Mannen werken op incentive basis! Ze zijn per definitie lui.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
In theorie!
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen werken op incentive basis! Ze zijn per definitie lui.
Maar ik zal helpen:Wat moet ik met lekkere strandbabes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdsverschil kan daar wel voor zorgenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.
Ook niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijdsverschil kan daar wel voor zorgen
Ok ok ik zoek wel een johnny depp op voor je, zuchtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ik met lekkere strandbabes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
doe er dan maar wat aanquote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Moet gewoon wel, dit kan gewoon niet langer.
Die gaat altijd even hard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De tijd kruipt...niet normaal.
Groetjes,
Krea.
Niet? Ik dacht van wel, weer wat geleerdquote:
doe het nietquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik zal het erover hebben met m'n kapster.
Ik ook volgende weekquote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Godtje het volgende:
De kapper die moet ik ook nog bellen voor een afspraak!
alleen punten toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hey traantjes, ik heb het knopje gevonden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok ik zoek wel een johnny depp op voor je, zuchtThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.![]()
ja, als de dude er niks van baktquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms heb je een uur geneukt en dan lijkt het alsof het 4 uur duurde.
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.
Ga je mee tourenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
Nee, dat kan je niet makenquote:
Zelden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |