En jij denkt dat ik daar geen uitleg over heb gekregen bij mijn inschrijving, well good for you.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgend jaar ja. En je gaat mij niet wijsmaken dat jij alvast gaat kijken hoe dat vak eruit ziet.
Ik wil geen hartinfarct aub.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met medicijnen gewoon alcohol drinken. Doe ik ook altijd.
quote:
medicijnen. Heb je psychische problemen?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben van 11 tot 15 mei niet in de buurt van Eindhoven, en ik slik medicijnen die niet goed samengaan met alcohol.
Die vent heeft echt zo'n uitgehongerde aidsneger kopquote:
Nou, het is gewoon een kankervak en daar valt niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar geen uitleg over heb gekregen bij mijn inschrijving, well good for you.
Reetveter doet toch HBO? Of WO?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch wel, want dat heb ik ook volgend jaar.
Niet. ik heb 2 weken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
11 en 12 mei heb je gewoon les hoor![]()
Je hebt maar 1 week vakantie, dan les, dan hemelvaart![]()
Zoals het hoort, gewoon heen gaan en dan weet je wat je voor de her moet leren.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
Tevens was dat tentamen op een vrijdag en vind ik dat een goed excuus.
Toedels. Ik vertel je gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een kankervak en daar valt niks meer aan toe te voegen. Dus ik wil je cijfer volgend jaar wel eens zien.
Nee. Hart & vaat ziekte.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
medicijnen. Heb je psychische problemen?
Ewa, kutkloon.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
ik besef me net dat jullie eigenlijk kanker nerd zijn.
Serieusquote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Serandinho het volgende:
ik besef me net dat jullie eigenlijk kanker nerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |