En hij komt in een interview ook nog eens normaler over. Deceptie.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hey, Marloes, ik wil met je onder de douche...heja heja ho....
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrouw__.html?p=3,2
Die heb ik gisteren nog weggezapt, dit wist ik niet maar hij kwam al niet over als helemaal okquote:Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook een tweelingbroerquote:Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk man! Net lekker een broodje gegeten en aardbeien en mijn oranje sigaretten gerookt op de enorme schommel bij ons werk in de buurt.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:18 schreef Q. het volgende:
Veel te warm buiten, blij dat ik weer binnen zit.
Zijn jullie beide woest sexy?quote:
Oranje sigaretten?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk man! Net lekker een broodje gegeten en aardbeien en mijn oranje sigaretten gerookt op de enorme schommel bij ons werk in de buurt.
Midden in de zon.
2 voor de prijs van 1, dat wil toch iedere vrouw? Sommigen worden al wild als ze 30% korting krijgenquote:
ik heb zitten joggen! eerste keer sporten in tijdenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk man! Net lekker een broodje gegeten en aardbeien en mijn oranje sigaretten gerookt op de enorme schommel bij ons werk in de buurt.
Midden in de zon.
Zittend joggen? Zal wel niet veel soeps geweest zijn dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb zitten joggen! eerste keer sporten in tijden
Ik de pron is het ook best wel gewildquote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1, dat wil toch iedere vrouw? Sommigen worden al wild als ze 30% korting krijgen
k ken hetquote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Oooooh, wat een heerlijk weer
Vanavond lekker uit eten met lief en vrienden en dan de stad in... Volgensmij ga ik de muziek kut vinden, maar dat boeit niet
Uitdrukking van mijquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Zittend joggen? Zal wel niet veel soeps geweest zijn dan.
Was het morgen maar zulk weer maar als ik het zo lees gaat het stukken minder wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Oooooh, wat een heerlijk weer
Vanavond lekker uit eten met lief en vrienden en dan de stad in... Volgensmij ga ik de muziek kut vinden, maar dat boeit niet
Als dat geen scoringspuntje voor me wordt vanavond...quote:
Ik doe vannacht een zonnedansje. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was het morgen maar zulk weer maar als ik het zo lees gaat het stukken minder worden
Nog thuiswonend terwijl je fulltime werkt??quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef djayzz het volgende:
Bijbaantjes vanaf 14, fulltime baan sinds mijn 21e, nog thuiswonend
Eerste 2 jaar werkte ik voornamelijk in het buitenland, nu op kantoor maar geen praktischere woonruimte dichterbij mijn werk dan waar ik nu woon.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog thuiswonend terwijl je fulltime werkt??![]()
![]()
![]()
Waarom ga je niet op jezelf wonen?
Daar heb je toch geen oranje sigaretten voor nodig man.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat geen scoringspuntje voor me wordt vanavond...![]()
Mooi! Dan zal ik als zonnekoning ook zoveel mogelijk doenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe vannacht een zonnedansje. Komt helemaal goed
Fulltime werken en thuis wonen is anders helemaal zo gek niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog thuiswonend terwijl je fulltime werkt??![]()
![]()
![]()
Waarom ga je niet op jezelf wonen?
Bijbaantjes vanaf 13quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef djayzz het volgende:
Bijbaantjes vanaf 14, fulltime baan sinds mijn 21e, nog thuiswonend
Ik heb True Sapphire lenzen besteld gisteravondquote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat geen scoringspuntje voor me wordt vanavond...![]()
Ik verwacht niet anders van jequote:Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen oranje sigaretten voor nodig man.
[..]
Mooi! Dan zal ik als zonnekoning ook zoveel mogelijk doen![]()
Foto?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb True Sapphire lenzen besteld gisteravond
...dat vinden we allemaal niks hoor. We gaan gewoon ff kijken overal.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
Volgensmij ga ik de muziek kut vinden, maar dat boeit niet
Ik betaal trouwens wel flink wat aan mijn ouders elke maand, anders kunnen ze niet rondkomen met dat belachelijk lage pensioen van mijn vaderquote:Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fulltime werken en thuis wonen is anders helemaal zo gek niet.
Toen kon ik tenminste nog belachelijk veel geld uitgeven iedere maand.
Dan moet het helemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van je![]()
En als het mislukt, geven we Piet Paulusma de schuld
E_M wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef Belsezar het volgende:
Heb ik allemaal niet nodigquote:
Als dat er echt voor nodig is moet je toch eens goed gaan nadenkenquote:
Gierige zakkenwassers zeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn laatste werkdag zit erop
Baal wel dat ik geen oprotpremie van 3 ton heb gekregen en het moet doen met een boekenbon, een woontijdschrift en een gedichtje geschreven door mijn collega![]()
Gaaaaf! Cool, ben benieuwd!!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb True Sapphire lenzen besteld gisteravond
\quote:Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij hebt wel vage dingen zeg:quote:Op donderdag 29 april 2010 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet nodigMijn ogen veranderen van kleur afhankelijk van hoe het licht valt. Allerlei kleurtjes zonder lenzen
Noukie kent mij niet zo goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:45 schreef Belsezar het volgende:
Als dat er echt voor nodig is moet je toch eens goed gaan nadenken![]()
Just lucky I guessquote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt wel vage dingen zeg:
- Overal zon brengen.
- 10 minuten buiten zitten en extra bruin laagje krijgen.
- Meer zuipen dat Kluts.
- Ogen die van kleur veranderen.
Are you an alien?
Ja, maar Kluts is wel heel dapper.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Just lucky I guess
En Kluts is maar een klein meisje he, zijn zat mannen die het winnen van d'r
Het waren 2 geweldige dagen!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond het wel leuk dat ik iets kreeg, had ik niet verwacht na die 2 mnd
Alleen dat gedichtje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd het idee dat ik de inkt proef als ik dat soort sigaretten rookquote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
\
True, nodig niet. Maar een leuk extraatje is het zeker.
Stikem een crush op je?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond het wel leuk dat ik iets kreeg, had ik niet verwacht na die 2 mnd
Alleen dat gedichtje!!
Dat zal ik nimmer ontkennen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar Kluts is wel heel dapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |