kostuumwinkels?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo'n afschuwelijk grote oranje bril, waar haal ik die?
op dit moment overal?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
De lokale feest/fopwinkel?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef laforest het volgende:
Het groene spul op je lul dat net niet bruin is als je hem uit de kont van een vrouw haalt.
Dat is toch geen dier?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef laforest het volgende:
Het groene spul op je lul dat net niet bruin is als je hem uit de kont van een vrouw haalt.
In Purmerend wel. Kan je gelijk vanavond mee Amsterdam in.quote:
Zit vol met bacteriën heb ik gehoord.quote:
Precies. Gewoon die vrouw volblaffen. Zoals ik elke avond doe. Want ik heb ontiegelijk veel seks.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Zit vol met bacteriën heb ik gehoord.
Maar ja, gewoon volblaffen hè?
Haha, naatje heeft zijn orgasmen niet onder controle en kwam over z'n hand.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, naatje heeft zijn orgasmen niet onder controle en kwam over z'n hand.
Heb je het wel schoongemaakt? Anders vraagt je moeder straks wat die aangekoekte witte troep op je hand is.quote:
Ofc.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb je het wel schoongemaakt? Anders vraagt je moeder straks wat die aangekoekte witte troep op je hand is.
Goeie reis!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes we rijden zo duitsland in we gaan nu ff pauze houden tot later![]()
Ik had één lettergreep goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een locomokipkachelfantje
[ afbeelding ]
Waar-heeen leheeidt de weeeg die wij mohoeeeten gaaaanquote:
toch wel de annie en bob de roy versie ehquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waar-heeen leheeidt de weeeg die wij mohoeeeten gaaaan
Morgen lig ik op bed met een kater.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben al druk vanavond. Met doodgaan enzo. Morgen met Koninginnendag?
Roosendaal is inderdaad maar 2 uur weg met OV. Kutverbinding ook, ze moeten de metro van Rotterdam gewoon door laten lopen.quote:
Zeg eens eerlijk, wat is het waarschijnlijkst?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen lig ik op bed met een kater.
Of met een lekkere man.
Oh. het leek heel dichtbij.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roosendaal is inderdaad maar 2 uur weg met OV. Kutverbinding ook, ze moeten de metro van Rotterdam gewoon door laten lopen.
De kater.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, wat is het waarschijnlijkst?
daar ga ik niet snel meer heen... kans dat ik iemand tegenkom die ik de huid wil vol scheldenquote:
Niets beter als iemand kapot schelden met koninginnen nacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar ga ik niet snel meer heen... kans dat ik iemand tegenkom die ik de huid wil vol schelden
Het líjkt heel dichtbij. Maar eerst moet ik naar Rotterdam met de trein, dan moet ik naar Spiekenis met de metro, en dan nog met de bus naar hellevoet. En met name de busverbinding is altijd om van te huilen.quote:
true truequote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets beter als iemand kapot schelden met koninginnen nacht.
Iemand kapotneuken vind ik altijd fijner.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets beter als iemand kapot schelden met koninginnen nacht.
True.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het líjkt heel dichtbij. Maar eerst moet ik naar Rotterdam met de trein, dan moet ik naar Spiekenis met de metro, en dan nog met de bus naar hellevoet. En met name de busverbinding is altijd om van te huilen.
en dat met post nummertje 69quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand kapotneuken vind ik altijd fijner.
Dan snap je dat het toch niet zo heel dichtbij is.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
True.Die bussen moet ik elke dag.
Wat een lijdensweg.
toch vind ik dat je kan komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap je dat het toch niet zo heel dichtbij is.
omdat hij moet producerenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb er genoeg van. Ik wil naar huis.
Waarom vind mijn baas van niet?
Je baas kan niet zonder je. Je bent onmisbaar. Zonder jou stort het bedrijf in. En meer van dat soort loze kreten.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Blijf thuis jij.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want ik nies bloed en schijt pies.
Okay, ik niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was ik dan ook van plan. Ik zal in stilte en isolatie doodgaan.
Nee 3 horses and one girlquote:
Hij? Ik.quote:
Nah, dat is pas als ik in Dronten zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je baas kan niet zonder je. Je bent onmisbaar. Zonder jou stort het bedrijf in. En meer van dat soort loze kreten.
Mannen met paardenquote:
Ik ga niet dood, ik ga de vesting in.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat in een menigte dood, begeleid door een hels gekrijs?
Is er morgen weer een aanslag?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat in een menigte dood, begeleid door een hels gekrijs?
Alles goed, poedelewoepsie?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
EzzzzzzzzzzzzzzzzzzSchattieponnielekkerbekje!
Ok ik kan het niet meer voor me houden; WAT DE FOK IS EEN VESTING?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet dood, ik ga de vesting in.
Ja, want ik mag niet in stilte doodgaan. Dus dan maar een boel zeeuwen meenemen, dan heeft mijn leven nog wat zin.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok ik kan het niet meer voor me houden; WAT DE FOK IS EEN VESTING?
Behalve zoeen Middeleeuws geval dan.
quote:
jaa behalve dan dat ik hetzelfde probleem als jij heb! Maar goed.. Houdt je van de straat he!?quote:
Ik wist niet dat je liever de gay variant had...quote:
Een heeeeeel klein beetje. Het is toch wel jammer dat een relatief redelijk grote stad zo verschrikkelijk weinig uitgaansgelegenheid heeft. Roosendaal, een ongeveer even grote stad, misschien zelfs wel kleiner, met de nieuwbouw, heeft echt 2x zoveel.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon het oude centrum. De enige plek waar nog een beetje leven is hier snachts.
Volgens mij heb ik het wel eens horen vallen ja toen ik nog regelmatig in die contrijen kwamquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon het oude centrum. De enige plek waar nog een beetje leven is hier snachts.
d0hquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je liever de gay variant had...
Maar het is hier wel gezellig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een heeeeeel klein beetje. Het is toch wel jammer dat een relatief redelijk grote stad zo verschrikkelijk weinig uitgaansgelegenheid heeft. Roosendaal, een ongeveer even grote stad, misschien zelfs wel kleiner, met de nieuwbouw, heeft echt 2x zoveel.
Jij bent kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de vesting kut.
Enjoy.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. daarom ben ik ook langzaam van binnenuit aan het wegrotten.
Munchen is kut, Milaan tof. Dus inter. Maar voetbal doet me sowieso niet zoveel.quote:
JONGEquote:
Das wel waar!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
JONGE
gewoon doen, zie het als een 'return the favor' voor die condormap
Ik moet nog ruim anderhalf uur.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
jaa behalve dan dat ik hetzelfde probleem als jij heb! Maar goed.. Houdt je van de straat he!?
En daar knuffelbeertjebloempjespruitje?
Ik nog een uurtje naja iets meerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet nog ruim anderhalf uur.
Nog wilde plannen voor vanavond, schattepatatfrikandellenbroodjemetcurryenmayo?
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Zelfs als wat ik zeg niet waar is. Want dan nog geloof ik heilig in mijn gelijk, dus is het in mijn wereld zo.
heb je ook imaginaire vrienden in je wereldje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Zelfs als wat ik zeg niet waar is. Want dan nog geloof ik heilig in mijn gelijk, dus is het in mijn wereld zo.
Ja, Myraela.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef Dewardo het volgende:
[..]
heb je ook imaginaire vrienden in je wereldje?
Heb je het gesprek van net niet gevolgd. Ik vind dat ze echt is, dús ze is echt.quote:
kan je voor mij ook niet wat vriendjes toveren?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het gesprek van net niet gevolgd. Ik vind dat ze echt is, dús ze is echt.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
naatje_1 is per definitie geloofwaardiger
Jij bent uitzondering op de regel?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen heeft altijd gelijk, de vraag is of het ook de waarheid is...
Echt is limburgsquote:
pleaaasequote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Myraela, wil je vriendjes met Dewardo zijn?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Myraela, wil je vriendjes met Dewardo zijn?
Okay.quote:
lief,quote:
moira?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die Mora-snol was jullie idee ofniet
* Metalfrost laat even een scheetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Dewardo het volgende:
[..]
lief,
hier een bos bloemen:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wie the fack is dewardo dan, timmmmm![]()
*beschermt myraela*
Een nerd die toch niet achter zijn beeldscherm vandaan durft.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wie the fack is dewardo dan, timmmmm![]()
*beschermt myraela*
ik zie dat ik hier tussen allemaal lotgenoten zit danquote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een nerd die toch niet achter zijn beeldscherm vandaan durft.
Ik kan mijn eigen hersenspinsel zelf wel beschermen.
Tot zover had ik het ook al begrepenquote:
Ah okquote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een nerd die toch niet achter zijn beeldscherm vandaan durft.
Ik kan mijn eigen hersenspinsel zelf wel beschermen.
Hey, ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een moderator. Dat is een oppernerd.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik zie dat ik hier tussen allemaal lotgenoten zit dan
Wat is (F)A dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een moderator. Dat is een oppernerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een moderator. Dat is een oppernerd.
Mwoah, waarschijnlijk Amsterdam in met een klein legertje vriendjes en vriendinnetjes. Mag ik dan bij jou crashen oranjetompoucelaagjemetroom ?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik nog een uurtje naja iets meer
Uuhm.. niet echt! Jij dan? Of kom je nog langs krullebolletjeolifantengiraffenbabytje?
is danny dan God?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, je hebt groot, groter grootst, nerd, modje, A.
CREWBASH!quote:
If so, dan kan ik eindelijk geloven dat er een god isquote:
Jij toch altijd geitenkaasje48+mozzarellatjeoldamsterdammertjequote:Op donderdag 29 april 2010 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah, waarschijnlijk Amsterdam in met een klein legertje vriendjes en vriendinnetjes. Mag ik dan bij jou crashen oranjetompoucelaagjemetroom ?
Jan de gebakken garnaalquote:
quote:Rapper Brace in cel voor ontvoering
AMSTERDAM - Rapper Brace is donderdag door de rechtbank in Amsterdam veroordeeld tot zestien maanden celstraf, waarvan vier maanden voorwaardelijk. De rechtbank acht bewezen dat de 23-jarige artiest zich in januari medeschuldig heeft gemaakt aan vrijheidsberoving, afpersing en het overtreden van de wapenwet. Het Openbaar Ministerie (OM) had 24 maanden celstraf geëist.
Brace zou in januari met twee anderen iemand hebben ontvoerd in Almere en met een auto naar een loods in Amsterdam-Noord gebracht. Later is het slachtoffer teruggebracht naar Almere om zijn portemonnee en bankpas op te halen. Brace bestuurde de wagen. Het slachtoffer heeft zijn pinpas en -code moeten afgeven en de daders hebben geld van zijn rekening gehaald.
Het was toch henk en anjaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jan de gebakken garnaal
Net zoals Henk en Ingrid in de PVV-mentaliteit
kinderen zijn zo makkelijk blij te maken hequote:
?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND ZULKE LIEVE NAAMPJES VOOR MIJ.![]()
![]()
Henk gaat vreemd. Is wel logisch. Ingrid is een burgertrutjequote:
Er zijn geen naampjes lief genoeg om jou afdoende te beschrijvenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
moet dat danquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
Liefiepiefiehartendiefiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
dat was al een tijdje terug toch?quote:
whehehehequote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik geloof dat naatje niet altijd van deze tijd is
quote:
Verkiezingsprogram PVV.quote:Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima
Neuken?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liefiepiefiehartendiefie
Hoe beroerd kan je spellen om het mooi te laten lijken
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Stem LEFquote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef Dewardo het volgende:
zitten er ook lekkere wijven in de tweede kamer?
goede impuls misschien om de politiek wat vaker te gaan volgen
Eat that, Timquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij had al een 15 jarig breezertje.
Ik was uiteindelijk te verstandig om dat te doen ja. En dan nog straft god me met algehele lijfrot.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ik moet eerlijk zijn hoor, mijn 15 jarige breezer was aantrekkelijker dan Myraela. Daar staat dan weer tegenover dat als je haar IQ pakt, en dat +100 doet, je dan myraela's IQ hebt.quote:
investeren in de toekomstquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dr Hivs al gesjekt?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lot Feijen (21)
niet slecht
Ze wilde je niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk te verstandig om dat te doen ja. En dan nog straft god me met algehele lijfrot.
ik zou haar doennnquote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lot Feijen (21)
niet slecht
Vind je het gek als jezus er isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Het was zo druk in de Albert Heijn
Jezus.
hier ook al iedereen laatste moment effe snel boodschappen doenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:Hallo
Het was zo druk in de Albert Heijn
Jezus.
Volgensmij had hij een bom laten ontploffen of trok hij een blik open.quote:
JA MAAAARquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier ook al iedereen laatste moment effe snel boodschappen doen
nou ja ik ben er klaar voor
succes met zoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo ook boodschappen doen.
En zoeken voor zo'n bril.
met bejaarden?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij had hij een bom laten ontploffen of trok hij een blik open.
hier is het meeste om 1 uur dichtquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JA MAAAAR
WE ZIJN MORGEN OPEN van 08.00 - 20.00![]()
inderdaad, meer kutpolitiekquote:
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijnquote:
vakkenvuller?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijn
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjesquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijn
Daar heb je snelkassa's voor.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjes
Mensen laten mij meestal wel voor dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjes
niet overalquote:
Komt door je mooie ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen laten mij meestal wel voor dan.
zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vrouw van de baas.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten bevredigen?
Zo'n lief schattig klein meisje laat iedereen wel voorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de grote steden wel.quote:
nee teminste bij ons op et plein nog nietquote:
Die is zeker niiiiiiice te noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is zeker niiiiiiice te noemen.
Nu ben ik het toch eens met naat mijn maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
Ik zit te zoeken, maar kan niets vindenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu ben ik het toch eens met naat mijn maat
[..]
liegbeestquote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te zoeken, maar kan niets vinden
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te zoeken, maar kan niets vinden
gewoon sneaky met zijn mobiel een foto makenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
LinkedIn als het een beetje zakelijke chick is anders Hyves en anders ga je er maar met je telelens op uit
synoniem voor telelensquote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon sneaky met zijn mobiel een foto maken
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga normaal werk zoeken, man vrouw
quote:
haha pervquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
LinkedIn als het een beetje zakelijke chick is anders Hyves en anders ga je er maar met je telelens op uit
laat em lekker lullen werk is werk en jij werkt teminstequote:
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat soort werk doe je toch niet meer als je al 1 jaar studeert
Ja maar, vakkenvullen, komopquote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studie
Ik ook heeft me een leuk reisje naar New York van de zaak opgeleverdquote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studie
mja nou en ik heb het zelf ook niet gedaan omdat ik een ander bijbaantje hadquote:
whuut vet chillquote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook heeft me een leuk reisje naar New York van de zaak opgeleverd
Vertel me alles, Twitter het desnoods!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Goffer, ik moet nog een blog klaarstomen vandaag
nou ja, volgens mij betaald het beter dan baggeren op Fok!quote:
LinkedIn is taboe hier, Hyves heeft ze niet, en ze werkt vanuit huisquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Maandag dan maarquote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
LinkedIn is taboe hier, Hyves heeft ze niet, en ze werkt vanuit huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |