Ahh dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het toen een ontzettend leuk nummer. Maar dat was 1996.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dinertje bij de lokale synagoog!
Ik hoop met allemaal sippe gezichten.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Cool, maandag zit ik aan tafel met de Ajax-selectie.
Ik was 11 en vond het juist zo hip van mezelf dat ik muziek leuk vond waar twintigers op aan het dansen waren en zulks.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh dat.
Nee vrijwel alle vormen van house zijn niks voor mij, dus destijds had ik dit nummer altijd weggezapt na de eerst 3 seconden
Goyquote:
hippe zeeuwquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was 11 en vond het juist zo hip van mezelf dat ik muziek leuk vond waar twintigers op aan het dansen waren en zulks.
Was ook uit de tijd van The summer is magic! Is magic! Wooohooo, the summer is magic!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ook leuk nummerTijd dat ik muziek pas interessant begon te vinden.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was ook uit de tijd van The summer is magic! Is magic! Wooohooo, the summer is magic!
Maar tegenwoordig hou ik toch van andere muziek.
Plus dat Amber gewoon een leuk mokkel was, die eigenlijk opera zong maar pop leuker vondquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was 11 en vond het juist zo hip van mezelf dat ik muziek leuk vond waar twintigers op aan het dansen waren en zulks.
Ik vind oude muziek vaak veel leuker dan muziek van de jaren 90 en later. Vroeger alquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ghehehe, jaaaa!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was ook uit de tijd van The summer is magic! Is magic! Wooohooo, the summer is magic!
Mijn liefde qua muziek ligt wel bij 60/70 maar kan soms dingen uit 80's ook wel waarderen en heb muziek van nu.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind oude muziek vaak veel leuker dan muziek van de jaren 90 en later. Vroeger alIk was ook nogal een vreemde vogel rond 95/96. Een jaar alleen thuis als je 16 bent en dan niet naar gabberfeesten ofzo gaan
Dude...je zingt vals.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe, jaaaa!
En:
The summer is crazyyyy, aha, lalalalaaaaa
I've got the keeheeeeey, I've got teh scerheeheeheeeeeet
En ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef El_Matador het volgende:
Ang3ll3tj3 is al net zo vrolijk als ik.
Ik ook hoor. Juweeltjes uit de oude doos.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.Maar heel stiekem zit ik op youtube weleens muziek uit die tijd te luisteren...
![]()
Nostalgie enzo.
Ik kan ook echt zeggen dat ik werkelijk nog nooit op een feest ben geweest. Festivals, parkpop, concerten, etc wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn liefde qua muziek ligt wel bij 60/70 maar kan soms dingen uit 80's ook wel waarderen en heb muziek van nu.
Maar gabber was toen al zo fout en is het nu ook nogMijn broertje heeft een gabbertijd gehad (ok, hij is dan van 1987) maar heeft dat in 2000 gelukkig al losgelaten.
Jaaaaaaa!!!! Dat dan weer welquote:
Ik heb de irritante gewoonte dat nummers mij te binnen schieten bij bepaalde situaties. Als ik mijn sleutels kwijt ben en weer terugvind, heb ik steevast I got the key in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe, jaaaa!
En:
The summer is crazyyyy, aha, lalalalaaaaa
I've got the keeheeeeey, I've got teh scerheeheeheeeeeet
En ik vind het dus allemaal crapquote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Juweeltjes uit de oude doos.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik hoop dat ze dan flink aan het huilen zijn na zondag.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Cool, maandag zit ik aan tafel met de Ajax-selectie.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan flink aan het huilen zijn na zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |