Waarom deel je dat nou weer? Nu heb ik allerlei beelden in mijn hoofdquote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij een associatie waar weinig scheermesjes aan te pas komen.
Met bovenstaande.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef Belsezar het volgende:
Waarom deel je dat nou weer? Nu heb ik allerlei beelden in mijn hoofd
22 ben je pas?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag woon ik precies 4 jaar op mezelf
4 jaar? Hou oud ben je dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag woon ik precies 4 jaar op mezelf
Die zie je bij mij on stage alquote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog hoor je dan iets in de vorm van een string oid te zien.
31quote:
Hmm, dan had ik wel wat volwassener gedrag van je verwachtquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, dan had ik wel wat volwassener gedrag van je verwacht
Ben jij 31?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
31
Ik ben EN laat uit huis gegaan EN vanuit huis meteen gaan samenwonen.
We hadden hier laatst nog een meisje van 13...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
pfft het is dat ik van mammie met vreemde mag praten op internet. maar anders was ik hier niet hoor!
Je bent een brave knulquote:Op donderdag 29 april 2010 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft het is dat ik van mammie met vreemde mag praten op internet. maar anders was ik hier niet hoor!
je werkt al vanaf je 12e?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben jij 31?
Ik woon al 8 jaar op mezelf. En ik werk al 10 jaar.
Ja, met bijbaantjes meegeteld werk ik al vanaf mijn 13e ja. Maar ik werk fulltime vanaf mijn 16e.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk al te lang, ben op mijn 14e begonnen bij AH.
Mijn allereerste baan, incl bijbaantjes, was toen ik 23 wasquote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, met bijbaantjes meegeteld werk ik al vanaf mijn 13e ja. Maar ik werk fulltime vanaf mijn 16e.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
We hadden hier laatst nog een meisje van 13...
ik ben bang om een baan te krijgen , voelt gewoon niet zo goed elke dag vroeg op. krijg het alleen voor elkaar met veel koffie.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn allereerste baan, incl bijbaantjes, was toen ik 23 was
Alles boven de 11 beslist zelf.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zie wat je insinueert nee... een omgekeerde 12 met een 13
dan staan er wat blauwen voor mn deur. Daarnaast 13 hebben nog niet die volle cup in je handen. Maar zoals de wijs gaat :"Dichter bij de nul , strakker om de lul"
Mooie wijsheden iddquote:Op donderdag 29 april 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alles boven de 11 beslist zelf.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Enzovoorts.
Ik weet het, zo onnatuurlijk he?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben bang om een baan te krijgen , voelt gewoon niet zo goed elke dag vroeg op. krijg het alleen voor elkaar met veel koffie.
quote:
Ja je moet iets doen voor andere en je word er pas naderhand voor betaalt!quote:
Waarom denk je dat op elk kantoor zoveel koffie wordt gedronken?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben bang om een baan te krijgen , voelt gewoon niet zo goed elke dag vroeg op. krijg het alleen voor elkaar met veel koffie.
Reden genoeg om nog even werkloos te blijven?!quote:
oh ok dan woon ik bijna 2 jaar op mezelf en nog nieteens alleenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb meer ervaring met samenwonen dan met alleen wonen.
Das waarquote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet iets doen voor andere en je word er pas naderhand voor betaalt!![]()
Het hele idee is raar. Maar het geeft voldoening als je eenmaal dat geld op zak hebt . of als je klaar bent met een dag hard werken.
Neuh, ik kan niet meer uitslapen tegenwoordigquote:Op donderdag 29 april 2010 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Reden genoeg om nog even werkloos te blijven?!
Maar je krijgt er wel wat voor terugquote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Neuh, ik kan niet meer uitslapen tegenwoordigRond een uur of 8 ben ik wakker.
Als er gras op de mat ligt, mag er op gespeeld worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
Alles boven de 11 beslist zelf.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Enzovoorts.
crosspostingquote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het laatste dat je per post kreeg?
Ik ben verliefd op 't meisje van de oliebollen kraam, ritsie bie ritsie ba ritsie BOEM!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hey, Marloes, ik wil met je onder de douche...heja heja ho....
Het is gejat.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hey, Marloes, ik wil met je onder de douche...heja heja ho....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |