JONGEquote:
Das wel waar!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
JONGE
gewoon doen, zie het als een 'return the favor' voor die condormap
Ik moet nog ruim anderhalf uur.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
jaa behalve dan dat ik hetzelfde probleem als jij heb! Maar goed.. Houdt je van de straat he!?
En daar knuffelbeertjebloempjespruitje?
Ik nog een uurtje naja iets meerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet nog ruim anderhalf uur.
Nog wilde plannen voor vanavond, schattepatatfrikandellenbroodjemetcurryenmayo?
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Zelfs als wat ik zeg niet waar is. Want dan nog geloof ik heilig in mijn gelijk, dus is het in mijn wereld zo.
heb je ook imaginaire vrienden in je wereldje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Zelfs als wat ik zeg niet waar is. Want dan nog geloof ik heilig in mijn gelijk, dus is het in mijn wereld zo.
Ja, Myraela.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef Dewardo het volgende:
[..]
heb je ook imaginaire vrienden in je wereldje?
Heb je het gesprek van net niet gevolgd. Ik vind dat ze echt is, dús ze is echt.quote:
kan je voor mij ook niet wat vriendjes toveren?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het gesprek van net niet gevolgd. Ik vind dat ze echt is, dús ze is echt.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
naatje_1 is per definitie geloofwaardiger
Jij bent uitzondering op de regel?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen heeft altijd gelijk, de vraag is of het ook de waarheid is...
Echt is limburgsquote:
pleaaasequote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Myraela, wil je vriendjes met Dewardo zijn?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Myraela, wil je vriendjes met Dewardo zijn?
Okay.quote:
lief,quote:
moira?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die Mora-snol was jullie idee ofniet
* Metalfrost laat even een scheetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Dewardo het volgende:
[..]
lief,
hier een bos bloemen:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wie the fack is dewardo dan, timmmmm![]()
*beschermt myraela*
Een nerd die toch niet achter zijn beeldscherm vandaan durft.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wie the fack is dewardo dan, timmmmm![]()
*beschermt myraela*
ik zie dat ik hier tussen allemaal lotgenoten zit danquote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een nerd die toch niet achter zijn beeldscherm vandaan durft.
Ik kan mijn eigen hersenspinsel zelf wel beschermen.
Tot zover had ik het ook al begrepenquote:
Ah okquote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een nerd die toch niet achter zijn beeldscherm vandaan durft.
Ik kan mijn eigen hersenspinsel zelf wel beschermen.
Hey, ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een moderator. Dat is een oppernerd.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik zie dat ik hier tussen allemaal lotgenoten zit dan
Wat is (F)A dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een moderator. Dat is een oppernerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een moderator. Dat is een oppernerd.
Mwoah, waarschijnlijk Amsterdam in met een klein legertje vriendjes en vriendinnetjes. Mag ik dan bij jou crashen oranjetompoucelaagjemetroom ?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik nog een uurtje naja iets meer
Uuhm.. niet echt! Jij dan? Of kom je nog langs krullebolletjeolifantengiraffenbabytje?
is danny dan God?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, je hebt groot, groter grootst, nerd, modje, A.
CREWBASH!quote:
If so, dan kan ik eindelijk geloven dat er een god isquote:
Jij toch altijd geitenkaasje48+mozzarellatjeoldamsterdammertjequote:Op donderdag 29 april 2010 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah, waarschijnlijk Amsterdam in met een klein legertje vriendjes en vriendinnetjes. Mag ik dan bij jou crashen oranjetompoucelaagjemetroom ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |