Ik ga vanmiddag naar het bos.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Freundin van me gaat morgen naar Bosnië. En ik wil meeeeeeeeee.
Mensen praten dit dat.quote:
Hoe, met wie, waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga trouwens van de zomer Spanje en Portugal doorkruisen. Van Valencia naar Lissabon.
Ik heb zo college. Maar moet dus eerst 2u wachten voordat ik m'n gezicht kan wassen en m'n lenzen in kan doen.quote:
Droomvakantie.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met de auto, met homies, omdat het kan.
Chill, chillquote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was dan naar Scandinavië gereden ofzo. Of Oost-Europa.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was dan naar Scandinavië gereden ofzo. Of Oost-Europa.
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was dan naar Scandinavië gereden ofzo. Of Oost-Europa.
Ik wil ook nog een keer naar Lissabonquote:Op donderdag 29 april 2010 11:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga trouwens van de zomer Spanje en Portugal doorkruisen. Van Valencia naar Lissabon.
GOED IDEE TOKquote:
Indo'squote:
Hehe, dit otis toch.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je ook hierheen gaan:
[ afbeelding ]
als je ook hierheen kan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je ook hierheen gaan:
[ afbeelding ]
als je ook hierheen kan![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit in Portugal geweest hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar dezelfde landen bezoeken.
Kauw op je cola?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb honger maar heb geen eten mij me. Alleen cola.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar dezelfde landen bezoeken.
Sowieso op vakantie gaan.quote:
Ik heb al genoeg andere interessante steden en landen gezien. Bovendien is het budget van mijn vriendinnen niet oneindig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg andere interessante steden en landen gezien. Bovendien is het budget van mijn vriendinnen niet oneindig.
Ooh maar ze hebben wel geld voor bacotjes van 20 euro op Ibizaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg andere interessante steden en landen gezien. Bovendien is het budget van mijn vriendinnen niet oneindig.
Je kunt ook drinken halen in supermarkten hoor?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh maar ze hebben wel geld voor bacotjes van 20 euro op Ibiza?
OOOOH, BURN!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh maar ze hebben wel geld voor bacotjes van 20 euro op Ibiza?
Je weet het.quote:
Oh wat gewaagd, party party joh als je dan in de kroeg 4 uur lang aan één cola'tje staat te nippenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt ook drinken halen in supermarkten hoor?
Je hebt toch oneindig veel geld?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Smart_ass het volgende:
Maar vast al vaak genoeg in Zuid-Europa. Maargoed, moet jij weten. Jij weet zelf ook wel dat het in Warschau niet altijd regent. Plus dat het daar tig keer goedkoper is.
Wat begrijp jij niet aan het woord supermarkt?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh wat gewaagd, party party joh als je dan in de kroeg 4 uur lang aan één cola'tje staat te nippen
Wat begrijp jij niet aan het woord vakantie? Als je de hele tijd voor je hotel gaat zitten met drinken uit de buurtsuper lijkt dat me niet echt de definitie van vakantie vieren.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord supermarkt?
Dan klopt die zin toch nog?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord supermarkt?
Maar jij kwijlt bij de gedachte dat het in Warschau " tig keer goedkoperquote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Genoeg. Maar mijn vriendinnen niet allemaal.
Wie zegt dat we wat doen?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord vakantie? Als je de hele tijd voor je hotel gaat zitten met drinken uit de buurtsuper lijkt dat me niet echt de definitie van vakantie vieren.
Je kan toch indrinken, naar je bestemming en daar 1 a 2 drankjes doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord vakantie? Als je de hele tijd voor je hotel gaat zitten met drinken uit de buurtsuper lijkt dat me niet echt de definitie van vakantie vieren.
Dat was het punt niet. Otis maakte Warschau soort van belachelijk door lelijke foto's te posten waar het regent etc. En ik zei dat het daar leuk is in de zomer, en bovendien ook nog eens goedkoper ja. En?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jij kwijlt bij de gedachte dat het in Warschau " tig keer goedkoper" is.
Niet alles afschuiven op je vriendinnen.
Hahaha nee maar jij lijkt een beetje te onderschatten hoeveel uitgaan daar kost, het lijkt me dat je wel uit wil en voor je in Ibiza ergens binnen bent ben je al minimaal 25 euro verder..quote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wie zegt dat we wat doen?Bovendien was de reis vrij goedkoop, het is echt niet zo dat wel met 0 euro aankomen daar hoor.
Voor 2 (alcoholische) drankjes ben je alsnog minimaal 30 euro kwijtquote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan toch indrinken, naar je bestemming en daar 1 a 2 drankjes doen.
Ik weet zelf ook wel drinken daar in die clubs niet te betalen is, daarom zei ik dat je ook drinken kunt halen in de supermarkt voor normale prijzen. Zoals wd ook al zei. Als je dan in die clubs bent hoef je niet meer heel veel geld uit te geven aan drank.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee maar jij lijkt een beetje te onderschatten hoeveel uitgaan daar kost, het lijkt me dat je wel uit wil en voor je in Ibiza ergens binnen bent ben je al minimaal 25 euro verder..
Maar verder is Ibiza ongetwijfeld gaaf dus mij hoor je er verder ook niet over
Oh jij bent de uitgaansexpert van Ibiza natuurlijk, excuse me hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 2 (alcoholische) drankjes ben je alsnog minimaal 30 euro kwijt
Maar je krijgt het niet zeker.quote:
Ik ken genoeg mensen die er heen zijn geweest ja, en de prijzen daar vallen soms vies tegen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh jij bent de uitgaansexpert van Ibiza natuurlijk, excuse me hoor.
Ja maar dan krijg je dat je zo langzaam nuchterder wordt en dat is kutquote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook wel drinken daar in die clubs niet te betalen is, daarom zei ik dat je ook drinken kunt halen in de supermarkt voor normale prijzen. Zoals wd ook al zei. Als je dan in die clubs bent hoef je niet meer heel veel geld uit te geven aan drank.
Bovendien zijn er ook goedkopere uitgaansmogelijkheden.
Ja soms, dus lang niet altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die er heen zijn geweest ja, en de prijzen daar vallen soms vies tegen.
[..]
Ja maar dan krijg je dat je zo langzaam nuchterder wordt en dat is kut![]()
Mensen die betweterig doen en er niet eens iets vanaf weten. Da's erger.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:44 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die betweterig doen terwijl ze zelf niet eens naar Ibiza zijn geweest.
Jij zei het, ik dacht het.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:44 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die betweterig doen terwijl ze zelf niet eens naar Ibiza zijn geweest.
Zoals jij dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die betweterig doen en er niet eens iets vanaf weten. Da's erger.
Ooit eens 170 euro uitgegeven in een discotheek in Berlijn, maar toen ik nuchter werd vond ik het toch wel zonde van m'n geld.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef Bragi het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zoveel geld willen uitgeven aan drank.Dat je betaalt voor dure entree kan ik nog wel inkomen, maar drank... Ik snap ook wel dat het soms niet anders kan als je eenmaal binnen bent en wil drinken, maar toch.
Heb ooit in Italië 7 euro betaald voor een flesje Heineken.
Nee.quote:
WTF!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit eens 170 euro uitgegeven in een discotheek in Berlijn, maar toen ik nuchter werd vond ik het toch wel zonde van m'n geld.
Daarom gewoon drugs, is veel goedkoper en leuker
Het is ook niet zo dat we allemaal zo sloeberig zijn dat we helemaal geen drank kunnen betalen. Maar we gaan echt niet alleen maar naar die grote bekende clubs, en bij kleinere minder bekende clubs enzo liggen de prijzen ook lager.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die er heen zijn geweest ja, en de prijzen daar vallen soms vies tegen.
[..]
Ja maar dan krijg je dat je zo langzaam nuchterder wordt en dat is kut![]()
Dat moet jouw "zoals jij dus" als reactie op mijn "Mensen die betweterig doen en er niet eens iets vanaf weten" onderbouwen, HOE?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje kankeren op dat arme schaap. Als ze daar heen wil doet ze dat toch lekker.
Die zijn op weg naar Parijs.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dit trouwens, heel de infrastructuur in Almelo werd belemmerd door ellendige trekkers.
Niks van aantrekken hoor, ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we allemaal zo sloeberig zijn dat we helemaal geen drank kunnen betalen. Maar we gaan echt niet alleen maar naar die grote bekende clubs, en bij kleinere minder bekende clubs enzo liggen de prijzen ook lager.
Okay.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we allemaal zo sloeberig zijn dat we helemaal geen drank kunnen betalen. Maar we gaan echt niet alleen maar naar die grote bekende clubs, en bij kleinere minder bekende clubs enzo liggen de prijzen ook lager.
Wat nou onderbouwen? Net of jij jouw kennis over Ibiza kunt onderbouwenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat moet jouw "zoals jij dus" als reactie op mijn "Mensen die betweterig doen en er niet eens iets vanaf weten" onderbouwen, HOE?
Vanochtend ook weer lekker 30 achter een vrachtwagen kunnen rijden die overigens ook nog eens water oid lekte waardoor mijn net gewassen bolide alweer onder de vuige spetters zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dit trouwens, heel de infrastructuur in Almelo werd belemmerd door ellendige trekkers.
Tof! Ik zat zo een beetje te googlen en alles, je hebt daar ook wel echt mooie stranden.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Ibiza, Smart_ass. Met mijn nicht, die heeft daar connecties, ze gaat elk jaar.
Want zonder die connecties is Ibiza een no go?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Ibiza, Smart_ass. Met mijn nicht, die heeft daar connecties, ze gaat elk jaar.
Wait, wat? Bragi is ook indo?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou onderbouwen? Net of jij jouw kennis over Ibiza kunt onderbouwen?
Je probeert gewoon een wit voetje bij BT te halen, kut indo.
Gaaf.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef reetveter het volgende:
Ibiza. Rocken in het oostblok in downtown
. Praag, Budapest, Zagreb, Ljubljana en als eindbestemming het zuidelijke Rimini.
De schavuiten! Maar ze rijden nu ook constant hier voor het huis langs. Of het nu is omdat ze met een nieuwe wijk hier bezig zijn oid, maar het stoort me enorm.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanochtend ook weer lekker 30 achter een vrachtwagen kunnen rijden die overigens ook nog eens water oid lekte waardoor mijn net gewassen bolide alweer onder de vuige spetters zit.
Waar zie jij mij enige kennis over Ibiza etaleren???quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou onderbouwen? Net of jij jouw kennis over Ibiza kunt onderbouwen?
Je probeert gewoon een wit voetje bij BT te halen, kut indo.
Ewaaaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er nog vette plannen voor koninginnenacht?
Ik ga minderjarige meisjes hosselen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
Das ook gaaf idd.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef reetveter het volgende:
Ibiza. Rocken in het oostblok in downtown
. Praag, Budapest, Zagreb, Ljubljana en als eindbestemming het zuidelijke Rimini.
Ik ga mooi TinyChatten. Lang leve de Republiek.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |