quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
KISS ME. BENEATH THE MILKY TWILIGHTTTT.
Het stimuleert de afbraak van spieren, en her verlangzaamt spiervorming.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, maar heb je verder nog beperkingen dan door de medicatie?
Maar zijn wel de reden dat bijna alle middelbare scholen er voor gekozen hebben geen 2 weken vakantie te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Examentrainingen zijn voor mensen die falen in leren.
Je ziet ze spoken?quote:
Ook niet. Ik heb gewoon 2 weken meivakantie, maar minder vrijedagen verspreid door het schooljaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan is het door zijn opleiding, omdat hij stage loopt bij een basisschool.
quote:
Teringjantje, da's flink kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het stimuleert de afbraak van spieren, en her verlangzaamt spiervorming.
Alcohol? Neen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het stimuleert de afbraak van spieren, en her verlangzaamt spiervorming.
quote:
Nah, ik weet dat hij meeleest. Hij wil alleen niet worden lastig gevallen door andere SC'ersquote:
hihi. Wat een faal. Maar stop tegen mij te praten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zijn wel de reden dat bijna alle middelbare scholen er voor gekozen hebben geen 2 weken vakantie te geven.
Maar goed ook, die newbies constant.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik weet dat hij meeleest. Hij wil alleen niet worden lastig gevallen door andere SC'ers.
Hij heeft de hele middag meegepost hoor, totdat jij kwam.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik weet dat hij meeleest. Hij wil alleen niet worden lastig gevallen door andere SC'ers.
Maar toch. Mijn broertje heeft een nierziekte, als ik zie wat hij soms niet kan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat meer moeite doen om spieren te kweken en te onderhouden. Dat is alles.
Ik ook niet, ik wou net eigenlijk nog gaan slapen maar ik moet over een uur alweer wegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
Ik hou het vanavond trouwens echt niet vol, ben nu al gaar.
Dat staat er toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Jo Mozy mag je echt geen bier drinken?
Boh! Ik krijg het er warm van.quote:
Ik niet gek, 2x trainen en BAM. Im Ahnolquote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat meer moeite doen om spieren te kweken en te onderhouden. Dat is alles.
Ik mag wel alcohol binnenkrijgen, maar in zeer kleine hoeveelheden, omdat anders mijn medicijnen niet meer werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Jo Mozy mag je echt geen bier drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |