quote:
Ik zit te zoeken, maar kan niets vindenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu ben ik het toch eens met naat mijn maat
[..]
liegbeestquote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te zoeken, maar kan niets vinden
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te zoeken, maar kan niets vinden
gewoon sneaky met zijn mobiel een foto makenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
LinkedIn als het een beetje zakelijke chick is anders Hyves en anders ga je er maar met je telelens op uit
synoniem voor telelensquote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon sneaky met zijn mobiel een foto maken
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga normaal werk zoeken, man vrouw
quote:
haha pervquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
LinkedIn als het een beetje zakelijke chick is anders Hyves en anders ga je er maar met je telelens op uit
laat em lekker lullen werk is werk en jij werkt teminstequote:
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat soort werk doe je toch niet meer als je al 1 jaar studeert
Ja maar, vakkenvullen, komopquote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studie
Ik ook heeft me een leuk reisje naar New York van de zaak opgeleverdquote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studie
mja nou en ik heb het zelf ook niet gedaan omdat ik een ander bijbaantje hadquote:
whuut vet chillquote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook heeft me een leuk reisje naar New York van de zaak opgeleverd
Vertel me alles, Twitter het desnoods!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Goffer, ik moet nog een blog klaarstomen vandaag
nou ja, volgens mij betaald het beter dan baggeren op Fok!quote:
LinkedIn is taboe hier, Hyves heeft ze niet, en ze werkt vanuit huisquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Maandag dan maarquote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
LinkedIn is taboe hier, Hyves heeft ze niet, en ze werkt vanuit huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |