Oh, dat lijkt me klote.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar toch. Mijn broertje heeft een nierziekte, als ik zie wat hij soms niet kan.
Nee maar wel wijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Jo Mozy mag je echt geen bier drinken?
Van de mensen die nu in de sc zitten ben jij de grootste newbie.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar goed ook, die newbies constant.
Kontje toch.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van de mensen die nu in de sc zitten ben jij de grootste newbie. [ afbeelding ]
quote:
Bummuuurquote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag wel alcohol binnenkrijgen, maar in zeer kleine hoeveelheden, omdat anders mijn medicijnen niet meer werken.
Nah, AdvancedPower zweeft hier nu ook opeens rondquote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van de mensen die nu in de sc zitten ben jij de grootste newbie. [ afbeelding ]
Mwoah, hij heeft één voordeel. Hij hoeft nooit te zonnen, want hij is het hele jaar door bruin.quote:
Ja jongeeeeeeeeee. Als het voor mij onduidelijk is dan vraag ik he tgewoon hoorquote:
Wtfquote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mwoah, hij heeft één voordeel. Hij hoeft nooit te zonnen, want hij is het hele jaar door bruin.
Ik vraag jou ook niks als het mij niet duidelijk is, want dan ga je brabbelen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja jongeeeeeeeeee. Als het voor mij onduidelijk is dan vraag ik he tgewoon hoor
Omdat mijn lichaam weinig tot geen alcohol gewend is, ben ik al aangeschoten na een half biertjequote:
Ja, ik ga hier de komende tijd posten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nah, AdvancedPower zweeft hier nu ook opeens rond
Ik ook, mijn hoofd + armen zijn bruin.. De rest is witjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoor echt van 1000 mensen dat ik bruin ben. Ik vind het tof.
Oh dat is wel kut jaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, als je zijn voeten en handen ziet, is dat nog bruiner dan de rest.
Dat is van de speed.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam weinig tot geen alcohol gewend is, ben ik al aangeschoten na een half biertjemeer heb ik niet nodig.
E-hosselquote:
Beter reageer je eens op mijn brandende vraag op msnquote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef WillFerrell het volgende:
Oh wacht, ik heb weer een te grote bek volgens NG.
Dan heb ik gezopen als ik ga brabbelen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag jou ook niks als het mij niet duidelijk is, want dan ga je brabbelen.
Ja bij mij ook, maar das genoeg. Ik kom nooit in bikini naar college ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ook, mijn hoofd + armen zijn bruin.. De rest is witjes.
De eerste keer dat ik alcohol dronk, voelde ik ook nog niks na 1 biertje hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam weinig tot geen alcohol gewend is, ben ik al aangeschoten na een half biertjemeer heb ik niet nodig.
Ja, maar als hij zelf nu eens achter zijn medicatie aangaat. Hij is zo achterlijk vergeetachtig, dat ie na 5 jaar nog steeds niet kan onthouden dat ie stipt om 4 uur 's middags zijn pillen in moet nemen.quote:
Altijd dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik gezopen als ik ga brabbelen.
Beter stuur je mijn een emailtje, aangezien ik in de tuin lig.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter reageer je eens op mijn brandende vraag op msn
Dat is wel dom van hemquote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar als hij zelf nu eens achter zijn medicatie aangaat. Hij is zo achterlijk vergeetachtig, dat ie na 5 jaar nog steeds niet kan onthouden dat ie stipt om 4 uur 's middags zijn pillen in moet nemen.
Ik dacht dat je onder de zonnebank gingquote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beter stuur je mijn een emailtje, aangezien ik in de tuin lig.
Ik slik, zoals Chai al heel subtiel zei, een combinatie van medicijnen. Die elkaar versterken. Vandaar dat ook alles 3 of 4x harder aankomt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik alcohol dronk, voelde ik ook nog niks na 1 biertje hoor
Er zwerft op Youtube nog een filmpje rond waar ik in voorkom als een 6-jarige..quote:
Ja, dat heeft ie geprobeerd, maar wonder boven wonder is dat ding gesloopt. Op z'n mobiel heeft ie een wekker ingesteld, maar dat klikt ie weg en gaat dom verder met wat ie doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel dom van hemHeeft hij niet gewoon zo'n pillendoosje met ingebouwde timer. Zoiets heeft mijn tante volgens mij
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik slik, zoals Chai al heel subtiel zei, een combinatie van medicijnen. Die elkaar versterken. Vandaar dat ook alles 3 of 4x harder aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |