Ja hoor. Maar als klein NG'tje zeker?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een aangename verrassing he
Mwah, valt wel mee. M'n vader heeft paarden, en af en toe rij ik daar weleens opquote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als klein NG'tje zeker?
Ik ga zo maar even een terrasje doen. Dat college van vandaag kan me gestolen worden met dit weer.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook echt gewoon stage met zulks heerlijk weer![]()
Wie wilt mij vermaken?hihihihihihih
Ik verdien meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lach jou uit, vanaf het werk met mijn maandsalaris al FOK!kend.
quote:
Ik lach jou dubbel uit, want ik hoef niet eens op mijn werk te komen en ik verdien geld.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lach jou uit, vanaf het werk met mijn maandsalaris al FOK!kend.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
Mourinho is echt een baasquote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey Mourinho's kontmaatje is er ook weer.
Gister was ik echt pissed off, maar vanochtend moest ik wel lachen om die übertroll actie.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mourinho is echt een baas. Jammer dat ie bij Inter zit want dat is een kutclub.
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mourinho is echt een baas. Jammer dat ie bij Inter zit want dat is een kutclub.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Nou, ik gebruik gewone nivea omdat die Q10 kankerduur is, maar ik heb ook heel lichte Q10 bruiningscrême voor de winter die ik heel soms op doe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |