das die pedo toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 02:18 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Hahaha en zelfs Marcel Roubos post in de slowchat.
Is nu een stuk minder leuk geworden he jongens?
Dat. Rembrandt zou zich in zijn eigen graf omdraaien.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:20 schreef Frishe het volgende:
Wat een ongelofelijke kut paint in de OP.
Euh. Nee ik hou slechts van jongen leuken damens.quote:
niet van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 29 april 2010 02:23 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Euh. Nee ik hou slechts van jongen leuken damens.
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:14 schreef wise het volgende:
laatste dag werken. Morgen vrij [ afbeelding ]
Werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:14 schreef wise het volgende:
laatste dag werken. Morgen vrij [ afbeelding ]
luilakquote:Op donderdag 29 april 2010 09:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Werken.Ik lach je uit vanuit mijn bed.
kom ik zo naar je toe. Ok¿quote:
Ga jij er maar even op zitten en dan spoor ik ze wel aan, good luckquote:
Alsof ik geen ervaring met paarden hebquote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga jij er maar even op zitten en dan spoor ik ze wel aan, good luck.
Wel?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik geen ervaring met paarden heb
Ik lach jou uit, vanaf het werk met mijn maandsalaris al FOK!kend.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Werken.Ik lach je uit vanuit mijn bed.
Ja hoor. Maar als klein NG'tje zeker?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een aangename verrassing he
Mwah, valt wel mee. M'n vader heeft paarden, en af en toe rij ik daar weleens opquote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als klein NG'tje zeker?
Ik ga zo maar even een terrasje doen. Dat college van vandaag kan me gestolen worden met dit weer.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook echt gewoon stage met zulks heerlijk weer![]()
Wie wilt mij vermaken?hihihihihihih
Ik verdien meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lach jou uit, vanaf het werk met mijn maandsalaris al FOK!kend.
quote:
Ik lach jou dubbel uit, want ik hoef niet eens op mijn werk te komen en ik verdien geld.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lach jou uit, vanaf het werk met mijn maandsalaris al FOK!kend.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
Mourinho is echt een baasquote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey Mourinho's kontmaatje is er ook weer.
Gister was ik echt pissed off, maar vanochtend moest ik wel lachen om die übertroll actie.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mourinho is echt een baas. Jammer dat ie bij Inter zit want dat is een kutclub.
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mourinho is echt een baas. Jammer dat ie bij Inter zit want dat is een kutclub.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Nou, ik gebruik gewone nivea omdat die Q10 kankerduur is, maar ik heb ook heel lichte Q10 bruiningscrême voor de winter die ik heel soms op doe.![]()
Dat was het?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef Japsnars het volgende:
Om de quote iig niet kwijt te raken:
[..]
Sneijder @0:28.quote:
Prandelliquote:Op donderdag 29 april 2010 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een bazencoach
Da's ook een klassiek voorbeeld van een strontmongool.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sneijder @0:28.Die wist van blijdschap ook niet wat 'ie moest doen volgens mij.
Ja.quote:
Die crew moet door het stof heen zeg ik je.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja.
En ik had er vorige week nog een slogan à la TOP-oss erboven gezet:
ALS JE UIT NEDERLAND KOMT DAN BEN JE VOOR ORANJE
Jongen, niet zo haten!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's ook een klassiek voorbeeld van een strontmongool.
Boeiend, blijft een miezerig kutventje.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jongen, niet zo haten!Hij helpt ons dadelijk wel naar de finale, ja.
Genoeg kansen, daarnaast stond inter op een kluitje voor het goal. Daar kom jij ook niet doorheen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Barcelona een uur lang tegen 10 man en alsnog amper kansen gecreëerd![]()
.
Wat wil je anders? Thuis win je met 3-1, en uit tegen Barca ga je dan echt niet volop de aanval en al helemaal niet als je na 28 minuten al met 10 man moet spelenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Genoeg kansen, daarnaast stond inter op een kluitje voor het goal. Daar kom jij ook niet doorheen.
wiequote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die shit praten over Robben, Sneijder, van Persie, Nigel de Jong, van Bommel, van der Vaart of Heitinga![]()
![]()
.
Heeft Inter dus goed gedaan met 10 man tegen 'het beste team van de wereld'. Zoveel kansen vond ik Barça niet krijgen hoor. Iedere keer die hoge ballen van de zijkant die zonder problemen werden weggehaald. Julio Cesar moest één keer echt aan het werk en dat was dat schot van Messi. Verder was het heel weinig hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Genoeg kansen, daarnaast stond inter op een kluitje voor het goal. Daar kom jij ook niet doorheen.
Daar gaat het ook niet om. 't Ging erom dat Otis zei dat hetquote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat wil je anders? Thuis win je met 3-1, en uit tegen Barca ga je dan echt niet volop de aanval en al helemaal niet als je na 28 minuten al met 10 man moet spelen
Mjah, het blijven Italianen, die kunnen verdedigen als beesten.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. 't Ging erom dat Otis zei dat hetis dat Barca tegen tien man speelde en alsnog amper kansen wist te creëren.
De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:33 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die praten alsof ze een voetbalgod zijn en het allemaal beter weten dan de bondscoaches.
Ga het dan lekker zelf even doen als je zo'n geweldig inzicht hebt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |