Dean kent 'm ja. Wilt ie vast wel graag met je naar toe.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:36 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar het precies ligt, maar misschien kent dean m. Bedankt voor de tip iig jna
Haha, oke oke.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dean kent 'm ja. Wilt ie vast wel graag met je naar toe.
Echt zijn type volk zei ie tegen me
Je hebt geluk dat mn moeder niet Surinaams is anders had je vannacht met 1 oog open moeten slapenquote:
Ik ben wel wat gewend qua slapen+Surinamers hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 00:39 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat mn moeder niet Surinaams is anders had je vannacht met 1 oog open moeten slapen
Ik ook.. Been there, done that. Maarja, geldt nu al voor 3 landen uit Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 29 april 2010 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend qua slapen+Surinamers hoor
Jij blijkbaar welquote:
Niet echt, stijf van de stressquote:
Dat heet gewoon een odol...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:00 schreef Piles het volgende:
Goed nieuws: iedereen heeft het overleefd, en op dit moment wordt er over mijn diploma vergaderd![]()
Vanmiddag weten we meer
[..]
Niet echt, stijf van de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zo'n iemand in een film spelen?"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef L.no het volgende:hey, m'n vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zo'n iemand in een film spelen?
Jawel, je keek.
Hij is super awesome. Ik wil meer weten over m.quote:
Zn bijnaam is prof. Badassquote:Op donderdag 29 april 2010 10:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij is super awesome. Ik wil meer weten over m.
Joa, maar als ik info zoek, dan zie ik de foto met commentaar erover.quote:
Ja als ik z'n echte naam geef staan er straks allemaal groupies voor de deurquote:Op donderdag 29 april 2010 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Joa, maar als ik info zoek, dan zie ik de foto met commentaar erover.
Je vader is een modeontwerper.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als ik z'n echte naam geef staan er straks allemaal groupies voor de deur
Niet stiekem, heb alleen niks toe te voegenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:23 schreef L.no het volgende:
Nu is iedereen stil. Piles zit zeker stiekem mee te lezen.
Ik wil eigenlijk niet weten wat piles aan het doen is met z'n odol. Ik ben namelijk al een beetje misselijk..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:23 schreef L.no het volgende:
Nu is iedereen stil. Piles zit zeker stiekem mee te lezen.
True.quote:
Saai zeg. .quote:Op donderdag 29 april 2010 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet stiekem, heb alleen niks toe te voegen
Aw, sterkte.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weten wat piles aan het doen is met z'n odol. Ik ben namelijk al een beetje misselijk..
Dan zal ik maar geen plaatjes postenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weten wat piles aan het doen is met z'n odol. Ik ben namelijk al een beetje misselijk..
Eigenlijk moet ik gewoon aan het werkquote:Op donderdag 29 april 2010 10:26 schreef L.no het volgende:
Saai zeg. .
Kom eens met een onderwerp waar we over kunnen praten.
Dat hoor je altijd te doen, maar je Fok!t altijd. Waarom nu ineens wél werken?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon aan het werk
Ik Fok niet altijdquote:Op donderdag 29 april 2010 10:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat hoor je altijd te doen, maar je Fok!t altijd. Waarom nu ineens wél werken?
Nope, ben ik al 2 jaar niet geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef jna het volgende:
Ga je nog wel eens naar het archief piles?
Hangt af wat je hebt I guess.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef jna het volgende:
Heeft iemand hier een wondermiddel tegen misselijkheid toevallig ?
Ik denk niet dat hij zwanger isquote:
Dan moet je cola drinken. Maar geen light, want daar zit aspartaam in en dat schijnt een miskraam te kunnen veroorzaken.quote:
Dus als er weer iemand in PUB een topic opent met: "Ben ik zwanger?!" is het advies: veel colalight drinken?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet je cola drinken. Maar geen light, want daar zit aspartaam in en dat schijnt een miskraam te kunnen veroorzaken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als er weer iemand in PUB een topic opent met: "Ben ik zwanger?!" is het advies: veel colalight drinken?
Zoek dat gifje even opquote:Op donderdag 29 april 2010 11:02 schreef PieterBas het volgende:
stomp in de maag schijnt ook te werken![]()
![]()
Oh geen idee, ik houd me er niet zo mee bezig moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat werd toch niet meer gebruikt door Coca Cola
Zijn zusje is al het huis uit. Niet eerlijk dus..quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent vast de slimste van het huis.
Het is een vrouw die hormonen heeft geslikt.. En ja, ik heb die aflevering gezien..quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe ie dat kind door zn urinebuis heeft geperst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is een vrouw die hormonen heeft geslikt.. En ja, ik heb die aflevering gezien..Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is een vrouw die hormonen heeft geslikt.. En ja, ik heb die aflevering gezien..Oh ik dacht dat het echt een man was met alles erop en eraan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
!
Jawel, je keek.
Dat zal m leren!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben toch geen hondHij vroeg er zelf om
Denk je net een potentiële klant gestrikt te hebben om je vingerplantje aan te kunnen verpatsen, wordt ie geplet door een tramquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Boom!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Denk je net een potentiële klant gestrikt te hebben om je vingerplantje aan te kunnen verpatsen, wordt ie geplet door een tramOf hij legt het vingerplantje op de tramrails.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"M'n vingerplantje, wat doe je?!"
- Ja ik heb 'm toch gekocht !!!!111!! xD !Jawel, je keek.
MET TAKKE!!!quote:
Ik heb hem nu 3 keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds nietquote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Piles het volgende:
M'n collega haalde gisteren een Marssss
Hij liet 'm maar even liggen tot ie het stukje kwijt was
Jullie hadden het over Hans Teeuwen, met die boom. Wij hadden het over het stuk van hem met die Marssssquote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3 keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet![]()
Ik dacht dat het aan mij lag, maar gelukkig..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3 keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet![]()
Als ik zo onduidelijk ben is het misschien niet verstandig om aan een handleiding te werken vandaagquote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag, maar gelukkig..
Ik had het jeejmeh niet over Hans Teeuwen, maar over die toffe boom op het Koningspleinquote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie hadden het over Hans Teeuwen, met die boom. Wij hadden het over het stuk van hem met die Marssss
Etcetera bedoel ikquote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het jeejmeh niet over Hans Teeuwen, maar over die toffe boom op het Koningsplein
Isquote:
quote:Wesley Sneijder slaapt in shirt Yolanthe Cabau van Kasbergen
van onze redactie
AMSTERDAM - Als Yolanthe Cabau van Kasbergen van huis is, slaapt Wesley Sneijder in haar t-shirt zodat hij zich niet zo alleen voelt.
*kuch* homoooo *kuch*quote:
Ik weet van Hans Teeuwen en z'n Marssss maar legde de link niet zo heel snelquote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Etcetera bedoel ikMaar jullie kennen je klassiekers niet blijkbaar
Hans Teeuwen stopte hem toch tussen zijn billetjes?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Piles het volgende:
M'n collega haalde gisteren een Marssss
Hij liet 'm maar even liggen tot ie het stukje kwijt was
Ik zag het bovenste stukje van de foto, en ik ga niet verder kijkenquote:
Wanneer begint je stage periode?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, afwijzing gehad van een stageplaats. Ze zijn al voorzien (wat natuurlijk niet zo gek is).
Ze hebben tenminste de moeite genomen om je af te wijzen. Vaak doen ze dat niet eens.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, afwijzing gehad van een stageplaats. Ze zijn al voorzien (wat natuurlijk niet zo gek is).
Jammerquote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Sep.quote:
Ja, dat vind ik ook wel fijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste de moeite genomen om je af te wijzen. Vaak doen ze dat niet eens.
Heb ik voorheen ook gedaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Schrijf/mail je ze of bel je ze? Bij mijn eerste stage heb ik volgens mij 2 adressen gebeld en was ik binnen
Dankje. Ik ga er nu echt keihard aan werken (had ik eerder moeten doen, maar tijd kan ik niet terugdraaien).quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dat is wel jammer inderdaad. Succes met zoeken en vinden dan
Yepquote:
Meerdere mosselen nog wel?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Vnv verse mosselen voor jou als beloning?
Dat zie jij wel zitten zeker hequote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef Milou__ het volgende:
Kun je nu huisje-boompje-beestje beginnen!
Wie niet!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zie jij wel zitten zeker heJe wilt al jaren naar Zeeland verhuizen
We kunnen er wel samen gaan wonenquote:
Ben je me nou aan het hosselenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We kunnen er wel samen gaan wonenHebben we toch nog een beetje randstadgevoel als we de randstad missen!
Ik zei 'samen gaan wonen', niet 'samenwonen'quote:
Wens is de vader van de gedachte hequote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei 'samen gaan wonen', niet 'samenwonen'Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen
So truequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja in een caravan bij 'm in de achtertuin
Word ik trailertrash
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef jna het volgende:
[..]
Die komt er ook wonen. Hangen we een bord op: De 2 J's
Sjon begint toch met een S?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef jna het volgende:
[..]
En dan nemen we een kind, die noemen we SJON. Dan zijn we 3 J's
Zegt dat dan jonge!quote:
En de derde Joost (van Galen jwt!)?quote:
Mwah ik voel me niet echt toppie, al de hele dag misselijk. Op zich wel leuk om te kijken wat gaat gebeuren als ik iemand vol in zn nek kots, maar ik denk dat ik maar pas.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Bravebart het volgende:
Ga je nog naar de stad vanavond Jan? Ik heb verdeurie een vergadering in fucking Leiderdorp straks, dus voor mij gaat het hem niet worden denk ik![]()
Hehehe, als je foto's maakt is het wel puickquote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah ik voel me niet echt toppie, al de hele dag misselijk. Op zich wel leuk om te kijken wat gaat gebeuren als ik iemand vol in zn nek kots, maar ik denk dat ik maar pas.
En wtf, een vergadering in leiderdorp? zit je bij een sekte?
Nicequote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef PieterBas het volgende:
Lijk in Haags kanaal gevonden
Koninginnenach is goed begonnen
It wasn't me!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef PieterBas het volgende:
Lijk in Haags kanaal gevonden
Koninginnenach is goed begonnen
Vechtpartijtje bij NOI netquote:
Zeker ambtenaren van Ministerie van SZWquote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vechtpartijtje bij NOI netGelukkig ramden ze op elkaar in, dus konden wij gewoon vertrekken
Werken daar tegenwoordig ook al petjes?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker ambtenaren van Ministerie van SZW![]()
Die zijn echt ruig
Sociaal als ze zijn hebben ze die ook een baan aangeboden, goed voor de werkgelegenheidquote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werken daar tegenwoordig ook al petjes?
Kom je in mijn trailer wonen als ik 'm naar Zeeland rij?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef Dzjenn. het volgende:
Trailertrash Jenn in the house trailer
Mijn trailer is de mooiste jwt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:49 schreef jna het volgende:
[..]
Kom je in mijn trailer wonen als ik 'm naar Zeeland rij?
Wat veur kleur trailer hedde gij?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:49 schreef jna het volgende:
[..]
Kom je in mijn trailer wonen als ik 'm naar Zeeland rij?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Sociaal als ze zijn hebben ze die ook een baan aangeboden, goed voor de werkgelegenheid
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit er een gekkenhhuis bij Leiden Centraal? Dr komt hier net een gast langs lopen in groene overall, verwilderde blik, middelvingers omhoog, moonwalkend over het zebrapadKomt er een bus aan, neemt hij een of andere gorillahouding aan en begint op het voorraam te bonzen
Dan wordt het dikke party @ Piles?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef Piles het volgende:
Oh, en dank voor de felicitatiesIk wacht nog ff met feestvieren tot ik papiertje echt in handen heb
Ik ken de HZ
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit er een gekkenhhuis bij Leiden Centraal? Dr komt hier net een gast langs lopen in groene overall, verwilderde blik, middelvingers omhoog, moonwalkend over het zebrapadKomt er een bus aan, neemt hij een of andere gorillahouding aan en begint op het voorraam te bonzen
Jawel, maar ik zag het vanaf het perron af gebeuren, dus dat is te ver wegquote:
Wat denk je zellufquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wordt het dikke party @ Piles?
Hij zag er Arisch uitquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb wel familie in Leiden wonen, waarschijnlijk was dat mn oom
Nog maar een weekje met de bus... langs die verkapte tbs inrichtingquote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja 99,9% kans dat die nep isquote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef Bootje84 het volgende:
Yeey! voor het eerst een vrouw die zichzelf zit te verwennen
Wat is überhaupt dat chatroulette?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
Tering hé.. Ze zitten nu al te masturberen voor chatroulette
Ze klikte me gelijk wegquote:
Onder welke steen heb jij geleefd..?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is überhaupt dat chatroulette?
I...I don't know.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd..?
Je wordt willekeurig aan iemand gekoppeld aan iemand terwijl jullie beide je webcam aanhebben. Kan een man zijn, kan een vrouw zijn. Bevalt het je niet, klik je op next en krijg je een nieuw persoon. Vind je het wel leuk kan je chatten met diegene.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat is dus gewoon een nepper geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze klikte me gelijk weg
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd..?
How cute, soort speeddating maar dan gratis en veilig achter een schermpje.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Je wordt willekeurig aan iemand gekoppeld aan iemand terwijl jullie beide je webcam aanhebben. Kan een man zijn, kan een vrouw zijn. Bevalt het je niet, klik je op next en krijg je een nieuw persoon. Vind je het wel leuk kan je chatten met diegene.
Ja alleen heb je dus om de 5 personen een gast ertussen zitten die aan het rukken isquote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
How cute, soort speeddating maar dan gratis en veilig achter een schermpje.
Iiiiiiew!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alleen heb je dus om de 5 personen een gast ertussen zitten die aan het rukken is
Nee vastquote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iiiiiiew!
Dat kan mijn onschuldige jonge ziel niet aan.
Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veelal gewoon volwassen mannenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw, al die pubertjes die zich afrukken.
Indd. Daar mag je namelijk als volwassene, altijd mee aankomen. Te pas en te onpas.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben wij het beter gedaan met onze dirty minds
quote:
Kloon-alert!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Terug van het sporten, zelf een pittig training er van gemaakt.
Dan had luctor een pittige trainingquote:
Stopt ie daar niet altijdquote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef Bravebart het volgende:
Wauw, de trein naar Vlissingen stopt vandaag gewoon opeens extra op Delft; how lovely
Nope, normaal raast hij Delft voorbij en moet je van HS of Rotterdam als je naar Vliss wilquote:
Maar ja, wie wil dat dan ookquote:Op donderdag 29 april 2010 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, normaal raast hij Delft voorbij en moet je van HS of Rotterdam als je naar Vliss wil
Hallo!quote:
Of ben je er bij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef PieterBas het volgende:
Ja.. lekker weer als je op de koningin staat te wachten
Hoi Ceesquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:12 schreef Piles het volgende:
Ben ik een keer de eerste![]()
![]()
Wat een kutweer trouwens
Nee, ik zit lekker warm binnen... en met een schuin oog naar de intocht te kijken.quote:
Nee, hangen op de bank te ontbijtenquote:
Intocht van Sinterklaas?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker warm binnen... en met een schuin oog naar de intocht te kijken.
Janquote:
Sinterklaas begint vroeg dit jaarquote:
Echt zo'n end of the world stationquote:
Verschrikkelijk iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt zo'n end of the world station
Valt best mee man, zat rondrijdende Marokkaantjes daarquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd
Zeker nu het autoveer weg is, is het uitgestorven gebied daar
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt best mee man, zat rondrijdende Marokkaantjes daar
Wel een leuke club ernaast als je de laatste trein mist.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt zo'n end of the world station
Dat weet jij dan weerquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Wel een leuke club ernaast als je de laatste trein mist.
Joah, alleen zo duurquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Wel een leuke club ernaast als je de laatste trein mist.
Alsof die geldt in Zeeland jongequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een kortingskaart van de landelijke vereniging?
Vaste klant?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh
Maar ik ben er dan ook iets vaker binnengelopen
En dan, mag je een keertje gratis?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Die hebben hun eigen kortingskaart. Met stempels, die van mij is al bijna vol
jah, plus introducéquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan, mag je een keertje gratis?
Neem luctor mee!quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:24 schreef Bravebart het volgende:
Het blijft vanaf nu gewoon droog vandaag![]()
![]()
Misschien wel hiervoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:24 schreef jna het volgende:
Jah maar luctor wil toch nooit helemaal die 10 minuten reizen van Middelburg naar Vlissingen
Ik snap die gast wel vaker nietquote:
In club angelique gaat alles een stuk makkelijker, misschien trekt dat 'm over de streepquote:
HAAHAHAHAA, trekt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
In club angelique gaat alles een stuk makkelijker, misschien trekt dat 'm over de streep
quote:
Daar zou luctor wel z'n huis voor uitkomen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
Wat een paardenbek; echt een angelique ja
Mits lente!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Daar zou luctor wel z'n huis voor uitkomen hoor
Jiewait!quote:
Vast weer alleen van achter tussen de andere 30.000 Groningersquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ach dan post ik die foto die van oa mij op een nieuwssite is belandt ook maar niet he
Bootje is er niet hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Heul nietmaar dat ga je lekker niet ziehien
PMquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Heul nietmaar dat ga je lekker niet ziehien
Goed puntquote:
Foto 2, correct?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed puntIemand zin een zoekspelletje? Ik sta hier ergens op
(Op een van die foto's, niet op de eerste
)
I know, maar vanuit mijn richting valt het mee geloof ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes, treinverkeer rond CS is ontregeld
Zeker van die figuren die niet zoals echte pro's binnen 20 seconde een kaartje eruit hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar vanuit mijn richting valt het mee geloof ikAlleen dikke rijen voor kaartjesautomaat, dus trein gemist
Ja, van die tjaps die alle 5 los een kaartje naar HS kopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker van die figuren die niet zoals echte pro's binnen 20 seconde een kaartje eruit hebben
HS is echt klote...quote:
Goed gezienquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Verder heb ik niks te bieden
Zal ik Bootje pesten en de link weghalen
mwah ziet er niet echt spectaculair uit, de buitenste cm van het middengedeelte is vloeibaar geworden en de binnenkant is nog bevrorenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga hier zeker spijt van krijgen, maar... pics?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
mwah ziet er niet echt spectaculair uit, de buitenste cm van het middengedeelte is vloeibaar geworden en de binnenkant is nog bevroren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |