Ga je mee tourenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
Nee, dat kan je niet makenquote:
Zelden?quote:
dat zijn dan die kerenquote:
quote:
Check.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De tijd kruipt...niet normaal.
Groetjes,
Krea.
Waar gaan we heen? En wel als het goed weer is dan he?quote:
En veuls te oud voor jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
Thx![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.
Op welke verdieping werk je?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
Ik wil naar huis!Of gewoon dood.
Ik zei toch thx? Ik stak mijnquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
ik stem voor het laatstequote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
Net gepland voor zaterdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Kapper, dat wilde ik vanmiddag doen. Gaat 'm niet worden. Zaterdag maar dan.
Dramaqueen!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
dat oud valt best meequote:
mooi boulevardje opzoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? En wel als het goed weer is dan he?
samen klessebesse bij de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net gepland voor zaterdag.
Ga je ook in Haarlem?
klopt. en ook 34 jaar ouderquote:
moest ik er ook een reden bij opgeven?quote:
Haha, nee wordt Hoofddorp of Aalsmeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
Net gepland voor zaterdag.
Ga je ook in Haarlem?
Een woonboulevard?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi boulevardje opzoekenuiteraard!
Dan moet in je in een ander topic zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef DerUberMensch het volgende:
Iemand nog behoefte aan wat leuke turkenmoppen uit den oude doosch?
Het Turkentopic!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan moet in je in een ander topic zijn
Ja klopt, ik doel op de pogingen om sex erin te krijgenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei toch thx? Ik stak mijnop?
En waar kap je dan precies mee?
Klinkt goed! Moeten maar eens ff smsen en wat afspreken!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi boulevardje opzoekenuiteraard!
Murat O is in het nieuws en het begint al. Je bent snel zegquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef DerUberMensch het volgende:
Iemand nog behoefte aan wat leuke turkenmoppen uit den oude doosch?
Kapper, daar ben ik vorige week al geweest. Dus daar ben ik weer mooi vanaf voorlopig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zus straks maar aankijken voor een nieuw laagje zwart en een nieuw laagje blond
Topquote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Klinkt goed! Moeten maar eens ff smsen en wat afspreken!
Ang3l uitnodigen voor bij de volgende meet was een poging om seks erin te krijgen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja klopt, ik doel op de pogingen om sex erin te krijgen
ik kom nooit bij de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Kapper, daar ben ik vorige week al geweest. Dus daar ben ik weer mooi vanaf voorlopig.
Ik Haarlem uiteraard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee wordt Hoofddorp of Aalsmeer waarschijnlijk
Nee, nee jongedame. Daar doelde ik met die opmerking niet over.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ang3l uitnodigen voor bij de volgende meet was een poging om seks erin te krijgen?
Wat een luxe! Niet dat ik ver moet, want die zit hier om de hoek.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kom nooit bij de kapper![]()
de kapper woont bij mij thuis
Jij ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik Haarlem uiteraard.![]()
Weekend! Have fun iedereen
Babe!quote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
Ik Haarlem uiteraard.![]()
Weekend! Have fun iedereen
Hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |