Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan flink aan het huilen zijn na zondag.
Ik heb dat ook met veel nummers. Vooral toen ik nog Engels kreeg 2 jaar terug. Met een klasgenoot hadden we altijd weer wat liedjes in ons hoofd n.a.v. 1 woordje.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de irritante gewoonte dat nummers mij te binnen schieten bij bepaalde situaties. Als ik mijn sleutels kwijt ben en weer terugvind, heb ik steevast I got the key in mijn hoofd.
Voor ons is het doek gevallenquote:
Jaren 90, absoluut. En de meer underground muziek van daarna.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef Kreator het volgende:
Ik ben een kind van de jaren 80, dus dat is mijn muziek. Begin jaren 90 ook wel.
Ik ging dus alle oude vinyl singletjes af van mijn ouders. Er ligt ergens nog een eerste druk van chubby checkers lets twist again. Helemaal kapotgedraaid door mij hehequote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Tussen 1994 en 2000 luisterde ik niets anders dan dit soort troep :
Het Motown gebeuren?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ging dus alle oude vinyl singletjes af van mijn ouders. Er ligt ergens nog een eerste druk van chubby checkers lets twist again. Helemaal kapotgedraaid door mij hehe
Motownquote:
Hardcore 100!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fucking briljant deze, Eazy-E is DE man.
Die CD luister ik nog altijd !
x2quote:
probeer Nero opnieuw te installen?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Snap er niets van. Waarom heeft mijn laptop laatste tijd steeds gezeik met cd's branden.Nu staat het belangrijkste en tofste nummer aller tijden maar half op de cd.
Moet ik je een filmpje geven met het bewijs dat dat toch echt niet zo is?quote:
Heb ik echt helemaal niets mee. Geinig als het langskomt bij de bekende tv programma's over muziek maar zelf niet de behoefte ernaar te luisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
buffer fouten of brakke laz0r!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Snap er niets van. Waarom heeft mijn laptop laatste tijd steeds gezeik met cd's branden.Nu staat het belangrijkste en tofste nummer aller tijden maar half op de cd.
Ik brand altijd via Itunes.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
drukte yay!![]()
[..]
probeer Nero opnieuw te installen?![]()
Ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik je een filmpje geven met het bewijs dat dat toch echt niet zo is?![]()
I'm a star.
Goede woordkeuze angelekkequote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik je een filmpje geven met het bewijs dat dat toch echt niet zo is?![]()
I'm a star.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom?
Nah ja...beter dan een string die er nog eens boven zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't know. Kreeg een melding over iets...weet niet meer wat.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
buffer fouten of brakke laz0r!![]()
Ik kocht in 1996 mijn eerste Thunderdome-cd.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fucking briljant deze, Eazy-E is DE man.
Die CD luister ik nog altijd !
http://portableapps.com/apps/utilities/infrarecorder_portablequote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik brand altijd via Itunes.![]()
[..]
Ja!
Waarom?
Dat is een goeie vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ow. Uh.quote:
Waarom?
omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat heb ik met alle vormen van house. Vrienden hebben me ooit naar een of ander gabberhol meegenomen, kaartje voor me gekocht enzo, drankej voor me gehaald. 20 minuten later liep ik alweer naar huisquote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik echt helemaal niets mee. Geinig als het langskomt bij de bekende tv programma's over muziek maar zelf niet de behoefte ernaar te luisteren.
Waarom?
Ga je nou ook voor de gangsterlook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik zal het onthouden voor je.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Uh.
Jamaar dat staat thuis (Cranberries - You & Me)
Maar...maar...maar. Het zou niet nodig moeten zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://portableapps.com/apps/utilities/infrarecorder_portable
Probeer die eens. Die klooit niet met je pc! Zo erop, zo eraf!
iTunesquote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor je.![]()
[..]
Maar...maar...maar. Het zou niet nodig moeten zijn.
Ik snap dat niet, dat gebeurt mij echt nooitquote:
Zo erg is het nou toch ook weer niet, ok je ziet een stukje van dr kont, in die houding redelijk te verwachtenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, dat gebeurt mij echt nooit
Of wel vaker alleen dan zijn er geen foto's van?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
moet je je broek maar optrekken voordat je gras gaat afplakken/opmeten wat doe je eigenlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Broek op je knieën en onderbroek tot onder je oksels! Shirt bedrukt met je eigen buurt & je roach clip aan je lip! Jeweettog?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ok, er is geen ondergoed te zien met overduidelijk het merk erop. Je hebt een puntquote:Op donderdag 29 april 2010 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Gangsterlook? Ik dacht meer aan bouwvakkerlook bij die foto.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het nou toch ook weer niet, ok je ziet een stukje van dr kont, in die houding redelijk te verwachten.
jij bent het ook nietquote:Op donderdag 29 april 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook weinig moeite mee trouwens.
Dan nog hoor je dan iets in de vorm van een string oid te zien.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het nou toch ook weer niet, ok je ziet een stukje van dr kont, in die houding redelijk te verwachten.
het is een natuurmeisje, dat zie je zoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog hoor je dan iets in de vorm van een string oid te zien.
Roach clip! Dat heb ik lang niet gehoord zeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Broek op je knieën en onderbroek tot onder je oksels! Shirt bedrukt met je eigen buurt & je roach clip aan je lip! Jeweettog?
Dat vind ik eigenlijk 10x erger! Beter wat naakte billen dan het zicht op een roze kontflosser!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog hoor je dan iets in de vorm van een string oid te zien.
Opa is inmiddels OG!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Roach clip! Dat heb ik lang niet gehoord zeg.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een natuurmeisje, dat zie je zo.
Als die domme amerikanen nou eens een tip zouden gaan gebruiken in hun joints. Neuh we pakken wel een tangetjequote:
Ik krijg daarbij een associatie waar weinig scheermesjes aan te pas komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een natuurmeisje, dat zie je zo.
Ik zie geen haar op die fotoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij een associatie waar weinig scheermesjes aan te pas komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |