Ga ik nu ook ongeveer. Nouja 10.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet waar, anders zou jij helemaal kapot gaan na 5 biertjes.
Dat heb ik nu.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik gezopen als ik ga brabbelen.
GTL baby.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onder de zonnebank ging
Tja, maar als ik dan een v-hals aan heb lijkt het best raar.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar das genoeg. Ik kom nooit in bikini naar college ofzo.
Link?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Er zwerft op Youtube nog een filmpje rond waar ik in voorkom als een 6-jarige..
En ik lijk op Bart.
Dan ben je wel heel erg dom bezigquote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie geprobeerd, maar wonder boven wonder is dat ding gesloopt. Op z'n mobiel heeft ie een wekker ingesteld, maar dat klikt ie weg en gaat dom verder met wat ie doet.
Zweten zweten zweten in de trein jajaquote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
Nice er heeft zich al een groep van 20 gevormd dus vanavond geen saaie treinreis richting joetrekt
Jongens horen ook geen v-hals te dragen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tja, maar als ik dan een v-hals aan heb lijkt het best raar.
Nee, dat filmpje mag niemand zien.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Link?
[..]
Dan ben je wel heel erg dom bezig
[..]
Zweten zweten zweten in de trein jaja
Dus je moet niet zeuren, je weet waarom het is.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus is dat nodig om dat hier te doen?
Dat ga ik. Maandag. Maar volgens mij is het niet echt nodig want ik ben nu ook al vrij bruin. Straks word ik zo'n neger.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onder de zonnebank ging
En waarom niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jongens horen ook geen v-hals te dragen.
Haha, die fittie met rainb0ws in jouw foboquote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ook, mijn hoofd + armen zijn bruin.. De rest is witjes.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
jawel gek, zoeen die net mijn tepels bedekt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, die fittie met rainb0ws in jouw fobo
Dat vind ik dan wel weer vies..quote:Op donderdag 29 april 2010 17:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
jawel gek, zoeen die net mijn tepels bedekt.
Zo:quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En waarom niet?
Heb gewoon een zwart g-star shirtje met een v-hals.. Wat is daar mis mee? Er staat verder niks op en hij zit lekker.
DIE DERDE GEK MWOOOOOOOPquote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Als je een kloon aanmaakt, kan je wel gewoon in je fobo komenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Daarom heb ik ook een ban in het fobo.
Die eerste.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
V-hals is alleen goed als je gay bent.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En waarom niet?
Heb gewoon een zwart g-star shirtje met een v-hals.. Wat is daar mis mee? Er staat verder niks op en hij zit lekker.
Ja een kankerkop heeft die gastert hequote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die eerste.![]()
Maar dan niet met zo'n raar hoofd.
Ik weet het, maar ja, mijn kloons enz. zijn net gebanned.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je een kloon aanmaakt, kan je wel gewoon in je fobo komen
Naar welke kroeg/club ga je?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zal vanacht opletten of ik iemand die op jou lijkt hoor brabbelen.
Een raar hoofd ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja een kankerkop heeft die gastert he
Shirley ook?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ja, mijn kloons enz. zijn net gebanned.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
V-hals is alleen goed als je gay bent.
Toedels B.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis!![]()
Fijn weekend/koninginnedag etc.
Ja kankerlelijk man, vooral die onderste 2. Zo iemand op fok heeft ook zo'n pic in zn fobo, en dan met dat net opkomende borsthaar eronder.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis!![]()
Later man.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis!![]()
Ik zou het echt niet weten. Die gozer waar we naar toe gaan weet wel waar het feestje het beste is neem ik aanquote:
Die maat van me zit ook telkens aan me kop te zeuren om naar't volgende concert te gaan, maar mijn doekoes.quote:
Ja ze komen nu in Tivoli, tof. Als ik dat had geweten was ik niet naar Paradiso geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die maat van me zit ook telkens aan me kop te zeuren om naar't volgende concert te gaan, maar mijn doekoes.
Shirley92 = AdvancedPowerquote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Shirley92 is geen kloon van mij.
Ja, maar mijn Last.fm agenda zit nogal vol en aangezien ik nu niet om de hoek woon bij Tivoli / Paradiso / watdanook is dat ook een punt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ze komen nu in Tivoli, tof. Als ik dat had geweten was ik niet naar Paradiso geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |