Hij zingt het alleen niet al te best daarquote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem vind ik het nummer best leuk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, in het ESF wordt alleen maar liefdevol over F&F gesproken (srsly) dus dat zou andersom ook wel lief zijn
![]()
Grapje hoor, jullie bitchen maar een eind weg![]()
Dit liedje gaat echt hele hoge ogen gooien. Hij heeft iets in zijn stem waardoor je luistert.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker slaperds!
Tom Dice (voor de ESF n00bs: de práchtige Belgische inzending voor het ESF van dit jaar!) bij Paul de Leeuw:
Ja ik vind het echt práchtigquote:Op woensdag 28 april 2010 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit liedje gaat echt hele hoge ogen gooien. Hij heeft iets in zijn stem waardoor je luistert.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
Sieneke is een held, InCulto ook, Tom Dice is geweldig en het ESF wel leuk. Lieve vrede bewaard, anders de tyfus.
Wat een oplevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:00 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!Voel me niet aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Heb geen negatieve letter over ESF in F&F gezegd dus vandaar dat ik zeg dat ik me niet aangesproken voel.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook niet boos op wie dan ook, het is alleen niet handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik was even de nachtbrakertquote:
Leuk Greys, bijzonder lijkt mequote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga richting jeweetwel waar mijn jeweetwel een jeweetwel krijgt!
Ik hoef vast niet te vragen of je lekker hebt geslapenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Greys het volgende:
Dat hoeft dan ook niet.
Maar nogmaals, laten we er nou geen issue van maken?
Ik ga richting jeweetwel waar mijn jeweetwel een jeweetwel krijgt!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat super wil straks wel weten hoe, wat en waarom hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Doe es een gokje?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef vast niet te vragen of je lekker hebt geslapenMooie tijd om wakker te worden.
Greys, veel plezier!
Ml-etje, werken of vrij vandaag?
Thuis en griesmeel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |