quote:Op donderdag 29 april 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je ook hierheen gaan:
[ afbeelding ]
als je ook hierheen kan![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit in Portugal geweest hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar dezelfde landen bezoeken.
Kauw op je cola?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb honger maar heb geen eten mij me. Alleen cola.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar dezelfde landen bezoeken.
Sowieso op vakantie gaan.quote:
Ik heb al genoeg andere interessante steden en landen gezien. Bovendien is het budget van mijn vriendinnen niet oneindig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg andere interessante steden en landen gezien. Bovendien is het budget van mijn vriendinnen niet oneindig.
Ooh maar ze hebben wel geld voor bacotjes van 20 euro op Ibizaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg andere interessante steden en landen gezien. Bovendien is het budget van mijn vriendinnen niet oneindig.
Je kunt ook drinken halen in supermarkten hoor?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh maar ze hebben wel geld voor bacotjes van 20 euro op Ibiza?
OOOOH, BURN!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh maar ze hebben wel geld voor bacotjes van 20 euro op Ibiza?
Je weet het.quote:
Oh wat gewaagd, party party joh als je dan in de kroeg 4 uur lang aan één cola'tje staat te nippenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt ook drinken halen in supermarkten hoor?
Je hebt toch oneindig veel geld?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Smart_ass het volgende:
Maar vast al vaak genoeg in Zuid-Europa. Maargoed, moet jij weten. Jij weet zelf ook wel dat het in Warschau niet altijd regent. Plus dat het daar tig keer goedkoper is.
Wat begrijp jij niet aan het woord supermarkt?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh wat gewaagd, party party joh als je dan in de kroeg 4 uur lang aan één cola'tje staat te nippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |