Het is ook niet zo dat we allemaal zo sloeberig zijn dat we helemaal geen drank kunnen betalen. Maar we gaan echt niet alleen maar naar die grote bekende clubs, en bij kleinere minder bekende clubs enzo liggen de prijzen ook lager.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die er heen zijn geweest ja, en de prijzen daar vallen soms vies tegen.
[..]
Ja maar dan krijg je dat je zo langzaam nuchterder wordt en dat is kut![]()
Dat moet jouw "zoals jij dus" als reactie op mijn "Mensen die betweterig doen en er niet eens iets vanaf weten" onderbouwen, HOE?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje kankeren op dat arme schaap. Als ze daar heen wil doet ze dat toch lekker.
Die zijn op weg naar Parijs.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dit trouwens, heel de infrastructuur in Almelo werd belemmerd door ellendige trekkers.
Niks van aantrekken hoor, ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we allemaal zo sloeberig zijn dat we helemaal geen drank kunnen betalen. Maar we gaan echt niet alleen maar naar die grote bekende clubs, en bij kleinere minder bekende clubs enzo liggen de prijzen ook lager.
Okay.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we allemaal zo sloeberig zijn dat we helemaal geen drank kunnen betalen. Maar we gaan echt niet alleen maar naar die grote bekende clubs, en bij kleinere minder bekende clubs enzo liggen de prijzen ook lager.
Wat nou onderbouwen? Net of jij jouw kennis over Ibiza kunt onderbouwenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat moet jouw "zoals jij dus" als reactie op mijn "Mensen die betweterig doen en er niet eens iets vanaf weten" onderbouwen, HOE?
Vanochtend ook weer lekker 30 achter een vrachtwagen kunnen rijden die overigens ook nog eens water oid lekte waardoor mijn net gewassen bolide alweer onder de vuige spetters zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dit trouwens, heel de infrastructuur in Almelo werd belemmerd door ellendige trekkers.
Tof! Ik zat zo een beetje te googlen en alles, je hebt daar ook wel echt mooie stranden.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Ibiza, Smart_ass. Met mijn nicht, die heeft daar connecties, ze gaat elk jaar.
Want zonder die connecties is Ibiza een no go?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Ibiza, Smart_ass. Met mijn nicht, die heeft daar connecties, ze gaat elk jaar.
Wait, wat? Bragi is ook indo?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou onderbouwen? Net of jij jouw kennis over Ibiza kunt onderbouwen?
Je probeert gewoon een wit voetje bij BT te halen, kut indo.
Gaaf.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef reetveter het volgende:
Ibiza. Rocken in het oostblok in downtown
. Praag, Budapest, Zagreb, Ljubljana en als eindbestemming het zuidelijke Rimini.
De schavuiten! Maar ze rijden nu ook constant hier voor het huis langs. Of het nu is omdat ze met een nieuwe wijk hier bezig zijn oid, maar het stoort me enorm.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanochtend ook weer lekker 30 achter een vrachtwagen kunnen rijden die overigens ook nog eens water oid lekte waardoor mijn net gewassen bolide alweer onder de vuige spetters zit.
Waar zie jij mij enige kennis over Ibiza etaleren???quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou onderbouwen? Net of jij jouw kennis over Ibiza kunt onderbouwen?
Je probeert gewoon een wit voetje bij BT te halen, kut indo.
Ewaaaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er nog vette plannen voor koninginnenacht?
Ik ga minderjarige meisjes hosselen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
Das ook gaaf idd.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef reetveter het volgende:
Ibiza. Rocken in het oostblok in downtown
. Praag, Budapest, Zagreb, Ljubljana en als eindbestemming het zuidelijke Rimini.
Ik ga mooi TinyChatten. Lang leve de Republiek.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |