Ja een kankerkop heeft die gastert hequote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die eerste.![]()
Maar dan niet met zo'n raar hoofd.
Ik weet het, maar ja, mijn kloons enz. zijn net gebanned.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je een kloon aanmaakt, kan je wel gewoon in je fobo komen
Naar welke kroeg/club ga je?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zal vanacht opletten of ik iemand die op jou lijkt hoor brabbelen.
Een raar hoofd ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja een kankerkop heeft die gastert he
Shirley ook?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ja, mijn kloons enz. zijn net gebanned.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
V-hals is alleen goed als je gay bent.
Toedels B.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis!![]()
Fijn weekend/koninginnedag etc.
Ja kankerlelijk man, vooral die onderste 2. Zo iemand op fok heeft ook zo'n pic in zn fobo, en dan met dat net opkomende borsthaar eronder.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis!![]()
Later man.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga naar huis!![]()
Ik zou het echt niet weten. Die gozer waar we naar toe gaan weet wel waar het feestje het beste is neem ik aanquote:
Die maat van me zit ook telkens aan me kop te zeuren om naar't volgende concert te gaan, maar mijn doekoes.quote:
Ja ze komen nu in Tivoli, tof. Als ik dat had geweten was ik niet naar Paradiso geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die maat van me zit ook telkens aan me kop te zeuren om naar't volgende concert te gaan, maar mijn doekoes.
Shirley92 = AdvancedPowerquote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Shirley92 is geen kloon van mij.
Ja, maar mijn Last.fm agenda zit nogal vol en aangezien ik nu niet om de hoek woon bij Tivoli / Paradiso / watdanook is dat ook een punt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ze komen nu in Tivoli, tof. Als ik dat had geweten was ik niet naar Paradiso geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |