SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum
Naja, in elk geval is het lief bedoeld
En dan te bedenken dat ik een keer bijna slaande ruzie met r heb gehad
compact en kleverig.
Mag?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
Buiten? Ik ben net naar de winkel geweest en vandaag mag ik niet meer naar buiten.
En dan mag wat mij betreft best zo blijven.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Hahahaha, dat gedicht.. meesterlijk! Ik zet m in het kaartje voor mijn collega.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het WAAA
Ik heb het nog voorgelezen ook
Daar hebben ze nou laptops voor uit gevonden! (En een klein beetje schaduw, zodat je op je scherm kan kijken.)quote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
Van mezelf min of meer. Moet écht op zoek naar stageplaats. En dat kan niet echt buiten.
Ahh zo, ja nee duidelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van mezelf min of meer. Moet écht op zoek naar stageplaats. En dat kan niet echt buiten.
Kon je je lach onderdrukken dan?quote:
Dappere dodo!quote:
I know maar meestal werk ik dan niet zo lekker. Papier erbij hebben, bellen, muziekje, zonnetje die op mijn scherm schittert.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou laptops voor uit gevonden! (En een klein beetje schaduw, zodat je op je scherm kan kijken.)
jahquote:
Ach, je hoeft nooit meer terug, niet meer bij stil staanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jah
Het is ook wel lief van dr, maar het slaat echt nergens op. En dan bedoel ik niet alleen dat het een slecht gedicht is
Zeker niet aangezien ze me eerst echt niet mocht. Tot ik een keer heel erg kwaad op haar ben geworden en sindsdien doet ze wel normaal
To say the least.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Kreator het volgende:
Dat gedicht is wel heel erg LTS.
Ik zit nog te wachten op jouw poëzie, Kjoe.quote:
Da's dan perfect!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan mag wat mij betreft best zo blijven.
Q de grote dichter?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op jouw poëzie, Kjoe.
Vond het op zich best leuk werk. Opstarten van een heel nieuw project en dingen voor t eerst doen, weet niet, heeft wel iets.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, je hoeft nooit meer terug, niet meer bij stil staan
Oh moet je even de laatste paar posts van het vorige topic bekijkenquote:
Te zwaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
Oh, en trouwens bericht gehad van die baan, ze denken dat ik te zwaar ben voor die functie.
Maar ik hoor maandag of ik op 2e gesprek mag, want ze gaan het nog overleggen.
afvallen danquote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
Oh, en trouwens bericht gehad van die baan, ze denken dat ik te zwaar ben voor die functie.
42 kilo max?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
+1quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er nou wel genoeg van, dat gewerk.
Oh Lily-Ella, mijn lieve faghagquote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je vindt wel weer wat adners leuksquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond het op zich best leuk werk. Opstarten van een heel nieuw project en dingen voor t eerst doen, weet niet, heeft wel iets.
En ik kreeg meer verantwoordelijkheid dan de restdas altijd leuk om te merken. En terecht btw
* Kluts mompelt iets over een linkjequote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh moet je even de laatste paar posts van het vorige topic bekijkenJe werd dapper genoemd en toen kwam jij met een vogeltje
Maar ik zie nu dat het een kinderserie uit de jaren 50 is, dus geen idee hoe ik eraan kom
Het was ook niet leuk genoeg om jaren te blijven doen hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vindt wel weer wat adners leuks
doe mee aan een fok! dichtwedstrijd, heb ik ook es voor de flauwekul gedaanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Lily-Ella, mijn lieve faghag
Naast jou lijkt ik slechts een man in foute drag
Jouw schoonheid, zo oogverblindendfel
maakt mijn leven tot een ware hel
Bij deze wil je dan ook duidelijk maken
Ja sorrry, het zal je hart gaan raken
Dat je uit mijn licht moet, vals konijn
Er kan hier maar eeeeeen diva zijn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt Tally wel, die is ook zo goed daarin. Ik bak er niks vanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben druk doende met pogingen om het gedicht wat JB heeft ontvangen in kwaliteit te benaderen. Het valt niet mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Muhaha, omg, het is nog best goed ook!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben immer vriendelijk en beleefd.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo vriendelijk en beelefd en dan toch tegelijk zo'n haat uitdragen <melo
Lui klein meisje ben je ook he, zucht.. [Singles] Zuipen zich een delirium.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Kluts mompelt iets over een linkje
Dapper?
Eerst maar eens alles weer uitpakkenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was ook niet leuk genoeg om jaren te blijven doen hoor
Ben wel benieuwd of ik een beetje snel aan iets anders kom.
Denk t niet eigenlijkMaar goed, vorige keer had t twee weken geduurd, das erg snel.
Ja, teveel ervaring heb. Ik snap er geen hol van, want voor de secretariele taken hebben ze minstens een medior nodig, zoals ik, en qua marketingtaken heb ik nog helemaal geen ervaring. Maar ze denken dat ik binnen te korte tijd wil doorgroeien. Ik heb aangegeven dat als ik toch in de avonduren een studie erbij ga volgen, ik daar de komende jaren sowieso wel mee zoet ben, en dus in die functie op precies de goede plek.quote:
Je bent ze gewoon te oud en te duur, zelfde heeft mijn broertje ook de hele tijdquote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, teveel ervaring heb. Ik snap er geen hol van, want voor de secretariele taken hebben ze minstens een medior nodig, zoals ik, en qua marketingtaken heb ik nog helemaal geen ervaring. Maar ze denken dat ik binnen te korte tijd wil doorgroeien. Ik heb aangegeven dat als ik toch in de avonduren een studie erbij ga volgen, ik daar de komende jaren sowieso wel mee zoet ben, en dus in die functie op precies de goede plek.
Hij is leuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent ze gewoon te oud en te duur, zelfde heeft mijn broertje ook de hele tijd.
Qua salaris zitten we op een lijn, dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent ze gewoon te oud en te duur, zelfde heeft mijn broertje ook de hele tijd.
Het is een jaren 60 achtig plaatje van een regenboogquote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
Plaatje doet het niet... je mag niet deeplinken blijkbaar vanaf die site.
Kut, ik zie het!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
Plaatje doet het niet... je mag niet deeplinken blijkbaar vanaf die site.
I have my way with wordsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je lijkt Tally wel, die is ook zo goed daarin. Ik bak er niks van
met dansende mensen en sterrtjes jajaquote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een jaren 60 achtig plaatje van een regenboog
Edit: Eerder jaren 70
Haar poezie staat in mijn foboquote:
hij is coolquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt een moderne hippie (aan het worden).
En hoe wist jij dat, hmm?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met dansende mensen en sterrtjes jaja
Make love, not war. Leven en laten leven. Vrijheid, blijheid. Sunshine & happiness.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Taking woodstock!!! Van Ang Lee!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
voer eendjesquote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Leven en laten leven. Vrijheid, blijheid. Sunshine & happiness.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Techno begrijpt het helemaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Leven en laten leven. Vrijheid, blijheid. Sunshine & happiness.
Egohippies!quote:
Jij hebt dat wel vaker he.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik
alleen bij nader inzien dansen ze niet
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
Wazzup met die gedichtjes?
En ik vond 'm sigwaardig.
je onderzeeer herinnert me eraan dat ik even moet bellenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Techno begrijpt het helemaal.![]()
ga je nog uit in DH vanaaf trouwens? Stuur ff een pbtje voor je nummer anders?
Close enoughquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik
alleen bij nader inzien dansen ze niet
Kan je ook zeggen hoe ze eruit ziet?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup en over ongeveer 7 weken heb je een date
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel vaker he.![]()
[..]
En het was geheel spontaan!
Tja, ik ben oude hippiequote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
Techno begrijpt het helemaal.![]()
ga je nog uit in DH vanaaf trouwens? Stuur ff een pbtje voor je nummer anders?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hola![]()
laptop was nog niet klaar, ze waren nog aan het wachten op de onderdelen en dat mailtje dat ie klaar was, was een foutje
Da's best easy als je ene buurman aartslelijk is en het andre huis leegstaatquote:
Oja, neequote:
Oude hippies zijn Jefferson Airplane, ongewassen en stoned.quote:
Fight Back Against Spammersquote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.cablegunmaster.nl/blog/47/meivakantie-2010-muziek.html
Blogje bijgewerkt
Uhm... dan hoor ik in geen van tweeen thuisquote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oude hippies zijn Jefferson Airplane, ongewassen en stoned.
Moderne hippies zijn techno/trance, cool en cheesy.
Is mijn idee dan
PB terug.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best easy als je ene buurman aartslelijk is en het andre huis leegstaat
hotmail.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja, nee![]()
welke mail heb je m gestuurd? Gmail of hotmail?
kuthotmailquote:
Oude hippies zijn ook cool.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oude hippies zijn Jefferson Airplane, ongewassen en stoned.
Moderne hippies zijn techno/trance, cool en cheesy.
Is mijn idee dan
PB terug.
Zoiets.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
Moderne hippies zijn techno/trancehouse, cool en cheesy.
quote:
Kijk naar buiten,quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb
Geen zin
Meer
Ik heb echt
Geen zin
Meer
Cheesy refers to Cheese Haze. Een goeie wiet.quote:
Het is goed weer, haal wat ballonnen vul ze met water en ga los op je werk!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb
Geen zin
Meer
Ik heb echt
Geen zin
Meer
Staat er een naakte man in de tuin?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk naar buiten,
doe een dansje,
wordt je toch vrolijk van,
heerlijk weer,
laatste dag van de week,
lang weekend,
hiep hoi
Nog meer poëziequote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk naar buiten,
doe een dansje,
wordt je toch vrolijk van,
heerlijk weer,
laatste dag van de week,
lang weekend,
hiep hoi
Vergeet je gedichtje niet!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb mn zomerjurkje aan, nog even de haartjes doen en dan gaan we naar t werk om afscheid te nemen van iemand die 6 maanden geleden al weg mocht, wat mij betreft.
Ik zit alleeeeeheeeheeeenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is goed weer, haal wat ballonnen vul ze met water en ga los op je werk!
Luis Royoquote:
Man, je hebt dat duitse meisje nog niet eens gesproken! Nog even wachten met je duistere fantasieen.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die boog is stoer
![]()
die eerste twee echt niks![]()
Je kan ze toch recht omhoog gooien?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit alleeeeeheeeheeeen
Stomme parttime wijven
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er een naakte man in de tuin?
Nee
Word ik dus vrolijk door naar buiten te kijken en de zon te zien terwijl ik binnenzit?
Nee!
Die gaan we onthouden als je weereens zogenaamd met een lekker mokkel naar de sligro gaatquote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit alleeeeeheeeheeeen
Stomme parttime wijven
Als jullie hier foto's gaan lopen bespreken, dan is het fijn als wij ook mogen weten waar het over gaat.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die boog is stoer
![]()
die eerste twee echt niks![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan ze toch recht omhoog gooien?
En netjes voordragen hequote:
Ga dna in die tuin staan!!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
tis ook nooit goed of het deugt niet
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dat dan meteen voor me
*water giet, knubbeltje maak*
Whiiiieeeeeeeee!!! *gooi*
*PATS*
*Schrijft op mocht ang3l ooit naar een meet ofzo komen*quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dat dan meteen voor me
*water giet, knubbeltje maak*
Whiiiieeeeeeeee!!! *gooi*
*PATS*
Mee eensquote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als jullie hier foto's gaan lopen bespreken, dan is het fijn als wij ook mogen weten waar het over gaat.
1 van de vele natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eén van mijn talenten, toevallig.
Overtuig hm eens. Dat kan jij wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*Schrijft op mocht ang3l ooit naar een meet ofzo komen*
Is there any other way?quote:
Als je het toch aanbied waarde djayzz. En een rondje om het huis in jog tempoquote:
Ang3l, volgende meet ben ik er ook, kom je een biertje drinken?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overtuig hm eens. Dat kan jij wel.
Ah.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cheesy refers to Cheese Haze. Een goeie wiet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man, je hebt dat duitse meisje nog niet eens gesproken! Nog even wachten met je duistere fantasieen.
welke?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef djayzz het volgende:
[..]Die voor het kasteel van jou is tof
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:58 schreef Lily-Ella het volgende:
I'm off. Mijn inbox blijft open voor alle andere gedichten en songteksten, dat jullie het weten.
Daag!
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ang3l, volgende meet ben ik er ook, kom je een biertje drinken?
Kasteel, jij + auto bedoel ik. denk dat dat de 1e foto isquote:
Just a tipquote:
nee.. fuglyquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kasteel, jij + auto bedoel ik. denk dat dat de 1e foto is
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Fight Back Against Spammers
WWW Robots (also called wanderers, spiders, crawlers, or bots) are programs that crawl the Web continually retrieving linked pages. When a spammer's bot visits your website, blog, forum, etc, all pages and sites linked to it will be searched looking for email addresses.
Ja, dat krijg ik als ik op die link klik..quote:
Seriously?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik als ik op die link klik..
daar wordt ik naartoe gelinkt http://english-61925045732.spampoison.com/quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Seriously?Screenshot bitte
zit je mobiel te internetten?
Nee hij heeft die complete tekst net verzonnen.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hij heeft die complete tekst net verzonnen.
Mocht het wel zo zijn dan doet hij het verkeerde werk
Ik niet, volgens mij zitten er veel spinnen in je computer.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik als ik op die link klik..
Hij is wegquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
* wacht met spanning op Ang3l's antwoord.
Hij staat naar buiten te kijken, maar ik sta er nog nietquote:
toch jammerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
In theorie is het nu vrijdagmiddag omdat het morgen geen echte werkdag is.![]()
Mijn punt? Het gaat niet eens over seks!It's a miracle.
Het is vast de stilte voor de storm.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Omdat je niet hoeft te werken is het niet opeens vrijdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Nu is de vraag, wat ga jij daaraan doen vencotje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Nou venco, snij eens een sexueel getint onderwerp aan, kom op !quote:
Sommige hebben die gedachte nodig Godtje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je niet hoeft te werken is het niet opeens vrijdag.
denk je?quote:
In theorie!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu is de vraag, wat ga jij daaraan doen vencotje?
Nee, want dat zou betekenen dat het overmorgen zondag is en dat ik zondag weer moet gaan werken!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Godtje het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige hebben die gedachte nodig Godtje.
Ook niet in theorie.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
In theorie!
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.quote:
Maak het nog ingewikkelderquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want dat zou betekenen dat het overmorgen zondag is en dat ik zondag weer moet gaan werken!
Je neemt het soms zo serieus.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom?Als ik op donderdag zin heb om te drinken of om over seks te praten dan doe ik dat op die dag.
En jij ook al.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hij heeft die complete tekst net verzonnen.
Mocht het wel zo zijn dan doet hij het verkeerde werk
Mannen werken op incentive basis! Ze zijn per definitie lui.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
In theorie!
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen werken op incentive basis! Ze zijn per definitie lui.
Maar ik zal helpen:Wat moet ik met lekkere strandbabes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdsverschil kan daar wel voor zorgenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.
Ook niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijdsverschil kan daar wel voor zorgen
Ok ok ik zoek wel een johnny depp op voor je, zuchtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ik met lekkere strandbabes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
doe er dan maar wat aanquote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Moet gewoon wel, dit kan gewoon niet langer.
Die gaat altijd even hard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De tijd kruipt...niet normaal.
Groetjes,
Krea.
Niet? Ik dacht van wel, weer wat geleerdquote:
doe het nietquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik zal het erover hebben met m'n kapster.
Ik ook volgende weekquote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Godtje het volgende:
De kapper die moet ik ook nog bellen voor een afspraak!
alleen punten toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hey traantjes, ik heb het knopje gevonden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok ik zoek wel een johnny depp op voor je, zuchtThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.![]()
ja, als de dude er niks van baktquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms heb je een uur geneukt en dan lijkt het alsof het 4 uur duurde.
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.
Ga je mee tourenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
Nee, dat kan je niet makenquote:
Zelden?quote:
dat zijn dan die kerenquote:
quote:
Check.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De tijd kruipt...niet normaal.
Groetjes,
Krea.
Waar gaan we heen? En wel als het goed weer is dan he?quote:
En veuls te oud voor jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
Thx![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.
Op welke verdieping werk je?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
Ik wil naar huis!Of gewoon dood.
Ik zei toch thx? Ik stak mijnquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
ik stem voor het laatstequote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
Net gepland voor zaterdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Kapper, dat wilde ik vanmiddag doen. Gaat 'm niet worden. Zaterdag maar dan.
Dramaqueen!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
dat oud valt best meequote:
mooi boulevardje opzoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? En wel als het goed weer is dan he?
samen klessebesse bij de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net gepland voor zaterdag.
Ga je ook in Haarlem?
klopt. en ook 34 jaar ouderquote:
moest ik er ook een reden bij opgeven?quote:
Haha, nee wordt Hoofddorp of Aalsmeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
Net gepland voor zaterdag.
Ga je ook in Haarlem?
Een woonboulevard?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi boulevardje opzoekenuiteraard!
Dan moet in je in een ander topic zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef DerUberMensch het volgende:
Iemand nog behoefte aan wat leuke turkenmoppen uit den oude doosch?
Het Turkentopic!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan moet in je in een ander topic zijn
Ja klopt, ik doel op de pogingen om sex erin te krijgenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei toch thx? Ik stak mijnop?
En waar kap je dan precies mee?
Klinkt goed! Moeten maar eens ff smsen en wat afspreken!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi boulevardje opzoekenuiteraard!
Murat O is in het nieuws en het begint al. Je bent snel zegquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef DerUberMensch het volgende:
Iemand nog behoefte aan wat leuke turkenmoppen uit den oude doosch?
Kapper, daar ben ik vorige week al geweest. Dus daar ben ik weer mooi vanaf voorlopig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zus straks maar aankijken voor een nieuw laagje zwart en een nieuw laagje blond
Topquote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Klinkt goed! Moeten maar eens ff smsen en wat afspreken!
Ang3l uitnodigen voor bij de volgende meet was een poging om seks erin te krijgen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja klopt, ik doel op de pogingen om sex erin te krijgen
ik kom nooit bij de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Kapper, daar ben ik vorige week al geweest. Dus daar ben ik weer mooi vanaf voorlopig.
Ik Haarlem uiteraard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee wordt Hoofddorp of Aalsmeer waarschijnlijk
Nee, nee jongedame. Daar doelde ik met die opmerking niet over.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ang3l uitnodigen voor bij de volgende meet was een poging om seks erin te krijgen?
Wat een luxe! Niet dat ik ver moet, want die zit hier om de hoek.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kom nooit bij de kapper![]()
de kapper woont bij mij thuis
Jij ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik Haarlem uiteraard.![]()
Weekend! Have fun iedereen
Babe!quote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
Ik Haarlem uiteraard.![]()
Weekend! Have fun iedereen
Hierquote:
Ik vraag het maar!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, nee jongedame. Daar doelde ik met die opmerking niet over.
En denk maar niet dat ik nu nog op een meet kom natuurlijk
Weer lekker op de motor geweest met het mooie weer?quote:
Dus ik ben gewoon een instrument!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar!
Nah ja, het ging mij erom dat Ang3l naar een meet komt. Jou heb ik al eens gezien.
Ja vanmorgen naar mijn ouders. En een stukje binnendoorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer lekker op de motor geweest met het mooie weer?
Teknoooooooowquote:
Komen de boetes al binnen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vanmorgen naar mijn ouders. En een stukje binnendoor
Heerlijk
[..]
Teknoooooooow![]()
mja, ben wel altijd als laatste aan de beurt met een hoop gezeurquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een luxe! Niet dat ik ver moet, want die zit hier om de hoek.
Angel zou met mij meegaan, als ik naar een meet zou gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, het ging mij erom dat Ang3l naar een meet komt.
jij?quote:
Yup, ik heb je gebruikt.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon een instrument!
Ik ben diep maar dan ook werkelijk diep beledigd! Je moet je schamen zeg ik je!
Een knuffeltijger en een ballon in de vorm van een zonnetjequote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, ik heb je gebruikt.![]()
Ik heb je nooit willen beledigen! Ik kleur rood van schaamte en zou het graag goedmaken. Maar kweet niet hoe.![]()
Ja, toen jij erbij was heb ik me ingehouden.quote:
onmogelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Wtf
Man drinkt en eet al 70 jaar niets
Van de auto jaquote:
Nou aangezien Techno zich al heeft opgeworpen als ang3l meenemer zal ik het je vergevenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, ik heb je gebruikt.![]()
Ik heb je nooit willen beledigen! Ik kleur rood van schaamte en zou het graag goedmaken. Maar kweet niet hoe.![]()
oja, bange poepert als ik ben natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, toen jij erbij was heb ik me ingehouden.
Hij drinkt anders wel elixers... dus tjaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Wtf
Man drinkt en eet al 70 jaar niets
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de auto ja
Net niemand gezien
En dat stukje kon je best 120 rijden!!! Ookal mag je er maar 70
Hoe wist je dat ik daaraan dacht?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een knuffeltijger en een ballon in de vorm van een zonnetje
En zo begint hetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de auto ja
Net niemand gezien
En dat stukje kon je best 120 rijden!!! Ookal mag je er maar 70
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een knuffeltijger en een ballon in de vorm van een zonnetje
Jeej!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou aangezien Techno zich al heeft opgeworpen als ang3l meenemer zal ik het je vergeven
en dan nog 3 kwartier doen over zo'n klotestukjequote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Ik rijd alleen (veel) te hard op snelwegen
Nee, maar sowieso rij ik alleen te hard als ik alleen ben. Ga geen anderen met mogelijke gevaren opzadelenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, bange poepert als ik ben natuurlijk
Cause I'm goodquote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik daaraan dacht?
Zijn er al plannen voor een nieuwe meet dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
Jeej!![]()
Kan ik vanavond weer rustig slapen.
Jezelf ook niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso rij ik alleen te hard als ik alleen ben. Ga geen anderen met mogelijke gevaren opzadelen
nou... volgende keer doe je je best maar..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso rij ik alleen te hard als ik alleen ben. Ga geen anderen met mogelijke gevaren opzadelen
okquote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou... volgende keer doe je je best maar..
Begint haast eng te worden, is wel erg goed.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor een nieuwe meet dan?
want ook al zit je alleen, dan nog zadel je anderen met gevaren opquote:
Jajaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want ook al zit je alleen, dan nog zadel je anderen met gevaren op
Oeh, oeh oeh!!quote:
Ach je trekt zo lekker rap op met de motor.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Ik rijd alleen (veel) te hard op snelwegen
Uhhu.. Nu gaat hubbie 25 mei circuit rijden en ik ga mee om te kijken.quote:
Den Bosch? Oeh dat ik qua afstand een keer lekker te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oeh, oeh oeh!!
in dat ene cafe in Den Bosch
of niet Djayzz??
Mijn nieuwe auto zit ook een stuk vlugger aan de 180 dan mijn vorigequote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je trekt zo lekker rap op met de motor.
Je zit er zo
Ja... en een barman waar je gelijk verliefd op wordtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Den Bosch? Oeh dat ik qua afstand een keer lekker te doen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Den Bosch? Oeh dat ik qua afstand een keer lekker te doen.
En zo snel word jij niet verliefd...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja... en een barman waar je gelijk verliefd op wordt
Gaafquote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je trekt zo lekker rap op met de motor.
Je zit er zo
[..]
Uhhu.. Nu gaat hubbie 25 mei circuit rijden en ik ga mee om te kijken.
Dan wil ik zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |