat ze hun eerste album zullen overtreffen. Die is echt meesterlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef WillFerrell het volgende:
Na het laatste album van Kasabian draai ik deze ook plat, zeker weten.
quote:
Nee, beide zijn geniaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat ze hun eerste album zullen overtreffen. Die is echt meesterlijk.
AS WE DIE, BOTH, YOU AND Iquote:
Het gaat sowieso een helse avond worden. En spreek gewoon iedereen aan die opcmij lijkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
HeheAch er is waarschijnlijk genoeg te doen.
ITS MY LIFE.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AS WE DIE, BOTH, YOU AND I
WITH MY HEAD IN MY HANDS
I SIT AND CRYYYYYYYYYYY
Boh, ik zat vanochtend al Coco Jambo te luisteren.quote:
Is goedquote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat sowieso een helse avond worden. En spreek gewoon iedereen aan die opcmij lijkt.
Die hoorde ik gister nog.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik zat vanochtend al Coco Jambo te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |