Toch wel, want dat heb ik ook volgend jaar.quote:
Welke stumpert zijn hoofdje heb je gebruikt om jouw af te beelden?quote:
Woensdag 13 mei, in Deventer.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mozy, gaan wij nog bier drinken?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Mijn plaatje is gewoon kwaliteit!
Dit spreekt elkaar tegen.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke stumpert zijn hoofdje heb je gebruikt om jouw af te beelden?
Zichzelf.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke stumpert zijn hoofdje heb je gebruikt om jouw af te beelden?
Daar moest trouwens hoofd staan, geen hoofdje, wtfquote:
Hiihiiih. Dat is mijn missie.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
AdvancedPowerEindelijk nog iemand die snel topics opent
Nee, in eindhoven. En waarom drink jij geen bier?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Woensdag 13 mei, in Deventer.
Owja, ik drink zelf alleen maar cola.
Kon je een nog beroerdere dag voorstellen?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgend jaar ja. En je gaat mij niet wijsmaken dat jij alvast gaat kijken hoe dat vak eruit zietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch wel, want dat heb ik ook volgend jaar.
Ik ben van 11 tot 15 mei niet in de buurt van Eindhoven, en ik slik medicijnen die niet goed samengaan met alcohol.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, in eindhoven. En waarom drink jij geen bier?
En dan is het eind van de wereld er.quote:
hoezodeventerquote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met medicijnen gewoon alcohol drinken. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben van 11 tot 15 mei niet in de buurt van Eindhoven, en ik slik medicijnen die niet goed samengaan met alcohol.
11 en 12 mei heb je gewoon les hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben van 11 tot 15 mei niet in de buurt van Eindhoven, en ik slik medicijnen die niet goed samengaan met alcohol.
En jij denkt dat ik daar geen uitleg over heb gekregen bij mijn inschrijving, well good for you.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgend jaar ja. En je gaat mij niet wijsmaken dat jij alvast gaat kijken hoe dat vak eruit ziet.
Ik wil geen hartinfarct aub.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met medicijnen gewoon alcohol drinken. Doe ik ook altijd.
quote:
medicijnen. Heb je psychische problemen?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die vent heeft echt zo'n uitgehongerde aidsneger kopquote:
Nou, het is gewoon een kankervak en daar valt niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar geen uitleg over heb gekregen bij mijn inschrijving, well good for you.
Reetveter doet toch HBO? Of WO?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch wel, want dat heb ik ook volgend jaar.
Niet. ik heb 2 weken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
11 en 12 mei heb je gewoon les hoor![]()
Je hebt maar 1 week vakantie, dan les, dan hemelvaart![]()
Zoals het hoort, gewoon heen gaan en dan weet je wat je voor de her moet leren.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
Tevens was dat tentamen op een vrijdag en vind ik dat een goed excuus.
Toedels. Ik vertel je gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een kankervak en daar valt niks meer aan toe te voegen. Dus ik wil je cijfer volgend jaar wel eens zien.
Nee. Hart & vaat ziekte.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
medicijnen. Heb je psychische problemen?
Ewa, kutkloon.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
ik besef me net dat jullie eigenlijk kanker nerd zijn.
Serieusquote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
Toch zou ik je doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
Hihi, jij zei bef.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
Wat is dit, portugees/braziliaanquote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
Ook goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toedels. Ik vertel je gewoon helemaal niks.
quote:
Mwa, zonder medicijnen verkort het mijn levensverwachting tot een jaar of 30.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik de alcohol wel laten staan ja.Is het ernstig verder?
Later bafklappuuuuurquote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Luitjes, ik ga.
Fijne Koninginnenacht en dag
Ja, mazzel NG! Tot maandag!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Luitjes, ik ga.
Jij ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Luitjes, ik ga.
Mijn mbo school ook niet hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat heeft MBO en basisscholen. Middelbare scholen niet, omdat examentrainingen.
Examentrainingen zijn voor mensen die falen in leren.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat heeft MBO en basisscholen. Middelbare scholen niet, omdat examentrainingen.
Boh, maar heb je verder nog beperkingen dan door de medicatie?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zonder medicijnen verkort het mijn levensverwachting tot een jaar of 30.
Oh dan is het door zijn opleiding, omdat hij stage loopt bij een basisschool.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn mbo school ook niet hoor
Pas maar op dat je'm niet boekt als ik je tegen kom G.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Luitjes, ik ga.
Mooi toch. Geen gezeik als je oud bent en gewoon je hoogtepunt meemaken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zonder medicijnen verkort het mijn levensverwachting tot een jaar of 30.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
KISS ME. BENEATH THE MILKY TWILIGHTTTT.
Het stimuleert de afbraak van spieren, en her verlangzaamt spiervorming.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, maar heb je verder nog beperkingen dan door de medicatie?
Maar zijn wel de reden dat bijna alle middelbare scholen er voor gekozen hebben geen 2 weken vakantie te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Examentrainingen zijn voor mensen die falen in leren.
Je ziet ze spoken?quote:
Ook niet. Ik heb gewoon 2 weken meivakantie, maar minder vrijedagen verspreid door het schooljaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan is het door zijn opleiding, omdat hij stage loopt bij een basisschool.
quote:
Teringjantje, da's flink kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het stimuleert de afbraak van spieren, en her verlangzaamt spiervorming.
Alcohol? Neen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het stimuleert de afbraak van spieren, en her verlangzaamt spiervorming.
quote:
Nah, ik weet dat hij meeleest. Hij wil alleen niet worden lastig gevallen door andere SC'ersquote:
hihi. Wat een faal. Maar stop tegen mij te praten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zijn wel de reden dat bijna alle middelbare scholen er voor gekozen hebben geen 2 weken vakantie te geven.
Maar goed ook, die newbies constant.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik weet dat hij meeleest. Hij wil alleen niet worden lastig gevallen door andere SC'ers.
Hij heeft de hele middag meegepost hoor, totdat jij kwam.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik weet dat hij meeleest. Hij wil alleen niet worden lastig gevallen door andere SC'ers.
Maar toch. Mijn broertje heeft een nierziekte, als ik zie wat hij soms niet kan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat meer moeite doen om spieren te kweken en te onderhouden. Dat is alles.
Ik ook niet, ik wou net eigenlijk nog gaan slapen maar ik moet over een uur alweer wegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
Ik hou het vanavond trouwens echt niet vol, ben nu al gaar.
Dat staat er toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Jo Mozy mag je echt geen bier drinken?
Boh! Ik krijg het er warm van.quote:
Ik niet gek, 2x trainen en BAM. Im Ahnolquote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat meer moeite doen om spieren te kweken en te onderhouden. Dat is alles.
Ik mag wel alcohol binnenkrijgen, maar in zeer kleine hoeveelheden, omdat anders mijn medicijnen niet meer werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Jo Mozy mag je echt geen bier drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |