Een BH heeft ze wel nodig ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Anders kijk je ff in B&H voor een paar sec.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een BH heeft ze wel nodig ja.
Ik vind het zelf dus echt een afknapper.
Het is geen foto topic maar een topic over of er mannen zijn die dit leuk en geil vindenquote:
En jij kan aan de reacties niet begrijpen dat er mannen zijn die grote borsten geweldig vinden?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is geen foto topic maar een topic over of er mannen zijn die dit leuk en geil vinden
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Metalfrost het volgende:
Nee.
Maar dit is toch een medische afwijkingquote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij kan aan de reacties niet begrijpen dat er mannen zijn die grote borsten geweldig vinden?
Nope.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dit is toch een medische afwijking
Ja, dwergen en albino's ook.quote:
Je punt?quote:
Ja, ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je punt?
Of zijn dat ook geen natuurlijke "afwijkingen"?
Ben jij niet die user die het aso vindt als je je aftrekt waar je vriendin bij is?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef DeParo het volgende:
Ik vind dit echt niet zo extreem, ja ze heeft flinke borsten,
maar heb het wel eens erger gezien en ja ik vind dit ook mooi.
Wat heeft dat hier mee te maken lol.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben jij niet die user die het aso vindt als je je aftrekt waar je vriendin bij is?
Nee gewoon, had niet gedacht dat jij dit geil zou vinden, maar vertel eens, wat wind je op? De omvang van de tieten?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |