Ik moest zo lachenquote:
Wacht maar tot het ESF is afgelopen en we weer gaan actie voerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Qwea het volgende:
We gaan terug naar het niveau voor de asiel meet
Ikke tukken
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik de naam Baloe denk ik nog steeds dat het over m'n eigen Loetje gaat![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Whoopertje wilde aaaaaien!
quote:
Ik heb ook een "praat-met-de-poesjes" stemquote:
Ik heb er drie. Want iedere kat heeft zijn of haar eigen stem uiteraard.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een "praat-met-de-poesjes" stem
Aiiii, wat een schatjequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Whoopertje wilde aaaaaien!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Aiiii, wat een schatje![]()
Whoopie en othello zouden samen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een "praat-met-de-poesjes" stem
Dan noemen we die van mij vanaf nu Beerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Sportief?quote:
Goed planquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan noemen we die van mij vanaf nu Beer
Zo das nog eens een update Maesquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Meneer Maes is in het ziekenhuis, Bob is naar de trimster en ik had een sms terug van Oh-ohZe heeft het vreselijk naar haar zin en de hondjes ook en Sjon is nog niet stout geweest
En voor iedereen de groetjes.
![]()
Whoop is te lief
Hij kijkt alsof hij het dekbed vast houdt en iets doet wat stout isquote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sportief?
[ afbeelding ]
Met mn foon gemaakt. Huidige stand van zaken
Beer vond hem slaapverwekkendquote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed planwat vond Beer zelf van de modeshow?
Hij slaapt vet lief met zn balletjequote:Op woensdag 28 april 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij het dekbed vast houdt en iets doet wat stout is
Nee dat maak jij ervanquote:Op woensdag 28 april 2010 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij slaapt vet lief met zn balletje
Je beticht mijn hond van seksuele uitspattingen
Gek hèquote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef Qwea het volgende:
ooh nou, vrouwtje eet een boterham met boterham worst en meneer is prompt wakker en ligt naast me hoor
Hond kopen?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Gek hèHier komt zelfs de kat aanrennen als ik boterhammen aan het smeren ben.
Jij softiequote:
Ach gut.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sportief?
[ afbeelding ]
Guiltyquote:Op woensdag 28 april 2010 09:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij softieje kan niet tegen dat zielige bekkie wat Beer trekt als ie een worstje wil
( ik ben geen haar beter overigens
)
valt wel meequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel een auto afstandmaar wel beter dan Utreg
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sportief?
[ afbeelding ]
Fijn dat oh-oh en de hondjes het naar d'r zin hebben! En braaaaaave Sjon!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Meneer Maes is in het ziekenhuis, Bob is naar de trimster en ik had een sms terug van Oh-ohZe heeft het vreselijk naar haar zin en de hondjes ook en Sjon is nog niet stout geweest
En voor iedereen de groetjes.
![]()
Whoop is te lief
quote:
Ja! En dan maakt het niet uit waar die zon is, op de bank, de grond, de tafel of laptopquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Liggen -van degenen die katten hebben- jullie katten ook zo heerlijk in de zon??
Puk in ieder geval wel:
[ afbeelding ]
Aldus een bericht in mn Hyves inboxquote:Lieve dierenvrienden,
Nel van Wijngaarden maakt prachtige schilderijen en maakt tevens foto`s van de honden en katten van Stichting Dierenthuis. Tevens voor het hondenadoptieplan.
Lees dit en help Stichting Dierenthuis:
http://www.dierenpootjes.nl/te_koop/
Op deze pagina staan wat artikelen die te koop zijn. T shirts, boeken, fotokaarten en schilderijen.
Van de verkoop van schilderijen gaat altijd een deel naar goede dierendoelen. Ik werk vooral voor mijn goede doel Stichting Dierenthuis. www.dierenthuis.nl
Kijk maar eens op de site van Dierenthuis wat men daar doet voor kansarme honden en katten! Stichting Dierenthuis heeft op dit moment veel extra financiele steun nodig. Ze moeten nl. verhuizen naar een nieuwe locatie in Almere. Zie onder deze link:
www.dierenthuis-naar-almere.nl
Met mijn kunst en fotografie steun ik Stichting Dierenthuis. Hieronder staan fotokaarten van diverse bewoners van Dierenthuis.
Cora Koops van www.dierenherinnering.nl heeft van mijn foto's schitterende bewerkingen gemaakt.
Deze (dubbele) fotokaarten zijn te koop. Of per stuk of per setje van 5. U kunt de setjes zelf samenstellen.
Formaat dicht: 15x15 cm en opengevouwen: 15x 30 cm.
De kosten zijn 2.20 euro per fotokaart (incl. envelop) en de setjes kosten 10 euro.
Laat me weten welke fotokaarten u wilt bestellen: Tel. 0182-531681 of mail naar: dierenpootjes@gmail.com
De hele opbrengst gaat naar Stichting Dierenthuis!! De dieren hebben uw hulp hard nodig!!!
Hier wat kaarten, andere zijn op Hyves te bekijken of op de site.
Hahahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja! En dan maakt het niet uit waar die zon is, op de bank, de grond, de tafel of laptop![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb de zon nog niet in huis, duurt nog een uurtje denk ik.
En dan ligt ze er wel in ja, als mevrouw niet te druk bezig is met het achtervolgen van schaduwen of het bewaken van het grasveld achter.
Bij mij precies andersom, 's morgens eerst achter, eigenlijk alleen 's morgens vroeg, tot een uur of negen, en as we speak zie ik het eerste stukje zon mijn woonkomer binnenkomen, en die is daar tot zonsondergang.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahahaja precies
![]()
Bij mij is de zon er 's ochtends in de woonkamer tot een uur of 12, dan gaat ie over ons huis heen en komt ie in de middag aan de kant van de keuken en onze galerij, dus vanmiddag ga ik denk ik nog lekker even wat op de galerij zitten lezen
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, Puk vindt schaduwen en stofjes ook geweldigmooi is dat he, om te zien. xD
Waarvoor bewaakt ze het grasveld dan?
Niet alleen katten hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Liggen -van degenen die katten hebben- jullie katten ook zo heerlijk in de zon??
Puk in ieder geval wel:
[ afbeelding ]
quote:
Jij, jij fotobewerkerquote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom, 's morgens eerst achter, eigenlijk alleen 's morgens vroeg, tot een uur of negen, en as we speak zie ik het eerste stukje zon mijn woonkomer binnenkomen, en die is daar tot zonsondergang.
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet alleen katten hoormijn hond zoekt ook altijd het beste plekje in de zon uit
En mijn kat heeft het uitgevonden
Meneer Maes wordt nu geholpen?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij, jij fotobewerker![]()
Het ziekenhuis heeft nog niet gebeld
Dat is nog een raadsel. Ik dacht dat we donderdag terug zouden komen, mijn vader zegt vrijdag en mijn tante zegt zaterdag. Maar sowieso een week.quote:
Ze mogen niet mee naar Zoutelande, de honden welquote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
Waarom heb je de poezels weggebracht dan?
Ah vakantiequote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is nog een raadsel. Ik dacht dat we donderdag terug zouden komen, mijn vader zegt vrijdag en mijn tante zegt zaterdag. Maar sowieso een week.
[..]
Ze mogen niet mee naar Zoutelande, de honden wel
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is nog een raadsel. Ik dacht dat we donderdag terug zouden komen, mijn vader zegt vrijdag en mijn tante zegt zaterdag. Maar sowieso een week.
Joa. Zoutelande is zo boeiend niet, maar we gingen daar vroeger altijd heen dus ik heb daar leuke herinneringen. Nostalgiequote:
Kan ik prima mee levenquote:
zo voelt t ookquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
@Yns, ziet er leuk uit zeg, je huisje!
En het klinkt goed die omschrijving, met wat er allemaal dicht in de buurt is
Nou ja, qua uiterlijk dan. Othello is best af en toe een sjaggo oude man!quote:
Hij ligt er enorm lief te zijn, die Beer!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef Qwea het volgende:
ooh nou, vrouwtje eet een boterham met boterham worst en meneer is prompt wakker en ligt naast me hoor
Gelukkig een vet lullig brandje. Iets van 7 bij 7 meter ofzo stond in de fik. Brandweer ramt de spuit erop en het was uit.quote:Prio 1 BREMSTRAAT DEN HELDER Duinbrand NHN522 DHD640 DHD643
0200680 Brandweer Regionaal IOvD Kop van Noord Holland-Noord
0201474 Brandweer Den Helder Blusploeg Julianadorp
0201478 Brandweer Den Helder Beroepsploeg
0201484 Brandweer Den Helder Monitor kazerne Julianadorp
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Whoopie een niet even sociaal dametjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou ja, qua uiterlijk dan. Othello is best af en toe een sjaggo oude man!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Enfermera het volgende:
Oh, wat een weervanmiddag heerlijk op de galerij gezeten, ook nog gegeten, en net nog de laatste zon meegepikt van vandaag!
![]()
Lovely.
Arbeidsvoorwaardengesprek ging goed trouwens, ik krijg nog een uitnodiging van P&O, die weten meer van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Ga iig 32 uur werken, ik was in eerste instantie nog een beetje bang dat de zorgcoördinator misschien verwacht had dat ik 36 uur ging werken, maar dat wil ik niet. Maar in het gesprek vroeg hij: ga je 32 of 36 uur werken?Daar was ik wel blij om. Ik krijg nu een jaarcontract en kom in een aanloopschaal, en daarna kom ik dan in de normale schaal en krijg ik als het goed is een contract voor onbepaalde tijd.
quote:Sterilisatieactie katten afgeblazen
* Gepubliceerd op 27 april 2010, 19:25
* Laatst bijgewerkt op 27 april 2010, 19:29
den helder -
De sterilisatie- en castratieactie van katten die de afgelopen jaren een doorslaand succes bleek, krijgt geen vervolg.
Er werd te veel gebruik gemaakt van de kortingsactie door mensen die voor de operatie ook best het volle pond konden betalen, aldus de Dierenbescherming.
Meer in de krant van 28 april
Inderdaad zeg! Jammer. Want of je iets kunt betalen wil niet zeggen dat je daaraan het geld kwijt wil zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat een kansloos iets, die dierenbescherming
Pffffquote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat een kansloos iets, die dierenbescherming
Nou ja, de mensen die geld aan de DB geven, neem ik aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Jammer. Want of je iets kunt betalen wil niet zeggen dat je daaraan het geld kwijt wil zijn.
Wie betaalde er eigenlijk voor? Want zoveel inkomsten heeft de DB ook niet volgens mij.
Dat bedoel ik dus, ze passen dus echt goed bij elkaar!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie een niet even sociaal dametje
Wat een strijd trouwens die oogdruppels
Gefeliciteerd! Dat klinkt uitstekend. Fijn begin zo!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Enfermera het volgende:
Oh, wat een weervanmiddag heerlijk op de galerij gezeten, ook nog gegeten, en net nog de laatste zon meegepikt van vandaag!
![]()
Lovely.
Arbeidsvoorwaardengesprek ging goed trouwens, ik krijg nog een uitnodiging van P&O, die weten meer van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Ga iig 32 uur werken, ik was in eerste instantie nog een beetje bang dat de zorgcoördinator misschien verwacht had dat ik 36 uur ging werken, maar dat wil ik niet. Maar in het gesprek vroeg hij: ga je 32 of 36 uur werken?Daar was ik wel blij om. Ik krijg nu een jaarcontract en kom in een aanloopschaal, en daarna kom ik dan in de normale schaal en krijg ik als het goed is een contract voor onbepaalde tijd.
Nee lieverd, de taal nazi ligt/d/dtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pffff
En ondertussen komen er steeds meer katten bij doordat mensen hun katten niet stereliseren cq. castreren, en raken de asielen (asiels? asielen? asielz) stampesvol.
Zonde. Wat willen ze nou?
Nee hoor, ik ben er nog.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee lieverd, de taal nazi ligt/d/dtWat was het nou ook weer op haar luie reet aan het strand>
Licht of ligt?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog.![]()
Asiels en ligt.
Ik had dat bericht niet gelezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik denk al heel de dag aan dat verhaal van de week in de krant van dat bejaarde echtpaar in Duitsland dat een ongeluk kreeg op de snelweg. Zij allebei zwaargewond afgevoerd, de hond was bij het ongeluk uit de auto geslingerd en die komt nu om de zoveel uur weer in totale wanhoop op die snelweg () terug om z'n baasjes te zoeken
Daar waarschuwde de politie voor, dat men daar rekening mee moest houden op die snelweg.
Poging tot vangen was mislukt.
Wáárom huren ze niet iemand met een verdovingsgeweer?![]()
Dan is dat dier weer snel veilig thuis en voorkomen ze grote ongelukken op de weg als dat dier ineens de weg op rent van de week. En updates plaatsen doen ze ook nooit na zo'n bericht he? Stel dat ie inmiddels wel gevangen is, dan lees je daar nooit meer iets over. En dan blijf ik er dus aan denken
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee lieverd, de taal nazi ligt/d/dtWat was het nou ook weer op haar luie reet aan het strand>
XD XDquote:Op woensdag 28 april 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog.![]()
Asiels en ligt.
Dat vroeg ik me dus ook af, waarom geen vertrouwde/bekende mensen die hond laten roepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had dat bericht niet gelezen.
Ja, ik weet het kop in het zand....maar ik word daar zo verdrietig van.![]()
Waarom niet een familielid gehaald die de hond kent en kan lokken idd.
Vreselijk zielig, zo'n trouw dier. Een update zou dan zeker op z'n plaats zijn.
Heb je het over niet-zwaar, lumiére of languit?quote:
Idd....als het de hond van mijn ouders/zusje/andere familie zou zijn, regelde ik daar echt wel wat voor.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, waarom geen vertrouwde/bekende mensen die hond laten roepen?
Maar misschien hadden ze amper/geen familie. Je weet het niet. Of misschien zit die familie vreselijk bezorgd bij ze in het ziekenhuis. Ow, ik zou zo graag lezen dat het inmiddels gelukt is om hem te vangen
Ohjee! Het gaat verder wel goed met 'm?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes blijft een nachtje in het ziekenhuis slapen. Het valt allemaal mee maar er is infectiegevaar en daarom heeft hij een antibiotica infuus.
Dat lag niet in de planning he?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes blijft een nachtje in het ziekenhuis slapen. Het valt allemaal mee maar er is infectiegevaar en daarom heeft hij een antibiotica infuus.
Lampiequote:
Oh bah....quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Maes het volgende:
Sterkte voor Mister Maes!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Maes het volgende:
Dit doet mij ergens aan denken. Ik vroeg mij gisteren nog af of die hond die van de winter? verdween uit een pension? al eens terug is. Was toen ook een topic hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik denk al heel de dag aan dat verhaal van de week in de krant van dat bejaarde echtpaar in Duitsland dat een ongeluk kreeg op de snelweg. Zij allebei zwaargewond afgevoerd, de hond was bij het ongeluk uit de auto geslingerd en die komt nu om de zoveel uur weer in totale wanhoop op die snelweg () terug om z'n baasjes te zoeken
Daar waarschuwde de politie voor, dat men daar rekening mee moest houden op die snelweg.
Poging tot vangen was mislukt.
Wáárom huren ze niet iemand met een verdovingsgeweer?![]()
Dan is dat dier weer snel veilig thuis en voorkomen ze grote ongelukken op de weg als dat dier ineens de weg op rent van de week. En updates plaatsen doen ze ook nooit na zo'n bericht he? Stel dat ie inmiddels wel gevangen is, dan lees je daar nooit meer iets over. En dan blijf ik er dus aan denken
Siem de herder? Dat was niet uit een pension volgens mij, maar weggelopen in het bos tijdens een wandeling.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit doet mij ergens aan denken. Ik vroeg mij gisteren nog af of die hond die van de winter? verdween uit een pension? al eens terug is. Was toen ook een topic hier.
Ik ben in elk geval vanaf ongeveer twee uur thuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Maes het volgende:
Zielig hoor die hond op de snelwegik zat al te zoeken naar informatie maar er is verder niks te vinden dan het berichtje van het ongeluk
Operatie is goed gegaan en hij is er zelf van overtuigd dat het niet nodig is dat hij in het ziekenhuis blijft maar de arts heeft toch anders beslist.
@Greys, we hebben morgen wel even contact ik weet niet hoe het verder loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik dacht al dat ik twee verhalen door elkaar haalde inderdaad. Siem was het. Hoe kan het nu dat je een hond nooit terugvindt in Nederlandquote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Siem de herder? Dat was niet uit een pension volgens mij, maar weggelopen in het bos tijdens een wandeling.
Ik blijf altijd aan dat soort dingen denken
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval vanaf ongeveer twee uur thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik hoop maar dat iemand hem dan stiekem in huis heeft genomen en heeft gehouden.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik twee verhalen door elkaar haalde inderdaad. Siem was het. Hoe kan het nu dat je een hond nooit terugvindt in Nederland
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nope, al het zinvolle zit in ESF.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Ja hallo. Hebben we nog iets te melden verder?
Stelletje mutsen
@Maes, beterschap met je meneer. Maar goed dat jij wel je gezonde verstand gebruikte.
Ik multitask!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, al het zinvolle zit in ESF.
![]()
![]()
He gats, zit jij daar ook al?quote:
I know!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij bent daar ook heus welkom heur Enfermeraatje
Wat voor principe dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know!Dat is het ook niet. Ik wil er uit principe niet heen zeg maar.
Sterkte namens ons!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Maes het volgende:
Het is weer dwama.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats, zit jij daar ook al?
Nouja, fijn dat je iig ff komt koekeloeren hier![]()
![]()
![]()
Ik zit Het Blok te kijken, wat een fucking soap is dat geworden zeg.
Dat ik het ESF haat.quote:
Dat ook ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trouw blijven aan je wortels in een Flora&Fauna SC
Mooi hequote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is weer dwama.Heerlijk. Al dat volk wat weet waar ze aan beginnen en dan toch halverwege instorten.
Ik haat ESF ook. Maar ben meer trouw aan mensen dan aan principes in deze. Dus vandaar dat ik daar (veel) tijd doorbreng.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ik het ESF haat.![]()
[..]
Dat ook ja.![]()
![]()
[..]
Mooi he![]()
Ah oke, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haat ESF ook. Maar ben meer trouw aan mensen dan aan principes in deze. Dus vandaar dat ik daar (veel) tijd doorbreng.
Waarbij een toevallige serieuze ESF-liefhebbende passant altijd weer verbaasd is als zijn deskundige ESF observaties in de SC in dorre grond vallen omdat we het over heeeel iets anders hebben.
Nee joh! Juist niet, omdat 80% van de vaste bezoekers daar uit F&F afkomstig is. We kletsen daar gewoon door, met wat leuke aanvullingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik niet!
Dus het is wellicht veilig om me daar te vertonen?![]()
Ik had idd verwacht dat het daar continue over dat soort dingen ging.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Juist niet, omdat 80% van de vaste bezoekers daar uit F&F afkomstig is. We kletsen daar gewoon door, met wat leuke aanvullingen.
Zie mijn edit. Gewoon om even volledig te zijn.quote:
En wij zijn niet de enigen geloof ik. En toch over 2 weken in dat huisje zitten.quote:
Da's gewoon een veredelde FF-meetquote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wij zijn niet de enigen geloof ik. En toch over 2 weken in dat huisje zitten.![]()
Doe es gezellig mee daar; jij en Dirkh lijken me een eeeeenige combiquote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Maar daarom is het hier dus zo stil. Gaat wel weer over na het ESF
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es gezellig mee daar; jij en Dirkh lijken me een eeeeenige combi
Haha, is zoquote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Gewoon om even volledig te zijn.
Ssssh! Dat mogen zij niet weten!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's gewoon een veredelde FF-meet
hmm waarom staat het dan hier?quote:
quote:
Wat is er met DirkH ?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es gezellig mee daar; jij en Dirkh lijken me een eeeeenige combi
Vraag hem maar...probeer hem uit.quote:
Gawd licht je de modjes daar even in?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag hem maar...probeer hem uit.
Jullie zijn aan elkaar gewaagd denk ik
Hoer.quote:
Zeg, verraaaaaaaaaaaaaier!quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, verraaaaaaaaaaaaaier!
Zitten jullie hier nou gewoon massaal ESF af te zeiken?
Ik doelde op Het ESF, niet op het subforumquote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, verraaaaaaaaaaaaaier!
Zitten jullie hier nou gewoon massaal ESF af te zeiken?
Nou, in het ESF wordt alleen maar liefdevol over F&F gesproken (srslyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, in het ESF wordt alleen maar liefdevol over F&F gesproken (srsly) dus dat zou andersom ook wel lief zijn
What happens in F&F stays in F&F.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stem voor beide : kutquote:Op woensdag 28 april 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doelde op Het ESF, niet op het subforum
Je stem staat genoteerd.quote:
Nou, voorlopig lopen ze in ESF net zo hard te gillen dat ze het kut vindenquote:
Ja, dat blijft door je hoofd spoken hé.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, waarom geen vertrouwde/bekende mensen die hond laten roepen?
Maar misschien hadden ze amper/geen familie. Je weet het niet. Of misschien zit die familie vreselijk bezorgd bij ze in het ziekenhuis. Ow, ik zou zo graag lezen dat het inmiddels gelukt is om hem te vangen
Maar dat is vaak met die dingen.....dan denk je, hoe zou dat nu afgelopen zijn enz. en je kunt er nooit meer iets over vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat iemand hem dan stiekem in huis heeft genomen en heeft gehouden.
Dat zou dan nog het minst erge zijn. Aan andere dingen wil ik niet eens denken
Ja Maes, hoop dat hij morgen weer naast je ligt in je bedje!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Ja hallo. Hebben we nog iets te melden verder?
Stelletje mutsen
@Maes, beterschap met je meneer. Maar goed dat jij wel je gezonde verstand gebruikte.
Oh, dus iedereen zit daar en ik weet weer van niets?quote:
Wie is Dirkh?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag hem maar...probeer hem uit.
Jullie zijn aan elkaar gewaagd denk ik
Welke bolle? De hond, of Mikey ?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Zeg Q, die bolle van je heeft dat shirt toch niet meer aan gehad vandaag he met deze temperatuuuuuuren?
Nou, wil je het echt weten? Het is typisch oh-oh praatquote:
Doet maar een SpoilerT danquote:Op donderdag 29 april 2010 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, wil je het echt weten? Het is typisch oh-oh praat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zo klinkt het ineens heel lief.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
ik gooi er een portie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij en dan staat er dit
"hoi lief Qutie, ik mis je wel hier hoor! Hoe gaat het met onze Fok! vrindjes? Ik zag vandaag skuumkoppe en toen moest ik aan je denken, mis je me? Sjon doet het prima hier, hij wil wel wat lastig zijn maarerop. Heb nog geen zeehonden gezien hier helaas. Kusje van je oh-oh"
zoww mijn vertaling.
Ik vind de orginele briljanterquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:ik gooi er een portie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij en dan staat er dit
"hoi lief Qutie, ik mis je wel hier hoor! Hoe gaat het met onze Fok! vrindjes? Ik zag vandaag skuumkoppe en toen moest ik aan je denken, mis je me? Sjon doet het prima hier, hij wil wel wat lastig zijn maarerop. Heb nog geen zeehonden gezien hier helaas. Kusje van je oh-oh"
zoww mijn vertaling.
Het ging bij mij vanquote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind de orginele briljanter
Ik heb lopen gieren van het lachen
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, in het ESF wordt alleen maar liefdevol over F&F gesproken (srsly) dus dat zou andersom ook wel lief zijn
Nou hey, hier dan: hetzelfde lieve volk als hier, maar dan plus minus. Dwz, sommigen van hier zijn daar niet en daar zitten ook wat andere mensen die ook heel leuk zijn. Jammer dat het voor sommigen of/of is. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook lastig om 3 SC's bij te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik kom ook nog weleens in de TRU SC)Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
ik gooi er een portie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij en dan staat er dit
zoww mijn vertaling.
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef trovey het volgende:
De laatste tijd zijn mijn posts topickillers
Ondergewicht is soms net zo erg als overgewicht inderdaad. Ik wil eigenlijk 30 kilo afvallen, maar om heel eerlijk te zijn...dat gaat me echt niet lukken. Dan moet ik het 0-caloriën dieet gaan doen...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik had altijd juist ondergewicht. Woog ergens tussen de 45 en de 50 met mijn 1.59 m
Dat was zelfs voor een kleintje te weinig, maar het wilde er niet aan. En ik hou vaak juist van gezonde dingen.
Maar het laatste jaar ben ik 7 kilo aangekomen. Spontaan, zomaar. Sinds ik getrouwd ben
Nu denk ik weleens: als ik nu zou stoppen met roken zou ik wss een propje worden.
En ik eet nog steeds hetzelfde en gezond. Vreet nauwelijks friet en dergelijke. Ik stouw mezelf niet overmatig vol, hou van bruin brood, salades. Ik eet alleen vaker vlees dan daarvoor. (en dat mag van mij absoluut minder) En dan is het nog eigenlijk altijd mager vlees. Dus hoe het nou komt. Geen idee.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Hoeveel wil je kwijt dan en hoeveel is het nu?
Leeftijdquote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik had altijd juist ondergewicht. Woog ergens tussen de 45 en de 50 met mijn 1.59 m
Dat was zelfs voor een kleintje te weinig, maar het wilde er niet aan. En ik hou vaak juist van gezonde dingen.
Maar het laatste jaar ben ik 7 kilo aangekomen. Spontaan, zomaar. Sinds ik getrouwd ben
Nu denk ik weleens: als ik nu zou stoppen met roken zou ik wss een propje worden.
En ik eet nog steeds hetzelfde en gezond. Vreet nauwelijks friet en dergelijke. Ik stouw mezelf niet overmatig vol, hou van bruin brood, salades. Ik eet alleen vaker vlees dan daarvoor. (en dat mag van mij absoluut minder) En dan is het nog eigenlijk altijd mager vlees. Dus hoe het nou komt. Geen idee.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
albert verlinde heeft een lintje gekregen...
![]()
dus die dingen krijg je tegenwoordig gratis bij een pakje boter ofzo?
...
Bij mij zou er trouwens ook nog zeker 30 kg af moeten maar de kans dat ik dat haal zal zeer klein zijn...daarom heb ik met de dietist afgesproken om tot een gezonder gewicht te komen dan dat ik nu heb, mollig zal ik altijd wel blijven maar zoals ik nu ben wil ik het niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ondergewicht is soms net zo erg als overgewicht inderdaad. Ik wil eigenlijk 30 kilo afvallen, maar om heel eerlijk te zijn...dat gaat me echt niet lukken. Dan moet ik het 0-caloriën dieet gaan doen...
Wat jij zegt over wat jij lekker vind om te eten, heb ik dus precies hetzelfde. Patat eten we denk ik hooguit 1 keer per week en soms slaan we zelfs over. Oke soms een speklap bij het eten, maar over het algemeen mager vlees. Ik eet altijd bruinbrood en ook ik ben gek ook salades. Dat eet ik ook regelmatig. Maar ik ben nu weer sinds 3 weken begonnen met echt op te letten met eten. Voorheen wide ik 's morgens nog weleens een croissantje halen bij de AH op het station, maar dat doe ik al heel lang niet meer. Maar ben geen gram afgevallen...![]()
Ik ben ook nog eens gestopt met de pil afgelopen november, dus daar kan het ook niet vandaan komen.
Ohja mensen kunnen gerust zeggen..."tis toch niet moeilijk om minder te eten en je niet vol te vreten met chips en patat?"quote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan al die mensen op dit forum die beweren dat het gewoon een kwestie is van je volvreten dat je te zwaar bent....daar wordt ik zo moe van. Gelukkig dat hier wel mensen zitten die slank zijn en het zich goed kunnen voorstellen dat te zwaar zijn niet altijd betekent dat je de hele dag aan de chips en de patat zit.
Was voor mij de derde keer (op één of andere manier hebben ze me overgeslagen toen ik 30 wasquote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef Taiga het volgende:
Oh fijn die uitslag! Ik mocht dit jaar voor het eerst. Ook bij mij was de uitslag goed gelukkig. (ik ben dus 30)
Ik ben 171 dus ik kom ongeveer overeen met jou. Maar ik vind dat streef gewicht volgende de BMI ook onrealistisch zeker omdat het dan om heel veel gewicht gaat wat er dan af gaat. Maatje 42? Daar teken ik voor!
Ohja vreslijk vind ik het hoor. Ik had 2 maanden daarvoor een spiraal laten zetten, 6 weken later een inwendige echo moeten doen of de spiraal goed zat en 3 weken later een uitstrijkje...ik was ff ervan genezen! (ik heb daarna nog 3 keer een echo moeten laten maken omdat ik een cyste had, maar die is weg nu!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Was voor mij de derde keer (op één of andere manier hebben ze me overgeslagen toen ik 30 was)..Vind het altijd niets dat uitstrijkje...zeker omdat ze bij mij altijd meteen die grote eendenbek pakken....nee dank je....daar is nooit een kind doorheen gegaan en ik ben door de zenuwen zo straks als een veer dus de babybek graag
....gelukkig doet nu de assistente het hier, vorige keer was het de huisarts zelf en die ging ook nog even bijlichten met de halogeenlamp
, voelde me net de grotten in Limburg
En laten we beide voor maatje 42 gaan
![]()
Jij leeft eindelijk van de liefde! Waarschijnlijk heb je minder stress.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
En dat zeg je over deze erudiete, knappe kwaliteitsjournalist? relnichtquote:Op donderdag 29 april 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
albert verlinde heeft een lintje gekregen...
![]()
dus die dingen krijg je tegenwoordig gratis bij een pakje boter ofzo?
...
Is ook zo. Maar mijn ervaring met het zetten van dat spiraal bleef wel in mijn hoofd. Man o man wat deed dat zeer!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:47 schreef trovey het volgende:
En ik vind die 1 x per jaar jaar al een ellende. Bij mij was er nog even sprake van of er wel genoeg cellen waren afgenomen om het goed te onderzoeken.....had ik terug mogen komen voor de grote eendenbek
. Maar ja beter even de hersenen op 0 zetten dan valse schaamte en er later achterkomen dat je iets hebt wat met een eenvoudig onderzoekje ontdekt had kunnen worden. Vorige keer zijn bij twee kennissen van me wel nare dingen ontdekt, gelukkig is alles goed gegaan bij de curettage en de ander een operatie maar je zult er maar te laat bij zijn
. Nu even naar de Lidle wandelen om het lekkere hapje te halen voor vorige week, mijn lunch zit erin dus geen valse trek en op naar de 42
. Kom straks weer terug
Ik zit het nu te lezen, heb het even gemist allemaal...wat triest!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Dierenthuis moet sluiten....al gezien?
Wilde toch even helpenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, linkje? Laat maar zei Paganquote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
Wilde toch even helpen
http://www.focus.de/panor(...)r-a7_aid_502643.html
Is wel in duits
Oh dat vind ik nou zó fijn dat je dat komt melden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus! Ontzettend bedankt!
Dus het baasje is ondanks de verwondingen samen met een verpleegkundige naar de hond gaan zoeken daar. Wauw, wat ben ik blij voor ze
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat is dan weer heel fijn nieuws!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou zó fijn dat je dat komt melden!
Serieus! Ontzettend bedankt!
Dus het baasje is ondanks de verwondingen samen met een verpleegkundige naar de hond gaan zoeken daar. Wauw, wat ben ik blij voor ze
Ja, laten we dat hopen, hier zijn ook sloom hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder gisteren het gaat niet zo goed met Rossi he?
Mijn vader net het gaat niet zo goed met Rossi hij slaapt de hele tijd.
Hopelijk is het het weer waar hij wat suf van is.
nu hebben ze een termijn gekregen waarbinnen ze moeten oprotten, en die is aan de korte kantquote:Op donderdag 29 april 2010 17:28 schreef JJH het volgende:
Maar het was toch al bekend dat DTH weg en dicht moest? Of is het nu allemaal officieel geworden?
Mijn moeder was veeeel te zwaar. Toen overleed haar man en opeens was ze ongemerkt afgevallen. Toen kreeg ze de smaak te pakken en ging ze, om de tijd door te komen en aan iets anders te denken, naar de fitnes en weer een paar halve dagen werken, schoonmaken. Ze is daarna nooit meer echt zwaar geweest en blijft nu op maat 38/40 steken. Daravoor had ze echt 44 en neigde soms naar 46.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef trovey het volgende:
Met mijn 1,69 zou ik 67 kg moeten wegen om een BMI van 23 te hebben....zou mooi zijn maar ik ga er niet vanuit dat me dat gaat lukken om ernstige teleurstellingen te voorkomen, ik heb gelukkig wel een realistische diëtiste die me zegt dat als ik als ik net boven de 25 eindig ik in de handen mag knijpen als ik dat kan volhouden en ach met mijn leeftijd ben ik al blij als ik niet meer net in de ondermarge van de grote maten zit, gewoon maatje 42 zou ik al dolblij mee zijn, voor andere mensen waarschijnlijk moddervet maar ik zou er dolblij mee zijn als me dat zou lukken (die brede heupen van mij kunnen toch niet in een kleiner maatje). Trouwens ook net de uitslag binnengekregen van het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker...alles goed
![]()
.
Ik denk dat je er indrdaad eerst maar moet streven naar een kilo of 20 af te vallen, elke kilo die eraf is is meegenomen tenslotte![]()
Ik ga er inderdaad van uit dat dat het is, jaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij leeft eindelijk van de liefde! Waarschijnlijk heb je minder stress.
Dit ga ik nu niet lezen. Ik ben vanavond al wat geaggiteerd. Ben net nogal los gegaan tegen de moeder van Joel's beste vriend (waar Joel is gaan logeren)quote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Taiga het volgende:
[..]
Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #4 uitspraak van de rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Neem een korrelwierrook en brand die in een klein heet pannetje ipv op een kooltje.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik zo irri vind aan verhuizen? t duurt zo lang voordat de ruimte naar jezelf ruikt als je binnenkomt, en niet naar de chemische geur van de vloer
maar eens kijken of ik wat van potpourri oid kan gaan scoren
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit ga ik nu niet lezen. Ik ben vanavond al wat geaggiteerd. Ben net nogal los gegaan tegen de moeder van Joel's beste vriend (waar Joel is gaan logeren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt groot gelijk het is geen baby meer en
dat hij zelf mag beslissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hier hangen soms nog luchtjes dat ik denk huh?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik zo irri vind aan verhuizen? t duurt zo lang voordat de ruimte naar jezelf ruikt als je binnenkomt, en niet naar de chemische geur van de vloer
maar eens kijken of ik wat van potpourri oid kan gaan scoren
Ik eis (jaja) foto'squote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
je hebt groot gelijk het is geen baby meer en
dat hij zelf mag beslissen.
Er is een ding dat hij van mij niet mag en dat is: zichzelf opdringen waar hij niet gewenst is. ik heb er altijd voor gezorgd dat hij nooit ergens was waar hij niet wilde zijn. En al helemaal niet om mij. Dus als ze iets te zeuren heeft tegen hem, kan hij uitwijken naar andere vrienden of naar mijn moeder. Die zijn ook dichter in de buurt dan ik op het moment(andere kant van het land)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als hij inschat dat het wijzer is om uit te wijken dan kan dat.
Aan de andere kant bedacht ik me net: ik hou me al jaren in hierover. Waarom nu niet? Waarom niet de wijzere zijn?
Ik trek het niet terug en heb er lang niet alles over gezegd. Heb zelfs aangegeven dat deze discussie niet goed was en dat ik me liever verder niet uitsprak. Dus netjes afgesloten. Maar toch..... ik zou beter moeten weten.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Mja heb dan zoiets van wat sneu voor die jongen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is een ding dat hij van mij niet mag en dat is: zichzelf opdringen waar hij niet gewenst is. ik heb er altijd voor gezorgd dat hij nooit ergens was waar hij niet wilde zijn. En al helemaal niet om mij. Dus als ze iets te zeuren heeft tegen hem, kan hij uitwijken naar andere vrienden of naar mijn moeder. Die zijn ook dichter in de buurt dan ik op het moment(andere kant van het land)
Dus als hij inschat dat het wijzer is om uit te wijken dan kan dat.
Aan de andere kant bedacht ik me net: ik hou me al jaren in hierover. Waarom nu niet? Waarom niet de wijzere zijn?
Ik trek het niet terug en heb er lang niet alles over gezegd. Heb zelfs aangegeven dat deze discussie niet goed was en dat ik me liever verder niet uitsprak. Dus netjes afgesloten. Maar toch..... ik zou beter moeten weten.
Hihi betwijfel idd of het aankomt althans ik profileer het iets op mijn ouders en mijzelfquote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef nokwanda het volgende:
In dat kader vind ik zelfs dat ik er niet genoeg over heb gezegd. Maar dat was toch niet aangekomen omdat er toch niet geluisterd werd. Zij wil altijd dat er naar haar geluisterd wordt. Blijkbaar heeft ze dat nodig. Dat kan, maar dan heeft het weinig zin. Wat ze wel gemerkt had was dat wij niet overmatig happy waren toen ze laatst een keer hier was. Dat was ook zo. Ik heb moeite met volledig aardig zijn en houd het dan maar bij beleefdheden en normaal gedrag, zonder franjes. Ik wil het haar best een keer uitleggen, maar ik weet echt niet in hoeverrre dat zinvol is.
En idd, omdat het sneu is voor die jongen is ie hier altijd welkom. En dat is niet omdat hij mijn vriend is. Hij is Joel's beste vriend.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Hij is wel sociaal op een bepaalde manier. Hij is aardig en heeft een goed hart. Hij is alleen niet vooruit te branden en is daarin nog erg kinds en egoistisch. Maar ook in zaken waaraan hij voordeel heeft is hij lastig vooruit te krijgen. Laat ik het zo zeggen: alles wat je je voorstelt bij een ADD-er. Maar ik WEET dat hij wel nadenkt en ik zie waar zijn talenten liggen. Hij haalt het er alleen niet uit.
Dat was dus ook mijn punt toen ik opeens de discussie wel besloot aan te gaan. Precies DAT.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zou hij thuis wel gestimuleerd worden om iets te ondernemen?
Als je nagaat dat zij verwacht dat jij voor Joel belt
Zonde, hopen dat hij door krijgt dat mams niet altijd overal is.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn punt toen ik opeens de discussie wel besloot aan te gaan. Precies DAT.
Snap de eerste zin niet echtquote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef nokwanda het volgende:
En ja, je opvoeding vormt je idd. Hadden mensen maar.... mijn idee is, na een sessie bij een psych ooit, geweest: ik ben daardoor wel wie ik nu ben. En later, toen ik mij meer met spiritualiteit bezig ging houden realiseerde ik me dat ik ook echt geloof hecht aan het volgen van je pad en aan het leren van lessen. Komt er geen ongein op mijn pad, dan kan ik er ook niet van leren en groei ik niet.
Dat opvoeding, goed of slecht, je maakt tot wie je bent. Daar komt het op neer. En dat ik denk dat je zonder frustraties niets leert en dat het dus nut heeft dat het op je pad komt. Ook al is het niet fijn.quote:
Sterker nog, ik geloof dat situaties op je pad blijven komen tot je er iets mee doetquote:Op donderdag 29 april 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat opvoeding, goed of slecht, je maakt tot wie je bent. Daar komt het op neer. En dat ik denk dat je zonder frustraties niets leert en dat het dus nut heeft dat het op je pad komt. Ook al is het niet fijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat opvoeding, goed of slecht, je maakt tot wie je bent. Daar komt het op neer. En dat ik denk dat je zonder frustraties niets leert en dat het dus nut heeft dat het op je pad komt. Ook al is het niet fijn.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof dat situaties op je pad blijven komen tot je er iets mee doet
Helemaal mee eens. Ik ben ook goed in struisvogelen in de hoop dat het vanzelf weggaat. Vandaag was dus ook zo'n situatie waar ik al lang tegenaan hikte.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof dat situaties op je pad blijven komen tot je er iets mee doet
Ik ken dat hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik ben ook goed in struisvogelen in de hoop dat het vanzelf weggaat. Vandaag was dus ook zo'n situatie waar ik al lang tegenaan hikte.
En dingen komen ook steeds terug in verschillende vormen of in de vorm van verschillende mensen. Zo ben ik vaak een magneet geweest voor zuigers. Nu ik me daarvan beter bewust ben ga ik er anders mee om.
Dat zou ik net zo hebben, janken van frustratie en boosheid...quote:
Helemaal. En als ik erop terug zou moeten komen dan zou ik het moeten toelichten en nog veel meer zeggen. Ik zou niets terugnemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik net zo hebben, janken van frustratie en boosheid...
En schamen misschien idd iets later omdat ik me dan zo heb laten gaan, maar aan de andere kant sta je er nog steeds volledig achter toch, wat je gezegd hebt?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Dan zou je je ook niet hoeven schamen m.i.
Nou ja, hooguit voor de mensen op straat die je hebt laten schrikken met je getier door de telefoon
Ja dat. Da's echt tokkie hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Dan zou je je ook niet hoeven schamen m.i.
Nou ja, hooguit voor de mensen op straat die je hebt laten schrikken met je getier door de telefoon
Ja, was het echt viswijverig ja?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja dat. Da's echt tokkie hoor![]()
En ik ben een beetje streng voor mezelf: ik moet beter weten dan te praten als dat zinloos is, al is het nog zo waar.
Het was wel echt de schreeuw van de leeuw. Ik geloof dat nokManda me nooit zo gehoord heeft. Die keek wat geschrokken.
man zei: het was wel een beetje TEquote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, was het echt viswijverig ja?
*ziet het voor zich*![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef nokwanda het volgende:
maar ikheb geen scheldwoorden gebruikt
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
man zei: het was wel een beetje TE
neu, zover ben ik nog net nietquote:
Oke.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
QkeleQ!
Luister jij eens naar dat clipje hierboven, het is echt iets voor jou
Das nou weer jammerquote:
Egnie?quote:
Mijn God, hij klinkt als mijn buurmanquote:Op donderdag 29 april 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je deze? Dan schiet je al aardig op namelijk![]()
'Wijvuh pratuh met een nattuh tseeeeeeee'.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn God, hij klinkt als mijn buurman![]()
![]()
En die is briljant
Ga hem morgen ook eens kijken.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wijvuh pratuh met een nattuh tseeeeeeee'.
'Met je tsingel tsangel tsjover...'![]()
Maar goed onthouden he Nok, dan kan je de volgende keer op z'n Rotterdams tekeer gaan
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wijvuh pratuh met een nattuh tseeeeeeee'.
'Met je tsingel tsangel tsjover...'![]()
Maar goed onthouden he Nok, dan kan je de volgende keer op z'n Rotterdams tekeer gaan
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
Ach lieve schat, was dit dezelfde mevrouw die laatst op bezoek kwam/zou komen?
Trek het je niet teveel aan.
Ze kan het waarschijlijk niet hebben dat Joel een fijne, lieve zoon en vriend is.![]()
[..]
Dit ga ik nu niet lezen. Ik ben vanavond al wat geaggiteerd. Ben net nogal los gegaan tegen de moeder van Joel's beste vriend (waar Joel is gaan logeren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja, janken van frustratie.quote:
Ja, dan kun je erg van jezelf schrikken. Ken die momenten.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja dat. Da's echt tokkie hoor![]()
En ik ben een beetje streng voor mezelf: ik moet beter weten dan te praten als dat zinloos is, al is het nog zo waar.
Het was wel echt de schreeuw van de leeuw. Ik geloof dat nokManda me nooit zo gehoord heeft. Die keek wat geschrokken.
Morningg mij Mr staat al een kar vol te ladenquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen, veel plezier vandaag allemaal
Het is alleen niet al te best weer, als Heer G maar niet wegregent met zijn drumstel, die moet met de band ergens buiten spelen de hele dag
quote:vrijdag 30 april 2010 en zaterdag 01 mei 2010
Eerst af en toe regen, later droog
De dag begint tamelijk bewolkt met lokaal nog een bui of wat regen. In de middag komt de zon af en toe te voorschijn en blijft het op de meeste plaatsen droog. Tegen de avond gebeurt dit pas in het zuidoosten. De middagtemperatuur ligt tussen 14 graden aan de westkust en 18 graden in het zuidoosten. De wind is matig, langs de kust af en toe vrij krachtig, uit zuidwestelijke richtingen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:57 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Het schijnt hier vannacht flink te hebben geonweerd....en ik heb er helemaal niets van meegekregen.
Ik werd wakker omdat ik meende dat er iemand van de zoldertrap afliep en dat bleek dus ook zo te zijn.
Vriendje was maar blijven slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |