toch vind ik dat je kan komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap je dat het toch niet zo heel dichtbij is.
omdat hij moet producerenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb er genoeg van. Ik wil naar huis.
Waarom vind mijn baas van niet?
Je baas kan niet zonder je. Je bent onmisbaar. Zonder jou stort het bedrijf in. En meer van dat soort loze kreten.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Blijf thuis jij.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want ik nies bloed en schijt pies.
Okay, ik niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was ik dan ook van plan. Ik zal in stilte en isolatie doodgaan.
Nee 3 horses and one girlquote:
Hij? Ik.quote:
Nah, dat is pas als ik in Dronten zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je baas kan niet zonder je. Je bent onmisbaar. Zonder jou stort het bedrijf in. En meer van dat soort loze kreten.
Mannen met paardenquote:
Ik ga niet dood, ik ga de vesting in.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat in een menigte dood, begeleid door een hels gekrijs?
Is er morgen weer een aanslag?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat in een menigte dood, begeleid door een hels gekrijs?
Alles goed, poedelewoepsie?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
EzzzzzzzzzzzzzzzzzzSchattieponnielekkerbekje!
Ok ik kan het niet meer voor me houden; WAT DE FOK IS EEN VESTING?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet dood, ik ga de vesting in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |